.

Internett har etterhvert en mengde nettsider dedikert til lastebiler og transport. Del dine favorittsider med oss!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Brenden » Tir Mai 26, 2009 08:12

Frode82 skrev:
Brenden skrev:kimmelim: Er vell ikke de han menere at "fjortizzer" ikke kan være lastebil interesserte, men det begynner vell å bli en del "smårollinger her inne på forumet nå synest jeg, så ett litt mindre forum der "fjortizzer" ikke har tilgang gjør vell ikke noe. Vill nok personlig si at det har blitt en del smårollinger på formeut nå fortiden, en perfekt løsning er at de f.eks hadde være aldersgrenser på slike forum, det hadde kanskje vært en løsning.
Synest foresten att denne tråden begynne å skli ut her nå, er vell ikke vits i å lage så mye styr for ett nytt forum vell?? tenk på alle forumene som er opprette med dette som tema.

Litt morsomt Brenden, siden noen har det synet at du har vært blandt nevnte "smårollinger!!" Personlig så bryr jeg meg ikke, men ville bare påpeke.. :eek:

Veldi morsomt ja, det får nå så være om folk her inne menere jeg er/har vært blant nevnte "smårollongene" kan ikke si det ligger så veldig tungt på meg nei.
Brenden

Innlegg Pedalpumper » Lør Jul 04, 2009 14:15

Jeg ser att det jeg skrev har sørget for noen kommentarer her inne. Mitt innlegg var ikke ment som noe kritikk av hverken Fredrik (Rubber Duck) eller Bergli Truckstop. Jeg startet Stranda Truckstop hovedsakelig fordi jeg synest det blir litt for mye tøys her inne. Det er ikke bare "14 tisser" som sørger for det, men det var en talemåte på hva jeg føler. Min intensjon bak Stranda Truckstop har aldri vært å bli en konkurent til Bergli Truckstop. ( Bergli har over 5000 medlemmer, Stranda har snart 30), men derimot ett alternativ for de som føler som meg. Håper dette oppklarer litt av hva jeg mener.
Mvh Pedalpumper.
Link til Stranda Truckstop:
http://strandatrucksto.diskusjonsforum.no/

Forumet for deg som liker tunge kjøretøy.
Brukerens avatar
Pedalpumper
Distribusjonssjåfør

Innlegg Rubber Duck » Søn Jul 05, 2009 14:45

Pedalpumper skrev:Jeg ser att det jeg skrev har sørget for noen kommentarer her inne. Mitt innlegg var ikke ment som noe kritikk av hverken Fredrik (Rubber Duck) eller Bergli Truckstop. Jeg startet Stranda Truckstop hovedsakelig fordi jeg synest det blir litt for mye tøys her inne. Det er ikke bare "14 tisser" som sørger for det, men det var en talemåte på hva jeg føler. Min intensjon bak Stranda Truckstop har aldri vært å bli en konkurent til Bergli Truckstop. ( Bergli har over 5000 medlemmer, Stranda har snart 30), men derimot ett alternativ for de som føler som meg. Håper dette oppklarer litt av hva jeg mener.
Mvh Pedalpumper.

Jeg har iallefall hverken oppfattet det som kritikk av hverken meg eller forumet i den forstand, og alle står fritt i å etablere sitt eget diskusjonsforum slik jeg ser det iallefall. Bakgrunnen til at du oppretter ditt eget forum har jeg heller ikke de helt store problemene med å se Pedalpumper, og litt konkurranse er bare med å skjerpe oss alle synes jeg :tommel:
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg Pedalpumper » Søn Okt 25, 2009 18:26

Takker alle som har blitt medlem i Stranda Truckstop. Veldig kjekt at dere er aktive både på Bergli og Stranda. Sammen er vi dynamitt :-P

Brukerens avatar
Pedalpumper
Distribusjonssjåfør

Innlegg Pedalpumper » Lør Des 05, 2009 19:09

Nå har vi også fått historiene til Geir Sunde, og Birger Rokne på forumet. Så det er bare å fylle kaffekoppen, og nyte disse godt skrevne historiene.

Brukerens avatar
Pedalpumper
Distribusjonssjåfør

Innlegg Sheriffen » Fre Jan 01, 2010 11:59

Ligger inne på begge forum jeg da, plass til de begge
Sheriffen 0047 48 28 91 68

CB 6510
Sheriffen
Distribusjonssjåfør

Innlegg Pedalpumper » Lør Jan 02, 2010 18:36

Håper det er flere en deg Sheriffen som ser sånn på det:) Har faktisk en del som er medlemmer i begge forumene. Stranda Truckstop er jo bare en liten fis i forhold til Bergli, men det er jo Synnøve Finden i forhold til Tine meierier også:)
Ønsker medlemmer av Bergli & Stranda Truckstop Ett Riktig Godt Nytt Lastebilår. Keep on Trucking :)

Brukerens avatar
Pedalpumper
Distribusjonssjåfør

Innlegg Pedalpumper » Fre Jan 29, 2010 21:12

Med alle ulykkene vi har hatt i det siste, vil jeg oppfordre alle til å tenke følgende når vi sitter bak rattet på en sværing, eller en liten morris mini : Jeg har ikke tid til og ha det travelt! Vi trenger ikke flere tapte menneskeliv. Det er bedre å komme 2 timer for seint, enn aldri å komme frem. God helg folkens.

Brukerens avatar
Pedalpumper
Distribusjonssjåfør

Innlegg Charlzhen » Man Feb 01, 2010 20:51

Bump ;)
Mørkets Fyrste
If you can't pedal 55mph, get the fuck off the road!
Charlzhen
Bileier

Innlegg kentsor » Lør Feb 06, 2010 00:56

er det ikke litt patetisk å reklamere for ett forum, på ett annet forum?
-- Turnin wheels and shiftin gears --
Brukerens avatar
kentsor
- Shrek -

Innlegg kimmelim » Lør Feb 06, 2010 04:04

kentsor

:applaus: :applaus:
Loud Pipes Save Lifes
kimmelim
Langtransportsjåfør

Innlegg Ostnes » Lør Feb 06, 2010 10:39

Synst også det er passe lavmål å reklamere for et anna forum her inne.. Samme med de som endrer tittelen i dagbøkene sine med at de har konto hos stranda..
Kommer nok aldri til å registrere meg der, er ikke så avhengig av dette.. :)
-Robin-
Brukerens avatar
Ostnes
Distribusjonssjåfør

Innlegg domain » Lør Feb 06, 2010 12:08

Kikket litt igjennom dette Stranda greiene. Fantasiløst å starte et forum som er en tro kopi av dette forumet. Det er helt ok at andre starter opp med alternative forum, men det må da kunne være mulig å lage noe som ikke bare er kopi av noe.
domain
Distribusjonssjåfør

Innlegg The Cowboy » Lør Feb 06, 2010 12:09

Regner nesten med at stranda får en del medlemmer nå som det har blitt reklame her inne! Vet ikke om stranda har reklame og, men tror ikke det!

Jeg har ikke tenkt å melde meg inn i stranda, ikke for at jeg ser ned på det, men jeg syns jeg er inne i nok forumer nå.. hehe :D
Håper no hvertfall begge disse foruma holder koken gående! Evt kan det etterhvert bli et eller annet form for sammarbeid mellom disse to av noe slag.. (bare kaster ut tanker her).. hvem vet!

Lykke til unasett pedalpumper! :)
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg Pedalpumper » Lør Feb 06, 2010 16:22

Jeg er medlem på Bergli enda, og det siste Fredrik trenger nå, er at folk vender han ryggen. Det er ikke han som står bak reklameanonnsene på Bergli. Jeg er selvfølgelig glad for nye medlemmer, men vær så snill: IKKE KAPP HÅNDA AV RUBBER DUCK, kapp heller hodet av H.M,
Og nok en gang: Stranda Truckstop hadde ikke eksistert hvis det ikke hadde hvert for R.D
MVH, Roadrunner.

Brukerens avatar
Pedalpumper
Distribusjonssjåfør

ForrigeNeste

Gå til Transportlinker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest