Sjåføryrket...,noe for meg????

Her kan du lese og skrive om ulike erfaringer med sjåføryrket, enten det dreier seg om distribusjonskjøring eller langtransport.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg erke » Man Jan 07, 2008 23:10

OlavEmil skrev:Kan jo berre leggje til at ein av mine desidert beste kolleger her i Suldal / Bama er utdanna / mangeårig kokk før han fann ut at han var lei av det, og byrja å køyre lastebil. Så joda, det er absolutt mogleg :flire:.

;) Godt å høre!!!
Brukerens avatar
erke
Sykkelbud

Innlegg erke » Man Jan 07, 2008 23:13

Forhendværende kusk skrev:Opp gjennom tidene er det mange som har "konvertert" fra andre yrker. Vi hadde på 70-tallet en som var utdannet jurist som hoppet av og begynte som kontinentsjåfør. Likedan en prest!!! Kjenner som OlavEmil maaange med kokkebakgrunn som skulle ta seg et "hvileår" som langtransportsjåfør og ble der! :D

Du har mye å glede deg til. 8-)

:D Ja gleder meg, og nå er jeg påmeldt kjøreskolen i Steinkjer. Lang ventetid,,ikke før 13 mai,,,men da får jeg jo lest litt :D
Brukerens avatar
erke
Sykkelbud

Innlegg OlavEmil » Tir Jan 08, 2008 11:17

Speidarleiaren vår her i bygda var forresten sjåfør, køyrde likkister rundt om i heile Noreg sør for Steinkjer. Eg var med han på fleire turar, masse gode opplevingar derifrå. Han var i utgangspunktet lærar, men pga diverse usemjer slutta han på skulen han jobba då han var ca. 40 år gamal, og tenkte at han kunne køyre litt lastebil før han søkte seg til nye lærarjobbar. Han endte opp med å køyre for same firmaet resten av livet. Desverre vart han berre 51 år (:sad:), men det seier jo litt likevel.

Sjølv er eg av ein 100% akademikarfamilie, med unntak av mammas foreldre som er bønder. Elles er alt av foreldre, besteforeldre, tantar og onklar legar, tannlegar og anna med mange års høgare utdanning. Eg har likevel aldri vore i tvil om kva eg ville, og etter eit drøyt år bak tungbilrattet angrar eg IKKJE! 8)
OlavEmil
Bileier

Innlegg borgan » Ons Jan 09, 2008 23:08

Du har noe og glede deg til som alle andre her sier :) Bare sørg for og kom deg i ett ordentlig firma med en gang :) Begynner du i ett "møkka" firma så mister du mye av gnisten på og kjøre :)

Finn deg en ålreight sjef så går alt så mye lettere og det er en fryd og gå på jobb :)
borgan
Bileier

Innlegg erke » Lør Jan 12, 2008 16:19

borgan skrev:Du har noe og glede deg til som alle andre her sier :) Bare sørg for og kom deg i ett ordentlig firma med en gang :) Begynner du i ett "møkka" firma så mister du mye av gnisten på og kjøre :)

Finn deg en ålreight sjef så går alt så mye lettere og det er en fryd og gå på jobb :)

Ja,gleder meg noe alldeles sinnsykt :D :D håper jo å finne meg en plass der jeg vil trives,,har jo sjekket litt rundt,,men man vet jo ikke hvordan det blir før man har begynt. Er det spesielle ting som man bør sjekke/spørre om før man bestemmer seg??,,,tenker litt på,,,"hva er ett ordentlig firma",,og hva er ett "møkka firma"???,,,
Brukerens avatar
erke
Sykkelbud

Innlegg OlavEmil » Lør Jan 12, 2008 17:21

Overtid må jo vere heilt sjølvsagt (med mindre ein køyrer langtransport for døgnpris e.l.). Elles får du høyre rundt med andre sjåførar (som her) om kva firma som er bra og ikkje.

Det er òg ein ide å organisere seg, uansett. Det går jo an å høyre korleis leiinga i firmaet stiller seg til organiserte sjåførar. Om du ikkje får jobb fordi du er fagorganisert, er jo sjansen til stades for at firmaet det gjeld ikkje er av dei mest seriøse...
OlavEmil
Bileier

Innlegg ole-elia » Søn Jan 13, 2008 00:22

OlavEmil skrev:Overtid må jo vere heilt sjølvsagt (med mindre ein køyrer langtransport for døgnpris e.l.). Elles får du høyre rundt med andre sjåførar (som her) om kva firma som er bra og ikkje.

Det er òg ein ide å organisere seg, uansett. Det går jo an å høyre korleis leiinga i firmaet stiller seg til organiserte sjåførar. Om du ikkje får jobb fordi du er fagorganisert, er jo sjansen til stades for at firmaet det gjeld ikkje er av dei mest seriøse...
Blir ikkje så veldig mange firma da som er over intresert vist en tar opp det temaet vil eg tru,men oss sku vært organisert alle som en....,kanskje vi hadde vært betalt for det vi holdt på med,greit at mange har høge måneds løninger men søren så mange timer på jobb...... :shock:
Eg tilstår,eg har rettningsans som et papirfly...
Brukerens avatar
ole-elia
Lærling

Innlegg Stuttjukken » Søn Jan 13, 2008 01:26

Det bør halda med 37,5-timars arbeidsveke for få ei løn ein kan leva GODT av. Visst kan ein arbeida 100 timar i veka om ein vil/må det, men då får ein få overtidsbetalt frå den 38. timen. (100 timar på ei veke er ulovleg, men det var berre for å ta eit ekstremt timetal).
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg OlavEmil » Søn Jan 13, 2008 10:25

ole-elia skrev:
OlavEmil skrev:Overtid må jo vere heilt sjølvsagt (med mindre ein køyrer langtransport for døgnpris e.l.). Elles får du høyre rundt med andre sjåførar (som her) om kva firma som er bra og ikkje.

Blir ikkje så veldig mange firma da som er over intresert vist en tar opp det temaet vil eg tru,

Tja... Kanskje eit teikn på den generelle seriøsiteten i bransjen? Trur ikkje eg ville teke jobb hos nokon som rynka på nasa om dei fekk vite at eg er organisert. Kan jo berre seie om det firmaet eg køyrer for, at første gong eg var nede og snakka med sjefen etter at eg fekk jobben, og gjekk gjennom det eg burde vite om firmaet, tok han spesifikt opp kven som var tillitsvalde for YTF og for NTF, før han sa "Eg skal ikkje leggje meg opp i KVAR du organiserer deg, men eg vil anbefale at du gjer det".

Så jo, det finst seriøse transportverksemder, og dei skjønar at organisering er bra, ikkje berre for sjåførane, men for heile bransjen!
OlavEmil
Bileier

Innlegg kønnet » Fre Aug 27, 2010 09:56

Har jobbet i en fabrikk i 23år. Begynte å kjøre semi i 2009. Måtte bruke litt tid på å føle meg frem. Uvant og kjøre så stort kjøretøy med mange dårlige veier. Men etterhvert gikk det lettere. Bli kjent med kjøretøyet og ta det pent, så er det ikke noe å bekymre seg over.
Brukerens avatar
kønnet
Sykkelbud

Forrige

Gå til Livet på veien - sjåføryrket

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest