Vel da vil jeg ta et lite initiativ her, starter herved opp igjen min gamle WT klubb fra midten av 80 tallet. 3T eller Triple T som den ble referert til i løpet av sin korte levetid. Truckers That Talks = 3T. Poenget med klubben var veldig enkelt, å tildele kallenavn og ha en liste på medlemmer slik at man kunne finne ut hvem man snakket med. Vi hadde også en sticker som vi satte på siden og bak slik at vi kunne se hvem som var foran når vi lå etter hverandre.
Så om noen flere er enige og vil være med å bringe dette initiativet til live igjen så er jeg villig til å få det i gang igjen, kanskje også som et sidespor til korketrekkeren om formann synes det er en ide.
Det fine den gangen var at alle hadde med seg ekstra stickers og kunne verve nye medlemmer på veien, så det vokste fort den gangen, men mobilens massive inntog drepte initiativet fort en gang i tiden, men nå tror jeg tiden er moden igjen.
3T / Triple T oppstart?
Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164
7 innlegg
• Side 1 av 1
3T / Triple T oppstart?
----------------------------------------------------
Pensjonert, kjører nå skrivebord og laptop
Pensjonert, kjører nå skrivebord og laptop
-
Hawkie - Distribusjonssjåfør
Bra Hwkie. Jeg blir som sagt med å skal sjekke i klubben "min" om interessen er der. Går litt tregt med formann så jeg har ikke fått gjort det enda så det er bra at du tar ansvar....
mvh "formann" i Korketrekkern Sjåførklubb
CB 6207
CB 6207
-
formann - Bileier
Det er bra til flere klubber det blir jo bedre.
Viser bare at det begynner å bli liv på PR båndet igjen, og det er meget bra. Etter en stund med lite bruk, og lite folk.
Tror for øvrig det er mest nyttig å ha radioen i bilene. Slik at de kan brukes til noe nyttig, og ikke bare for at en gjeng skal sitte hele kvelden og prate vissvass på lufta.
Viser bare at det begynner å bli liv på PR båndet igjen, og det er meget bra. Etter en stund med lite bruk, og lite folk.
Tror for øvrig det er mest nyttig å ha radioen i bilene. Slik at de kan brukes til noe nyttig, og ikke bare for at en gjeng skal sitte hele kvelden og prate vissvass på lufta.
Cobra Radioklubb
http://cobraradio.de.tl
Cobra Turer og treff
https://sites.google.com/site/cobrasturer/
Kallesignal: Cobra 206
http://cobraradio.de.tl
Cobra Turer og treff
https://sites.google.com/site/cobrasturer/
Kallesignal: Cobra 206
-
Cobra206 - Hjelpemann
hadde glatt meldt meg med i den klubben der ja.. men har ikke WT.. hehe!
men kallenavnet mitt er og har alltid hvert.. og kommer alltid til å være TheCowboy.. hehe
men hvor får man tak i slike a?? og ennå mer viktig, er det kompliserte å hive inn i bilen??
ps: om cowboy er opptatt, kunne jeg tenkes å bruke the rabbit/rabbit/rabbito
men kallenavnet mitt er og har alltid hvert.. og kommer alltid til å være TheCowboy.. hehe

men hvor får man tak i slike a?? og ennå mer viktig, er det kompliserte å hive inn i bilen??
ps: om cowboy er opptatt, kunne jeg tenkes å bruke the rabbit/rabbit/rabbito

-
The Cowboy - *he-he*
WT er veldig enkelt å montere.
du trenger bare å strekke kabler fra antenna til apparatet og en strømkabel.
kjøper du en roadcom WT på scania er den tilpasset automatisk både til 12 og 24 volt.
du trenger bare å strekke kabler fra antenna til apparatet og en strømkabel.
kjøper du en roadcom WT på scania er den tilpasset automatisk både til 12 og 24 volt.
-
Mr.Crowley - Bileier
-
The Cowboy - *he-he*
7 innlegg
• Side 1 av 1
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest