Tur til Shostka - Ukraina

Her kan du lese og skrive om ulike erfaringer med sjåføryrket, enten det dreier seg om distribusjonskjøring eller langtransport.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg OlavEmil » Søn Apr 15, 2012 12:29

Takk for det. Då har eg lagra nummeret ditt :) . Elles veit ein vel at ein har køyrd for langt når ein kjem til russargrensa :flire: .

Han eg skal køyre med har heller aldri vore i Ukraina, så vi får ta det som det kjem. Men vi får nok ein grei gjennomgang av turen før avgang, og har direktenummeret til både dagleg leiar og nestleiar (som viste seg å vere nærmaste nabo til tanta mi, og som foreldra mine kjenner godt (vakse opp saman med mor mi)), med beskjed om å ringe når det er noko, utan å sjekke kva tid på døgnet det er.

Eg må iallefall ordne med STORT SD-kort til kameraet, så får vi samanlikne bilete når vi kjem heim.
OlavEmil
Bileier

Innlegg Desperado » Søn Apr 15, 2012 21:57

Husk lader til kameraet også...
Last som ikke skal til utlandet er noe dritt...
Dagboken min: viewtopic.php?t=1410
Brukerens avatar
Desperado
Bileier

Innlegg DeLutte » Tor Apr 19, 2012 20:24

Om Vidar fortsatt er med i THK som transportleder, så har han vært haugevis av ganger i Shostka, og er den rette mannen å spørre.

Det er tross alt 7 år siden jeg var der, og mye er nok forandret.

De Lutte
Quizen min er blitt lettere !
Nå med kun 3 alternativer til rett svar

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7541
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg OlavEmil » Tor Apr 26, 2012 16:00

Då sit vi på ferja til Gdynja. Kom desverre skeivt ut, då dei hadde tinga billett på dagferja i staden for kveldsferja, som var planen. Vi legg oss nok til å sove etter ein 4-5 timars köyring inn i Polen, så vi kjem i rute til dagköyring att. Får ikkje losse i Shostka för på måndagen uansett, så det har lite for seg å haste av garde.

Köyrde 1200km i går, var framme i Karlskrona halv 3 i natt. Eg er glad eg ikkje köyrer tosjåförslöp på heiltid...

Elles går alt strålande så langt, MANen er super å köyre, det er godt å vere på langtur att :) .
OlavEmil
Bileier

Innlegg agrowheels » Ons Mai 09, 2012 20:22

Vel tilbake? Kjem snart bilder her får eg håpa ;)
Buy land, they're not making it anymore...
agrowheels
Veteran

Innlegg OlavEmil » Tor Mai 10, 2012 21:09

Jepp, er på plass att no, med ca 2000 bilete som skal sorterast ;) . Har desverre vore eit forferdeleg hardkøyr på jobben sidan eg kom heim, med masse sjukdom og liknande, så eg har ikkje hatt tid til å byrje på det enno, men det kjem :) .
OlavEmil
Bileier

Innlegg olje » Lør Mai 12, 2012 14:53

"Venter i spenning"
olje
Lærling

Forrige

Gå til Livet på veien - sjåføryrket

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest