Nytt scanner forum

Før mobilen gjorde sitt inntog, hadde alle en walkie talkie over frontruten hvor all nyttig og unyttig informasjon ble utvekslet så lenge det var forhold til det. Har du en beskjed å gi dine kolleger, bruk CB'n!

Moderatorer: DeLutte, MOOY, topline164, Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem

Nytt scanner forum

Innlegg Cobra206 » Tir Mar 10, 2009 13:59

For dere som har en scanner (politiradio) men som synest at det blir litt vel mye amatørradioprat på Scannernytt. Har nå et alternativ forumet heter scanneren og dere finner det på denne linken. De har også rn del om PR 27 radioer og antenner o.l. så viss det er noe dere lurer på så ta turen innom.

http://www.scannerforum.no

Dette forumet er mer eller mindre helt nytt.
Sist endret av Cobra206 den Man Okt 19, 2009 13:38, endret 3 ganger.
Cobra Radioklubb
http://cobraradio.de.tl
Cobra Turer og treff
https://sites.google.com/site/cobrasturer/
Kallesignal: Cobra 206
Brukerens avatar
Cobra206
Hjelpemann

Innlegg tommy44 » Fre Jun 12, 2009 14:58

skralle greier, dessuten blir man utestengt uten grunnlag.
bare cut and paste fra andre kilder, selv frekvens basen deres har de stjålet.

hele stedet har ingenting med radiokommunikasjon og gjøre. kun admins eget ego.
tommy44
Sykkelbud

Innlegg steyer » Fre Jun 12, 2009 19:28

Jaja "tommy du har kommet hit med dine nedlatende innlegg.
Du er kun ute for å lage trøbbel for alle andre som du ikke liker og dine beskyldninger om tyveri og kopiering holder ikke vann men du er forbannet for att de som sitter i ledelsen på det forumet ikke aksepterer slike utrykk og sjikanering som du kom med der ved flere anledninger.
Du får bare fortsette med slikt så ser du hvor langt du kommer med dine holdninger.Synes ikke det er noe rart om du blir kastet ut når du bare kaster skit og ikke kommer med noe kondtruktivt.
Når det kommer til den frekvenslisten på det aktuelle forumet så er det etter min erfaring ingått en avtale med eier og driver av listen.
Icom Ic-v85
Icom Ic-v8000-base
Topcom Twintalker 9100
Discone base antenne
steyer
Sykkelbud

Innlegg Flygeleder » Fre Jun 12, 2009 20:36

Takker for informasjonen til http://scanneren.forums-free.com/ - kjekt å lytte på polisen og andre i trucken. Tips er greit på min turer vestover. :politibil:
Min man er større en din :)
Flygeleder
Sykkelbud

Innlegg tommy44 » Fre Jun 19, 2009 18:42

steyer skrev:Jaja "tommy du har kommet hit med dine nedlatende innlegg.
Du er kun ute for å lage trøbbel for alle andre som du ikke liker og dine beskyldninger om tyveri og kopiering holder ikke vann men du er forbannet for att de som sitter i ledelsen på det forumet ikke aksepterer slike utrykk og sjikanering som du kom med der ved flere anledninger.
Du får bare fortsette med slikt så ser du hvor langt du kommer med dine holdninger.Synes ikke det er noe rart om du blir kastet ut når du bare kaster skit og ikke kommer med noe kondtruktivt.
Når det kommer til den frekvenslisten på det aktuelle forumet så er det etter min erfaring ingått en avtale med eier og driver av listen.

du har ikke skjønnt tegninga nei, greit og gjemme seg bak den "såkalte"
eieren av lista. finnes ikke noe konstruktivt der i det hele tatt. så Støkkebo får leke videre sist han prøvde og stjele noe holdt det i 2 år.
lar ikke banning av min konto der plage meg, skal jeg har gamle nyheter og værmeldinger så bruker jeg google.

ha en fortreffelig aften :-)
tommy44
Sykkelbud

Innlegg steyer » Lør Jun 20, 2009 11:44

Synd for deg att du tror alle er kjeltringer så lenge det ikke passer din tankegang men så lenge eieren av listen(smartteam) som også driver nr opplysning har vert kontaktet og godkjent att listen blir brukt på forumet så mener eg att saken er grei. Vil da anbefale deg og kontakte vedkommende firma om du ikke stoler på det som blir sagt.
Når eg leste dine innlegg på det aktuelle forumet og hva du skreiv i dem så må eg inrømme att eg vart sjokkert over din oppførsel.
Eg har drevet iradiobransjen noen år og kunne ikke se att det var så veldig mye å klage på inne på det forumet,men skjønner det att det er noen som ikke tåler att det blir skrevet om ting som muligens er publisert offentlig på nettet andre plasser.
Det du sier ikke er konstruktivt er vel da ut fra dine tanker og meninger men å kaste skit på andre burde du holde deg for god til.
Vil nesten tro att har du stilt fornuftige spørsmål der inne så kan det hende du har fått normale svar og ikke blitt utestengt som du hevder du er blitt uten grunn.
Vei dine ord litt bedre før du skriver innlegg som tydligvis går på beskyldninger og sjikane av andre forum og personer.

Ta en titt på www.scannerforum.no
Sist endret av steyer den Tir Jul 07, 2009 21:07, endret 1 gang
Icom Ic-v85
Icom Ic-v8000-base
Topcom Twintalker 9100
Discone base antenne
steyer
Sykkelbud

Innlegg Flygeleder » Søn Jun 21, 2009 16:40

Søkermotor Google fant dette:
Frekvenser.no - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til ...Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/index.php - I hurtigbuffer - Lignende
Politi frekvenser - Radio frekvenser som tilhører PolitiFrekvenser som tilhører Politi - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/Politi.html - I hurtigbuffer - Lignende
Buss,Trikk frekvenser - Radio frekvenser som tilhører Buss,TrikkFrekvenser som tilhører Buss,Trikk - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/?q=Buss,Trikk - I hurtigbuffer - Lignende
Amatørradio frekvenser - Radio frekvenser som tilhører AmatørradioFrekvenser som tilhører Amatørradio - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/Amatørradio.html - I hurtigbuffer - Lignende
168.625 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 168.625Frekvenser som tilhører 168.625 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/168.625.html - I hurtigbuffer - Lignende
Hjelpekorps frekvenser - Radio frekvenser som tilhører HjelpekorpsFrekvenser som tilhører Hjelpekorps - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/?q=Hjelpekorps - I hurtigbuffer - Lignende
Bud frekvenser - Radio frekvenser som tilhører BudFrekvenser som tilhører Bud - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/?q=Bud - I hurtigbuffer - Lignende
Jaktradio frekvenser - Radio frekvenser som tilhører JaktradioFrekvenser som tilhører Jaktradio - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/?q=Jaktradio - I hurtigbuffer - Lignende
170.475 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 170.475Frekvenser som tilhører 170.475 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/170.475.html - I hurtigbuffer - Lignende
170.725 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 170.725Frekvenser som tilhører 170.725 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/170.725.html - I hurtigbuffer - Lignende

Privat frekvenser - Radio frekvenser som tilhører PrivatFrekvenser som tilhører Privat - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/Privat.html - I hurtigbuffer - Lignende
Fly HF frekvenser - Radio frekvenser som tilhører Fly HFFrekvenser som tilhører Fly HF - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/Fly%20HF.html - I hurtigbuffer - Lignende
Sandnes frekvenser - Radio frekvenser som tilhører SandnesFrekvenser som tilhører Sandnes - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/Sandnes.html - I hurtigbuffer - Lignende
162.525 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 162.525Frekvenser som tilhører 162.525 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/162.525.html - I hurtigbuffer - Lignende
170.450 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 170.450Frekvenser som tilhører 170.450 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/170.450.html - I hurtigbuffer - Lignende
Havnevesen frekvenser - Radio frekvenser som tilhører HavnevesenFrekvenser som tilhører Havnevesen - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/Havnevesen.html - I hurtigbuffer - Lignende
162.075 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 162.075Frekvenser som tilhører 162.075 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/162.075.html - I hurtigbuffer - Lignende
150.550 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 150.550Frekvenser som tilhører 150.550 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/150.550.html - I hurtigbuffer - Lignende
170.775 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 170.775Frekvenser som tilhører 170.775 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/170.775.html - I hurtigbuffer - Lignende
169.400 frekvenser - Radio frekvenser som tilhører 169.400Frekvenser som tilhører 169.400 - Liste over norske radio frekvenser - Lytt til Politi, Brannvesen, Militær, Osv...
frekvenser.no/169.400.html - I hurtigbuffer - Lignende

Dette må være norges mest besøkte frekvenssider, mener jeg. Bare å printe ut - slutt å krangle :cowboy: :pisse:
Min man er større en din :)
Flygeleder
Sykkelbud

Gå til Kanal 11

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest