Hva hører vi på???

Hva kan vel mangle en solskinnsdag bak rattet, utvilt og mett med en kopp kaffe i koppholderen?
Jo, god musikk! Hvilke cdplater setter du i spilleren når du ratter settet?

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164, Vikingen

Hva hører du på??

Stemmeperioden gikk ut Lør Sep 17, 2005 16:15

P4
3
100%
P3
0
Ingen stemmer
NRK 1
0
Ingen stemmer
CD
0
Ingen stemmer

Antall stemmer : 3

Innlegg Toro » Ons Okt 24, 2007 17:48

Kanal24 er fast.. De gærningene i "værsego takk skarru ha" kl 13.00 og utover må en jo ha med seg :)
Brukerens avatar
Toro
Langtransportsjåfør

Innlegg OlavEmil » Ons Okt 24, 2007 17:56

Som Dagis, her i bilen er det kun P1 som slepp til. Om det er noko uinteressant der (t.d. Rett På, "lytternes eget debattprogram" :roll:), er det å slenge på ein god CD :).
OlavEmil
Bileier

Innlegg JvhScania » Ons Okt 24, 2007 18:23

Hvorfor er ikke V8 lyd et alternativ :D
Tippbil historie, Veitransport hstorie, kjører krokbil jeg gitt :)
Brukerens avatar
JvhScania
Bileier

Innlegg xzornixz » Ons Okt 24, 2007 23:47

Hey, hvorfor er ikke P2 et valg på avstemmingen! Er nemlig det som er min faste radiokanal! Bare to negative sider der, FINNES ikke tunneldekning og har ikke trafikkmeldingene! :)
Ferdig med stabling, stuing, lastsikring og returlass, kjører tankbil :-)
xzornixz
Hjelpemann

Innlegg nitedals » Søn Nov 18, 2007 22:09

NRK mp3 er digg i mine ører, og viss de ikke har dekning er det P4 elle en sånn blank hjemmebrygget cd plate :o) det slo meg faktisk nå at det er ganske mye digg på disse hjemmebryggede platene gitt,,noen som er enig i det?
Brukerens avatar
nitedals
Lærling

Innlegg villmink » Man Nov 19, 2007 19:25

Her går d i Vassendgutane med ett lite snev av P4 innimellom.. Gutane har dårlig med nyheter og veimeldinger på cdane sine:D
villmink
Lærling

Innlegg Labbetuss » Man Mar 24, 2008 12:22

Skal jeg høre på radio så blir det p4.Kjører mye på vestlandet og da er det kun cd.håpløst med alle tunneller og slikt.
Sliter E-16 med V8
Labbetuss
Sykkelbud

Innlegg The Cowboy » Man Mar 24, 2008 12:47

Adriver skrev:Apropo Sverge får noen år siden kjørte jeg fra Østersund og sørover på R45 og 44. den natten hørte jeg et program som hette Kalavagnen. Ikke at navnet sier meg noe, men det spilte bra musik og tok for seg en del temaer som jeg syntes var intresante.

du har sikkert fått svar på dette nå, men det programet på norsk er "karlsvogna".. mao, stjerne bildet!
programmet driver på ennå den dag i dag.. og er et lignende program som natt ønsket på nrk p1! bare litt mere prat og litt mere gjester og slik..

min fordeling er slik:
radio: grenland, larvik, sandefjord og tønsberg.. ska jeg lenger øst blir det alt etter hva jeg får inn av lokal radioer! holder meg på en måte til jær radio gruppen så langt det går :) hehe.. kjenner jo nesten alle programlederne sånn som jeg har sendt sms dit :-P .. hører til nøden på p3 om ikke annet funker!
kan skru innom Mp3 og for litt avveksling.. hehe! ska jeg sørover blir det å holde seg på P5 så langt signalet rekker.. hehe!
midt-telemark kommer og til nytte om jeg ska oppover telemarken.. masse god country der :D

CD: da erre hovedsaklig country det går i.. siden jeg kjører mp3 cd`r, så blir det lett mix av de jeg har grupper og artister jeg har!
men kan jo en gang i ny og ne fyre opp litt hip hop eller vanlig pop men.. hovedsaklig country!
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg Rune » Tor Mai 22, 2008 20:53

Sheriffen skrev:På tide med en oppdatering her kansje, vi nærmer oss 30 stk, men bare 3 har stemt..........

Er jo alt for få alternativer å stemme på... Har mye bra musikk på iPod som jeg liker å høre på. Hører på det meste untatt jazz! Blir en god del rock og hardrock. Noen av favorittene er AC/DC, Raga Rockers, Vassendgutane og Jokke.

På radioen varierer det mellom P4, P3, NRK mP3 og Radio1. Fra midnatt til 02 er det Nattønsket på NRK P1/P3.
Brukerens avatar
Rune
Lærling

Innlegg wingswest » Tor Jun 05, 2008 13:10

Adriver skrev:Apropo Sverge får noen år siden kjørte jeg fra Østersund og sørover på R45 og 44. den natten hørte jeg et program som hette Kalavagnen. Ikke at navnet sier meg noe, men det spilte bra musik og tok for seg en del temaer som jeg syntes var intresante.

Du tenker på Karlavagnen på SR P3. Det er forsåvidt ganske grei musikk der. Og "megamix" ble nevnt lengre oppe. Det er en musikk kanal som heter Mix megapol 105.4, "dagens hits blandat med det beste från igår" eller hva de har som slagord. Der er det også mye god musikk.

Fordelen med svensk radio er jo at trafikkmeldingene kommer selvom man hører på cd, så man får med seg det viktigste... jeg kjører E4, E20, E18 og E6 i sverige hver uke (bortsett fra en friuke pr. mnd)...
Mine biler: '07 MAN TGA XXL 26.480 med termotralle, og BMW E46 320d, personbil
wingswest
Hjelpemann

Innlegg Hansen22 » Lør Jun 13, 2009 02:08

JvhScania skrev:Hvorfor er ikke V8 lyd et alternativ :D

Hehehe jeg lasta ned den "V8 lyden" de har på Scania.no å brant den ut,greit å høre litt go lyd når en kjører FH inn i de lange nattetimer :D
Suldal Transport...

Hansen22 er nå 25,den 21 januar...
Brukerens avatar
Hansen22
Distribusjonssjåfør

Forrige

Gå til Tunes for the road

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest