Stuttjukken sine biletdokumentarar frå norske vegar.

Her postes alle andre bilder som omhandler lastebiler i større eller mindre grad.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, adri, MOOY, topline164

Innlegg OlavEmil » Tir Aug 03, 2010 16:01

Dette var ein sjeldan kar å sjå i det siste. Skal vi seie velkomen attende? :)
OlavEmil
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Tir Aug 03, 2010 16:05

Takk for det, OlavEmil. Har nok andre engasjement no, men eg kunne jo ikkje berre la bileta stå inaktive. Bileta bør jo vera tilgjengelege for dei som ser i forumet. Det er ikkje gratis, men her tek eg ikkje økonomiske hensyn, for og sei det slik. Bileta skal jo vera der så folk ser dei. Oppdaga det for eit par dagar sidan, og då var det berre og ta tak i det så snart eg kom heim på dataen etter turen.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Petters » Tir Aug 03, 2010 18:37

Hyggelig at du er innom av og til Stuttjukken :D

Du er savnet :D
Roar Pettersen
Mob 41201506
------------------------------------------------------
Absolutt verdensherredømme.
Aafk norgesmester 2011.
Brukerens avatar
Petters
Bileier

Innlegg VESTHOVDEN » Søn Aug 08, 2010 11:39

Stuttjukken skrev:Bileta skal jo vera der så folk ser dei.

Tusen takk for turene! :D Er selv geografi-interessert og:

Det har vært en sann fornøyelse å se gjennom samtlige sider i denne tråden! Tok meg 3 måneder- og for ei flott tid :) Og med alle dine kunnskaper det være seg om geografi, tungtransportsjåførers utfordringer, ja Norge generelt: det har gjort denne tråden enda mer interessant og artig!

Det jeg legger mest merke til er derimot de grundige bildeseriene fra de ulike veistrekningene. Man føler nærmest at man har vært på de stedene/ strekningene du har bilder fra. Jeg har i alle fall fått øynene opp for mange nye steder i Norge gjennom å følge denne tråden.

*Kystriksveien: Ikke visste jeg at et ukjent sted som Kunnalandet mellom Meløy og Gildeskål var en så nydelig plass.
*Du har vist at Østerdalen ikke bare er endeløse sletter med skog på alle kanter- men flott høyfjellslandskap med Rondane som mektig bakteppe
*Aldri har jeg sett en bedre presentasjon av Norges neststørste øy Senja- som du har vist. Spesielt Gryllefjord/Torsken var flott
*Røst og Værøy var også et interessant skue- særlig det faktum at Røst bestod av flere øyer med fjell som stakk 100-200 meter opp av havet
*Aldri hadde jeg heller hørt noe spesielt om Aunfjellet utenfor Harstad, fjellovergangen fra Sunndalsøra til Eresfjord, Melfjordvegen i Rana eller at Hjørundfjorden var så flott med tilhørende høye tinder og fjell. Kort sagt: du har presentert steder i Norge som man aldri hører noe om ellers- og det har vært en fornøyelse å følge med på!

I tillegg har jeg en sær interesse- nemlig bilder av veier, tunneler og veikryss (eller vegskift:), så dette ble dermed enda et interessant aspekt for min del. Det var forøvrig gjennom et søk på bilder av Tosentunnelen at jeg kom inn på denne fantastiske tråden :)

Håper du fortsetter med denne bildedokumentaren. (Om ikke annet- så i alle fall resten av bildene fra Nord-Norge- turen 2008) Vi er mange som setter utrolig stor pris på den! "Tør ikke" spørre om du kommer til å ta opp tråden igjen av "frykt" for et negativt svar ;)
VESTHOVDEN
Sykkelbud

Innlegg Desperado » Man Aug 09, 2010 19:33

Jaja Stuttis..., ferien er over og kameraet fullt? Kan vi endelig begynne å se frem mot nok en fantastisk reiseskildring fra vårt vakre land? Selv har jeg endelig hatt en tur til Portugal. FRA TROMSØ!!! :D Som du sikkert husker, så hadde jeg aldri vært der. Bildevideoer ligger noen sider frem i dagboken min. Uansett, flott at du stikker innom og oppdaterer Photobucket`n din. Du har faktisk vært dypt savnet innpå her...
Last som ikke skal til utlandet er noe dritt...
Dagboken min: viewtopic.php?t=1410
Brukerens avatar
Desperado
Bileier

Innlegg DeLutte » Tor Okt 04, 2012 19:39

Denne tråden skal stå igjen som et monument over dine flotte innlegg på Bergli.
Du reiste på kryss og tvers i Norge, landet som du var så glad i. Hver en veistubbe måtte du helst få med deg når du var innom et distrikt.
Fikk gleden av å møte deg i Børgeskogen for noen år siden. Vi grillet og koste oss den kvelden.
Dagen etterpå skulle du og Børge på tur i området, og du gledet deg til det.

Du gikk bort så altfor tidlig, men er nå hjemme i himmelen som betydde så mye for deg.
Jeg lyser fred over ditt minne.

De Lutte
Sist endret av DeLutte den Tor Okt 04, 2012 21:57, endret 1 gang
Quizen min er blitt lettere !
Nå med kun 3 alternativer til rett svar

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7541
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Petters » Tor Okt 04, 2012 20:42

Hadde gleden av å møte han mange ganger sjøl. Bra tråden blir løftet opp og blir stående.

Hvil i fred John Sigurd.
Roar Pettersen
Mob 41201506
------------------------------------------------------
Absolutt verdensherredømme.
Aafk norgesmester 2011.
Brukerens avatar
Petters
Bileier

Innlegg Nido » Fre Okt 05, 2012 15:41

Kjempe bra! , En stor mann med et godt hjerte å en fantastisk historie har gått bort, så er bra at dette står igjen som selve "monumentet!" :)
Ka faen du glor på ?
Nido
- Smörgåspojken -

Innlegg Rubber Duck » Fre Okt 05, 2012 16:11

Denne tråden skal stå som prioritert til minne om alle hans turer, kunnskap og evne til å dele med oss alle og all den tid vi fikk sammen med han.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg Dagfinn » Tir Okt 23, 2012 20:05

heilt ufatteli kjekt og se gjennom denne siden din,du har vært i sauda også ser eg :D
øl smaker best hver eneste gang
Brukerens avatar
Dagfinn
Bileier

Forrige

Gå til Forskjellige bilder

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest