En liten løvetann ønsker haik fra trondheim mot ålesund!:)

Før mobilen gjorde sitt inntog, hadde alle en walkie talkie over frontruten hvor all nyttig og unyttig informasjon ble utvekslet så lenge det var forhold til det. Har du en beskjed å gi dine kolleger, bruk CB'n!

Moderatorer: DeLutte, MOOY, topline164, Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem

En liten løvetann ønsker haik fra trondheim mot ålesund!:)

Innlegg løvetann » Tir Jun 09, 2009 02:07

har et kjempe ønske om å komme meg til ålesund så fort som mulig, men blakk. tenkte det var lurt å sjekke om en lastebil sjåfør var interresert i selskap på veien før jeg stilte meg i veikanten med tommelen opp...:P
løvetann
Sykkelbud

Innlegg MariusYseteng » Tir Jun 09, 2009 08:03

Hør med E-trans.. går vogntog fra Bring trondheim til ålesund vær ettermiddag.. eller evnt noen brukere her inne som kjører til Elias Breivik :)
Marius

-No glory, no fun-
Brukerens avatar
MariusYseteng
Lærling

Innlegg Rubber Duck » Tir Jun 09, 2009 16:26

Flere muligheter til å komme seg nedover dit ja. Hvis du ikke får kjapt svar her inne, så kan du evt. stikke ned på Piren til Bring- terminalen og spørre noen av sjåførene der nede om du får sitte på, de kjører daglig, det samme gjør Elias Breivik fra Tiller.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg MariusYseteng » Tir Jun 09, 2009 21:52

I dag var det kjell eller hva det er han heter som dro fra bring, så i morgen er det en blå og hvit scania highline.. bil og henger, står Raymond på døra :) .. tror jeg
Marius

-No glory, no fun-
Brukerens avatar
MariusYseteng
Lærling

Innlegg løvetann » Tir Jun 09, 2009 22:17

wow, takk for gode svar og kjempehjelp!! setter umåtelig pris på dette! så fint med så kule folk! :-P
løvetann
Sykkelbud

Gå til Kanal 11

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest