Sjaføryrket ja

Her kan du lese og skrive om ulike erfaringer med sjåføryrket, enten det dreier seg om distribusjonskjøring eller langtransport.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg The Cowboy » Fre Jul 09, 2010 20:15

Jeg selv er av det sjenerte slaget, men av og til må man bare hoppe litt i det hele!
En liten "ice breaker" kan jo være om du er på en ny plass eller skal til en ny plass, og du tar en kjapp stopp et elelr annet sted det er noen sjåfører, så kan man spørre de om hjelp og veien..

Kom selv i prat men noen hyggelige sjåfører på ei ferge langt ute/inne på vestlandet (husnes) en gang pga det.. Ente opp med at han kjørte foran meg hele veien fram til bedriften jeg skulle til.. (han skulle bare forbi selv, men tok en 5 min omvei for å vise meg..)

Fra tid til annen må man nesten bare gjemme bort sine usikre sider, og trå til.. Men som du sier, skilt hjelper mye!
Og om man treffer på folk her inne som man får en hyggelig tone med via nette, er det lettere å komme i snakk med de i virkeligheten når man møter de langs veien..

Men formann her inne må du for all del holde deg unna.. Har han først begynt å prate med deg, slipper du ikke unna før du støtter ny E18, nyervervet medlem av korketrekkern sjåførklubb og innbetlat medlem i TIA.. hehe (regner med du skjønner jeg tuller her Alf!! :D hehe)
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg r1morten » Lør Jul 10, 2010 11:07

:flire: :flire:
Brukerens avatar
r1morten
Bileier

Forrige

Gå til Livet på veien - sjåføryrket

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest