Hilsen fra Nederland

Since we got some guests and forumists from other countries, we ought to have an international chat here. English is the main language, so fellow truckers and truckfans, the word is yours!

Moderatorer: DeLutte, MOOY, topline164, Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem

Hilsen fra Nederland

Innlegg Fokke » Man Sep 21, 2015 15:19

Hei alt,

Jeg heter Fokke, er 24 år gammel og kommer fra Nederland.
Hobbyene mine er å høre til musikk (metal spesiellt), spille trommer, lese bøker og gjøre fitness (hva kaller du det i norsk?)

Jeg er en nasjonal sjåfør på en DAF CF og jeg kjører matvare til distribusjonsenterer og grossister, og jeg henter mat fra forskjellige fabrikker.
Jeg liker Norge og jeg tenker på (/om?) emigrere dit og kjøre lastebil i omradet av Trondheim eller mer nord.

Hvis dere har råd, et sporsmål eller forbedringer for norske spraket mitt så gi meg beskjed :tommel:

Hilsen! :banger:
Fokke
Sykkelbud

Re: Hilsen fra Nederland

Innlegg Rubber Duck » Man Sep 21, 2015 18:54

Hei Fokke, velkommen til Bergli Truckstop!

Du skriver godt norsk til å være fra Nederland, og vi vet også at det er populært for hollendere å kjøre i Norge, det er flere hollandske sjåfører her på forumet også som kanskje kan gi deg tips om hvordan du kan få deg sjåførjobb her.

Ellers må du gjerne skrive mer om hverdagen din som sjåfør her på forumet, del gjerne bilder så blir det kanskje lettere for potensielle arbeidsgivere å kunne vurdere deg som en mulig sjåfør i Norge :tommel:
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Re: Hilsen fra Nederland

Innlegg The Cowboy » Man Sep 21, 2015 19:24

Welkom hier!

Muligens vi skal bytte plass, da jeg har lyst å flytte til Nederland.. hehe!!

Men ja, som RD sier, fortell gjerne mer om dagene dine og del med deg av bilder.. Bilder likes her inne.. :)
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Gå til Truckers International Corner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest