Sør-Norge

Lyst på nye utfordringer eller kan du tipse andre om nye jobber? Vi benytter denne tråden til formidling av jobber, både ønsker og tilbud!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Boxer » Ons Apr 19, 2006 23:30

Ikke for å virke sær eller noe sånt, men jeg oppretta denne tråden for å få jobbtips.
Så kan dere være så snill å ta utenomsnakket på en annen tråd?

Takk.
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Stokey » Tor Apr 20, 2006 01:35

Jepp.. selvfølgellig, d skal vi respektere.. :) unnskyld.. :rødme:
Baby now it's just you me, and the highway ;) ;) Scania and Volvo For life :D :D
www.LASTEBILEN.no ;)
Brukerens avatar
Stokey
Veteran

Innlegg Martin Benjamins » Tor Apr 20, 2006 20:14

I dag i Åndalsnes Avis.

Ansvarsbevisset sjåfør søkes
Til fast stilling.Søker må ha førerkort CE og ervaring med kjøring av semitrailer.Fast kjøring mellom Åndalsnes og Ålesund til gode betingelser.Tiltredelse snarest.Opplysninger om stillingen fås ved henvendelse

B.Stensaker transport telf 71 22 20 22
Brukerens avatar
Martin Benjamins
Langtransportsjåfør

Innlegg Petters » Tor Apr 20, 2006 20:43

Det tror jeg er fin kjøring.
Roar Pettersen
Brukerens avatar
Petters
Bileier

Innlegg Boxer » Man Apr 24, 2006 19:21

For en stund siden (en måned eller to) registrerte jeg meg hos Manpower. I dag ringte de og ville ha et møte med meg, angående rekruttering til en sjåførjobb. Det gjelder en fast stilling hos NCC. Mye overtid og mye hjemmefra, men man må ofre litt for de hersens pengene. Et gode er at når arbeidet foregår langt hjemefra, så legger de arbeiderne inn på hotell. Håper det ordner seg med jobb snart, hvis ikke så tilter jeg...
Brukerens avatar
Boxer
Lærling

Innlegg Stokey » Man Apr 24, 2006 20:03

Gåe sikkert bra ska du se.. ;) d gjør d alltid.. :) bare fortsette og søke til d kommer nokke.. :)
Baby now it's just you me, and the highway ;) ;) Scania and Volvo For life :D :D
www.LASTEBILEN.no ;)
Brukerens avatar
Stokey
Veteran

Innlegg brukar » Man Apr 24, 2006 20:27

Boxer skrev:Ikke for å virke sær eller noe sånt, men jeg oppretta denne tråden for å få jobbtips.
Så kan dere være så snill å ta utenomsnakket på en annen tråd?

Takk.

Man er ikke "sær" fordi om man sier i fra,Boxer. Det skal alle forstå. Jeg synes det her helt på sin plass. Men så er jeg nå litt sær jeg da ;-)
Flemming
Motto: Le, det smitter!

Vennlig hilsen
Flemming
brukar
Lensmann

Innlegg Adriver » Ons Apr 26, 2006 18:55

Vi har flere ledige stilinger her hos oss, det er et bra arbeids milijø, grei ledelse. Vis du bestemer deg for å komme hit så kan jeg prøve å hjelpe deg med et sted å bo. Jeg flyttet fra Vestnes for 4,5 år siden og trives veldig bra her. Så har vi en annen fordel. Det er at blir det en ledig stilin på møre så kan vi bruke den konsern ansiniteten vi opparbeider her nede, til å gå foran andre timesjåfører og avløsere på møre for å få jobber som er ledige der oppe hos Nettbuss.

Nettbuss Vestfold AS
Postadresse:
Frodegaten 23
3111 TØNSBERG

Sjåfører
Nettbuss er et heleid datterselskap av NSB AS. Vi er et konsern som består av morselskapet Nettbuss AS og 13 hel- og deleide datterselskap. Nettbuss startet sin virksomhet i 1925 og er i dag Norges største busselskap.

Nettbuss Vestfold AS driver i dag rutevirksomhet i Tønsbergregionen. Vi har behov for å ansette flere sjåfører på hel- og deltid med stasjonering i Tønsberg.

Du har:
- Førerkort for buss klasse D og kjøreseddel for buss.
- Vilje til samarbeid og god serviceinnstilling.
- Evne til å jobbe selvstendig.
- Stå på humør

Vi kan tilby:
- Utfordrende og engasjerende dager.
- Pensjons- og forsikringsordninger

Type stilling
Heltid/Deltid

Arbeidssted
Tønsberg (Vestfold)

Kontaktperson
Per Røyseth tlf. 33 37 83 53

Søknadsfrist 30. april 2006
Adriver
Langtransportsjåfør

Innlegg Stuttjukken » Ons Apr 26, 2006 19:57

Eg minnar om jobbtipset mitt på s. 1 i denne tråden.

I dag (26/4-06) høyrde eg at HSD-Buss Lonevåg og Arna omtrent ikkje hadde søkjarar til stillingane. Ryktet sa at det var kun 2 søknadar, og ingen av dei kvalifiserte. Er de interessert, så sjekk dette på tlf.: 56 39 38 45 (Geir Atle Mjelde) eller 56 39 38 50 (telefonvakt på dagtid).

Uansett, eg vonar at de får dykk arbeid. I dag køyrde Brastein skiftet som eg eigentleg skulle hatt, då eg er omdisponert til Dale - Bergsdalen-ruta denne veka. Dei kan visst ikkje senda kven som helst av Arna-sjåførane til Bergsdalen, då dei færraste kan denne ruta, der ein må vera kombinert bussjåfør, postbud, distribusjonssjåfør, mjølkemann, m.m. Det var no det. Neste gong kan det vera din tur, Boxer, til å køyra skiftet mitt, og her hender det at ein ikkje ventar så lenge før ein har sin eigen turnus, heller.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stokey » Ons Mai 03, 2006 13:17

Sjåfør kl.C søkes

Vi søker en positiv og servicevennlig person med stå på humør til distrubisjonskjøring i Åsane og omegn snarest.

Du må ha førerkort minimum C, ADR-Stykkgods,Trucførerbevis. Erfaring fra tilsvarende arbeid kreves.

God lønn og betingelser for den rette personen. Skriftlig søknad på mail: rune@retrans.no
www.LASTEBILEN.no ;)
Brukerens avatar
Stokey
Veteran

Innlegg Stokey » Ons Mai 03, 2006 13:17

Bergen 01.Januar2006

Vi har nå den glede å fortelle våre kunder og samarbeidspartnere at vi starter med containertrafikk mellom Bergen og Oslo.

Ta kontakt om Dere ønsker "gode" tilbud.
www.LASTEBILEN.no ;)
Brukerens avatar
Stokey
Veteran

Innlegg Adriver » Tor Jun 01, 2006 18:40

Stokey skrev:Bergen 01.Januar2006

Vi har nå den glede å fortelle våre kunder og samarbeidspartnere at vi starter med containertrafikk mellom Bergen og Oslo.

Ta kontakt om Dere ønsker "gode" tilbud.
Og hva heter firmaet som kommer med dette eneståend tilbud????
Adriver mob: 95236777
Adriver
Langtransportsjåfør

Innlegg Stokey » Tor Jun 01, 2006 20:29

Firmaet heter Re-trans.. sikkert hørt om dem :D dem som hadde den fine MAN.. men som dem no skal selge.

http://retrans.no/index.php?cPath=1&cID=1
www.LASTEBILEN.no ;)
Brukerens avatar
Stokey
Veteran

Innlegg Adriver » Lør Jun 03, 2006 10:01

Kan ikke si jeg har hørt om firmaet. men det er vel fordi jeg ikke har hat den helt store intresen heller.
Adriver mob: 95236777
Adriver
Langtransportsjåfør

Innlegg Stokey » Lør Jun 03, 2006 10:22

hehe.. :) aldri hørt om d jeg heller... før jeg så på nokken brukt sider for lastebila, da jeg så adressa sto på solskjermen til en scania.. :-P
www.LASTEBILEN.no ;)
Brukerens avatar
Stokey
Veteran

ForrigeNeste

Gå til Jobbmarkedet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest