JU-HUUU!!! 10,5 Millioner Dollar. Rett i lommen

En god latter forlenger livet, heter det. Vi kan ikke garantere det, men vi kan derimot garantere litt trim av latter- og magemusklene på denne tråden!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

JU-HUUU!!! 10,5 Millioner Dollar. Rett i lommen

Innlegg Desperado » Fre Jul 26, 2013 00:00

I dag må være den lykkeligste dagen i mitt liv. Jeg fikk en mail fra en utrolig hyggelig fyr i fra London. Han skriver at jeg skal få 10,5 millioner Dollar. Alt jeg behøver å gjøre er å oppgi alle mine personalia og sende en kopi av en legitimasjon. Så når jeg kommer hjem og får scannet førerkortet mitt, så mailer jeg det til ham. Scanner passet i samme slengen, og oppgir alle mine konto-numre, sånn at han kan velge hvilken konto han vil sette pengene inn på. Så pass fortjener han. Dessuten advarer han meg mot svindlere. Real type.

Her kan du lese mailen jeg fikk:

BARCLAY'S BANK LONDON FOREIGN HEAD
OF OPERATIONS DEPARTMENT
1 Churchill Place, London E14 5HP.United Kingdom .
Tel: +447011138118
CNT/INH: MAV/FGN/MIN/009.
Registered No: 1026167.
Ref: 9905240

RE: PAYMENT NOTIFICATION

Following the signal we received from our local banks & Affiliated bank in Africa/London Concerning your payment from reserve account they have with us, that your payment will now be effected from our bank (BARCLAY'S BANK PLC) London .

During the auditing and verifying of your files, it was discovered from the records of outstanding transfers due for payment, many officials and some of your agents from the source origin of your fund have delayed your payment for one reason and the other.

Following the outcome of our board of director's meeting with other commercial banks here in London . We hereby bring to your notice that your name falls among the top twenty contractors/beneficiary that will be receiving their payment which has been delayed. We wish to officially notify you that your payment is being processed and the payment of Ten Million Five Hundred Thousand United States Dollars ($10.5Million USD) will be released to you as soon as you re-confirm your information with our remittance department for us to corroborate with the one we have in our records.

Kindly re-confirm your information to us so that this office can proceed immediate for the approval and immediate release of your fund without further delays. Also you are hereby advice to stop further communications with those who claim to have your fund in one bank or the other because those are nothing but imposters. You have to beware of them many of them are scammers. So be careful.

1) Your full name.
2) Contact Address
3) Phone, fax and mobile #.
4) Age.
5) Occupation.
6) Sex
7) Marital Status
8) A Copy of Your Int'l or Driver License ID.

In receipt of the above information, your payment will be approved and paid to you by wired transfer to your nominated bank account or paid through Bank Draft. You are advised to get back to us immediately for more clarifications.

Best Regards,
Mr. Bob Diamond.
Remittance Department Barclay's Bank
Tel: +447011138118

PLease Email Me : barclaysbaklondon01@hotmail.co.uk
Last som ikke skal til utlandet er noe dritt...
Dagboken min: viewtopic.php?t=1410
Brukerens avatar
Desperado
Bileier

Innlegg Rubber Duck » Fre Jul 26, 2013 09:08

Typisk!
Hvorfor kan ikke jeg få en sånn fantastisk mail også?! :biltilsyn:

Jaja, jeg skal ikke ta fra deg gleden på sådan en fantastisk dag - så gratulere så mye!
Nå kan du kjøpe deg en splitter ny scania som du kan småkjøre litt med når du er lei av å sitte i godstolen og ringe til kontofonen :mrgreen:
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg AARE540 » Fre Jul 26, 2013 09:57

First, congratulations! :D Actually I would say "congratulations", because as You can understand- make sure that they will receive any information of Your ID etc, and You can be quite sure that You will have problems in the future. I can say that, because I have got few e-mails like this in the past (I could be billionaire according to those now :D), most of them from Nigeria or smth. So, my advice- if You receive something like this, then it's better to send it to junk right away :cowboy:
They can say whatever they want- everything they say is pretty, but it's only for one cause- to make their potential victims to believe them...

Mvh, Aare :)
Brukerens avatar
AARE540
Hjelpemann

Gå til Underholdning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest