Sør-Norge

Lyst på nye utfordringer eller kan du tipse andre om nye jobber? Vi benytter denne tråden til formidling av jobber, både ønsker og tilbud!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Sør-Norge

Innlegg Boxer » Man Apr 17, 2006 12:21

Nå begynner ting å stramme seg til her, derfor skriver jeg denne tråden.

Jeg begynner å gå tom for både tid og tålmodighet. Ser ut til at det er vanskelig å få seg jobb her jeg bor (Ålesund-Møre og Romsdal), så derfor prøver jeg gjennom forumet å se om det er mulig å få seg jobb andre plasser.

Jeg er ikke spesielt kresen, men vil jo gjerne ha litt igjen for å jobbe, da. Samtidig håper jeg å få meg en jobb der jeg i alle fall kan få være hjemme i helgene.

Jeg er for tiden sykemeldt fra min nåværende jobb, som, kombinert med overvekt, har "tatt knekken" på ryggen min. Men jeg har vært gjennom en operasjon som skal få bukt med overvekta, og jeg kjenner allerede at det har en positiv innvirkning på ryggen. Men å gå tilbake til den jobben jeg er sykemeldt fra, er i utgangspunktet uaktuelt. Det må i så fall være som en siste utvei, og da bare for en kortere periode. Denne jobben har ingenting med transport å gjøre.

Så, hvis dere vet om noe, eller hører om noe som kunne være aktuelt for meg, kan dere være så snill å tipse enten meg, eller den/de som eventuelt har behov for en sjåfør? Jeg har ikke så veldig mye erfaring, har kjørt krokbil/liftdumper et par år.

Tar imot tips både på PM, mobil og e-post.

Håper dette kan hjelpe meg til å få en jobb.
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Petters » Man Apr 17, 2006 13:17

Og du har snakka med de jeg har tipset om?
Roar Pettersen
Brukerens avatar
Petters
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Man Apr 17, 2006 13:48

Det er dessverre ikkje på Møre dette forslaget mitt, men eg nemner det likevel. HSD-Buss søkjer etter sjåførar for tida. Det er berre å ta ein telefon og høyra frå kvardagen er attende i morgon og utover. For å ha ein stad å byrja med telefonen, kan de ringja til HSD-Buss, Lonevåg (Osterøy), tlf.: 56 39 38 45, (56 39 38 50), og snakka med Geir Atle Mjelde, ein svært hyggjeleg avdelingsleiar. (Vil de ha tak i fleire avdelingar, skal dei kunna opplysa om det på dette telefonnummeret). Dei har rutene på Osterøy, samt ruta Bergen - Breistein - ferje Valestrand - Osterøy, ruta Bergen - Nesttun - Arna - Garnes - Osterøy og Dale/Bergsdalen, og lokalruter og skuleruter i Arna/Dale/Osterøy. Uansett, dette er no arbeid, vil eg tru. Når det er sagt, er det lettare å få bussjobb i Bergen enn på Møre. Tak over hovudet, om de får jobb og hamnar i Bergen, det kan me brukarar i Bergensområdet følgja med på, om de hamnar i Bergen. Det er ute stillingsannonse på dette no.

Uansett, me vonar at de får køyring. PS, Bergen er ikkje langt unna Mørefylket. (Sjølv køyrde eg 2-3 år i Oslo før eg fekk arbeid i Bergen).

Helsing Stuttjukken.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Boxer » Man Apr 17, 2006 14:03

Petters skrev:Og du har snakka med de jeg har tipset om?

Nei, ikke enda, det var jo rett inni påska. Skal ringe og snakke med Even i morra. Men hvem er denne Finn Hagerup da? Fant ingen på Gule Sider, i alle fall. Søkte over hele landet.
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Stokey » Man Apr 17, 2006 14:54

Nei.. bare og reise inn på DHL d.. :) han e no der inne!!
tror ikke d skada.. bare ta på fins skjorta og slips og etterbarbærings vann så går d bra d.. ;)
Baby now it's just you me, and the highway ;) ;) Scania and Volvo For life :D :D
www.LASTEBILEN.no ;)
Brukerens avatar
Stokey
Veteran

Innlegg Boxer » Man Apr 17, 2006 16:18

Stokey skrev:Nei.. bare og reise inn på DHL d.. :) han e no der inne!!
tror ikke d skada.. bare ta på fins skjorta og slips og etterbarbærings vann så går d bra d.. ;)

Det kan jeg gjøre, skal en tur på fastlandet i morra likevel. Men jeg er ikke sikker på hvor de holder til...?
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Martin Benjamins » Man Apr 17, 2006 21:03

Gjendem Transport AS
Postadresse:
Jendem
6409 MOLDE

Gjendem Transport AS er et rent transportselskap grunnlagt i 1922, med 14 fast ansatte og en bilpark på 10 vogntog. Bilparken omfatter bulkvogntog, maskintransport og krok container transport. Vi holder til i lokaler på Jendem i Fræna kommune, 16 km vest for Molde.

Gjendem Transport AS søker ny

Medarbeider
Vi søker sjåfør til langtransport både innenlands- og utenlandskjøring.

Førerkort klasse BECE.

Ønskes det ytterligere informasjon ta kontakt.

Skriftlig søknad sendes.

Antall stillinger 1

Lønn
Lønn etter avtale

Arbeidssted
Molde (Møre og Romsdal)

Kontaktperson
Bjørn Gjendem tlf. 907 66 160 eller Terje Gjendem tlf. 71 26 61 60

Publiseringsdato 8. april 2006

Siste publiseringsdato 18. april 2006

Kilde Aetat servicesenter
Brukerens avatar
Martin Benjamins
Langtransportsjåfør

Innlegg Martin Benjamins » Man Apr 17, 2006 21:05

Taraldrud & Tank Transport AS

7012 TRONDHEIM

Taralrud & Tank Transport AS har kontrakt med Esso Norge A/S om transport av motordrivstoff og destillater i Øst-, Sør- og Vest-Norge. Les mer om oss på www.togtt.no

Tankbilsjåfør
Vi har ledig stilling for tankbilsjåfør med utgangspunkt i Ålesund området
.

Vi ønsker at du har:
Min. fem års praksis fra kjøring med stor bil/vogntog. God personlig framferd og er pålitelig og samarbeidsvilllig. Har god sikkerhetsstatistikk fra tidligere arbeidsforhold. Har førekort for kl. BECE og ADR komp.bevis i kl.3 tank.

Dersom du ikke har kompetansebevis for tank, kan bedriften sørge for at du får opplæring i det.

Søknadsfrist Snarest

Antall stillinger 1

Arbeidssted
Ålesund (Møre og Romsdal)

Kontaktperson
Gruppelederleder Gunnar Bruland, tlf. 970 28 672

Siste publiseringsdato 18. april 2006

Medium Sunnmørsposten

Stillingsnummer: 1525 - 2006 - 04 - 000108 (Oppgis ved kontakt med Aetat)
Brukerens avatar
Martin Benjamins
Langtransportsjåfør

Innlegg Petters » Man Apr 17, 2006 21:07

DHL holder til i samme bygg som Waagan.Nr til Finn Hagerup er 90105686.
Roar Pettersen
Brukerens avatar
Petters
Bileier

Innlegg Martin Benjamins » Man Apr 17, 2006 21:08

eller se på
http://www.atlantico.no

' stilling ledig'
Brukerens avatar
Martin Benjamins
Langtransportsjåfør

Innlegg Boxer » Man Apr 17, 2006 21:14

Har søkt hos Taralrud, og vurderer å søke hos Gjendem også. Men jeg bør vel få ut finger'n og få tatt det forb.... ADR-beviset...
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Boxer » Tir Apr 18, 2006 07:57

Da har jeg snakket med både DHL og Elias Breivik. Skal ha meg en tur for å snakke med Even i dag, så får vi se hvor det bærer hen. Sendte også en mail til Finn Hagerup etter å ha snakka med ham.
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Rubber Duck » Tir Apr 18, 2006 12:09

Jaggu flott å se at dere engasjerer dere slik i andres forespørsler, gutter! :tommel:

Stå på Boxer, får håpe at det løsner og at du får en sjåførjobb du trives med! :D
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg Boxer » Tir Apr 18, 2006 12:23

Da har jeg snakka med Even. Joda, det stemmer at de skal ha en sjåfør. Men han er også i dialog med andre potensielle sjåfører, så det er langt fra sikkert at det blir meg. Men håpet er jo der da. Han snakka om at de skulle ta en avgjørelse innen fredag.
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Martin Benjamins » Tir Apr 18, 2006 17:48

Nettbuss Møre AS
Postadresse:
Postboks 750
6501 KRISTIANSUND N

.

Sjåfør (gods og buss)
Kjøring av tøy for Nortekstil i Molde, til Ålesund-Molde-Aukra-Sunndal-Kristiansund. Arbeidet er interessant og det kreves god fysikk og interesse for kjøring av lastebil/henger. Stillingen omfatter også kjøring av buss i Molde og omegn.
Krav om sertifikat og kjøreseddel for buss. Opplæring vil bli gitt. Godt arbeidsmiljø.
Send søknad og CV pr. post eller mail: jan.reitan@nettbuss.no

Antall stillinger 1

Arbeidssted
Molde (Møre og Romsdal)

Kontaktperson
Jan Reitan, tlf. 909 50 521

Søknadsfrist 21. april 2006

Siste publiseringsdato 21. april 2006

Medium Romerikes Blad

Stillingsnummer: 1505 - 2006 - 04 - 000096 (Oppgis ved kontakt med Aetat)
Brukerens avatar
Martin Benjamins
Langtransportsjåfør

Neste

Gå til Jobbmarkedet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest