.

Internett har etterhvert en mengde nettsider dedikert til lastebiler og transport. Del dine favorittsider med oss!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Dennis » Man Mai 25, 2009 13:38

Uansett så blir det ikke riktig å kritisere brukerene på ett forum og drive reklame for sitt eget. Det blir litt feil
Dennis
Bileier

Innlegg Lysmester`n » Man Mai 25, 2009 22:35

Dette har jo også blitt diskutert NOEN(!!) ganger før her inne....
Småttiser som jeg kaller det har like stor rett som andre til å være lastebil-interesserte. Det som kan være ødeleggende er de som gjør alt for å få mest mulig innlegg på kortest mulig tid, de som har svært usaklige kommentarer til alt og de som påberoper seg en kunnskap selv ikke de som har kjørt i 15 år har.
Det har bedret seg mye her på Bergli etter at RD rydda opp litt, og mer rydding blir det i tiden som kommer fikk jeg inntrykk av.

Ønsker uansett lykke til med enda et forum, selv om det blir som å hoppe etter Wirkola.....

Tore
Brukerens avatar
Lysmester`n
- MODERATOR -

Innlegg Telegrafisten » Man Mai 25, 2009 22:40

jaja,de som har noe imot yngre folk som er interessert i lastebil får jo bare ha lykke til i nytt forum(som igrunn er en ren kopi av bergli).. Men lykke til med nytt forum uansett :) litt konkurranse er vel bare bra :)
on the road again,just cant wait to get on the road again....
Brukerens avatar
Telegrafisten
Distribusjonssjåfør

Innlegg Brenden » Man Mai 25, 2009 22:49

Denne tråden begynner i aller høyeste grad å spore stykt av nå!!!!!!
Brenden

Innlegg jvsandem » Man Mai 25, 2009 22:52

Jeg er ikke enig i at den sporer så sykt av. Trådstarter kommer med en påstand om at småungene ødelegger forumet her, uten å i det hele tatt si noe om hvordan. Da må han også tåle at noen stiller spørsmål med motivet.

Samtidig så er det jo også et faktum at Stranda er en ren rip-off herfra. Til og med teksten på de fleste foraene er jo klippet og limt rett inn fra forsiden her.
Vil du ha en større kopi av ett av mine bilder? Send meg en PM.

Dagboka mi: http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=6592
Brukerens avatar
jvsandem
- utenrikssjåfør -

Innlegg Dennis » Man Mai 25, 2009 22:53

Jeg kommer uansett ikke til å melde meg inn hos stranda. Ganske enkelt fordi jeg ikke sorterer mennesker jeg prater med utenfor bergli. Hvorfor skal jeg gjøre det på nett? Og ja, dessverre så er jeg en av dem som også tør å si hva jeg mener om folk utenfor nett.
Dennis
Bileier

Innlegg jvsandem » Man Mai 25, 2009 23:05

Brenden skrev:jvsandem:Vist du tar deg en titt på de forskjeligge sidenen her, så finner du jo fort ut de, stutte svar og usaklige innlegg er vell kanskje det "trådstarter" har sett seg lei på da, og det skjønner jeg godt.

Eh, jeg leser ganske mange dagbøker på fast basis her inne, og jeg er innom de aller fleste bildetrådene hver gang det er postet nye bilder. Jeg kan virkelig ikke se at det er juniormedlemmene som er de mest usaklige her inne.

Men hver sin mening, tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle hadde vært enige hele tiden.

Brukerens avatar
jvsandem
- utenrikssjåfør -

Innlegg Brenden » Man Mai 25, 2009 23:06

jvsandem: Skal vertfall ikke kommer her å si det at Bergli er sånn det var før, for det er det nemelig ikke!!!!
Brenden

Innlegg jvsandem » Man Mai 25, 2009 23:06

Hmmm.... Du sletta det innlegget igjen ja....

Brukerens avatar
jvsandem
- utenrikssjåfør -

Innlegg jvsandem » Man Mai 25, 2009 23:07

Brenden skrev:jvsandem: Skal vertfall ikke kommer her å si det at Bergli er sånn det var før, for det er det nemelig ikke!!!!

Nå har ikke jeg vært medlem så veldig lenge, så det kan ikke jeg uttale meg om. Men som sagt, jeg ser ikke det problemet som tydeligvis enkelte andre ser.

Brukerens avatar
jvsandem
- utenrikssjåfør -

Innlegg Brenden » Man Mai 25, 2009 23:08

jvsandem skrev:
Brenden skrev:jvsandem:Vist du tar deg en titt på de forskjeligge sidenen her, så finner du jo fort ut de, stutte svar og usaklige innlegg er vell kanskje det "trådstarter" har sett seg lei på da, og det skjønner jeg godt.

Eh, jeg leser ganske mange dagbøker på fast basis her inne, og jeg er innom de aller fleste bildetrådene hver gang det er postet nye bilder. Jeg kan virkelig ikke se at det er juniormedlemmene som er de mest usaklige her inne.

Men hver sin mening, tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle hadde vært enige hele tiden.

Da hadde de vertfall ikke vært vits me å ha diskusjonsforum, verken på Standa ell Bergli! vist alle hadde være eni.
Sist endret av Brenden den Man Mai 25, 2009 23:09, endret 1 gang
Brenden

Innlegg jvsandem » Man Mai 25, 2009 23:09

Brenden skrev:Da hadde de vertfall ikke vits me å ha diskusjonsfoum, verken på Standa ell Bergli! vist alle hadde være eni.

Det er vi ihvertfall helt enige om. :D

Brukerens avatar
jvsandem
- utenrikssjåfør -

Innlegg Brenden » Man Mai 25, 2009 23:11

Jepp :flire:
Brenden

Innlegg Frode82 » Tir Mai 26, 2009 00:55

Brenden skrev:kimmelim: Er vell ikke de han menere at "fjortizzer" ikke kan være lastebil interesserte, men det begynner vell å bli en del "smårollinger her inne på forumet nå synest jeg, så ett litt mindre forum der "fjortizzer" ikke har tilgang gjør vell ikke noe. Vill nok personlig si at det har blitt en del smårollinger på formeut nå fortiden, en perfekt løsning er at de f.eks hadde være aldersgrenser på slike forum, det hadde kanskje vært en løsning.
Synest foresten att denne tråden begynne å skli ut her nå, er vell ikke vits i å lage så mye styr for ett nytt forum vell?? tenk på alle forumene som er opprette med dette som tema.

Litt morsomt Brenden, siden noen har det synet at du har vært blandt nevnte "smårollinger!!" Personlig så bryr jeg meg ikke, men ville bare påpeke.. :eek:
DRA DEJ UT OR BILE!!

Halvt nordmøring å halvt skjåkver, æ den uptimale blanding.
Brukerens avatar
Frode82
Lærling

Innlegg Brenden » Tir Mai 26, 2009 08:12

Frode82 skrev:
Brenden skrev:kimmelim: Er vell ikke de han menere at "fjortizzer" ikke kan være lastebil interesserte, men det begynner vell å bli en del "smårollinger her inne på forumet nå synest jeg, så ett litt mindre forum der "fjortizzer" ikke har tilgang gjør vell ikke noe. Vill nok personlig si at det har blitt en del smårollinger på formeut nå fortiden, en perfekt løsning er at de f.eks hadde være aldersgrenser på slike forum, det hadde kanskje vært en løsning.
Synest foresten att denne tråden begynne å skli ut her nå, er vell ikke vits i å lage så mye styr for ett nytt forum vell?? tenk på alle forumene som er opprette med dette som tema.

Litt morsomt Brenden, siden noen har det synet at du har vært blandt nevnte "smårollinger!!" Personlig så bryr jeg meg ikke, men ville bare påpeke.. :eek:

Veldi morsomt ja, det får nå så være om folk her inne menere jeg er/har vært blant nevnte "smårollongene" kan ikke si det ligger så veldig tungt på meg nei.
Brenden

ForrigeNeste

Gå til Transportlinker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest