Vitser

En god latter forlenger livet, heter det. Vi kan ikke garantere det, men vi kan derimot garantere litt trim av latter- og magemusklene på denne tråden!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Roadfeeder » Ons Nov 09, 2011 00:59

Lille Per i 1. klasse har fått en ny lærerinne. Da hun står og skriver på tavlen, sier Lille Per: "Frøken, Du har barbert deg under armen". Frøken blir sur og sier til Per: "Den slags vil jeg slett ikke høre på, så nå kan du gå hjem og først møte i morgen". Dagen etter står frøken og løfter den andre armen. Per sier: "Du har også barbert deg under den andre armen". Frøken blir sur igjen og sier til Per: "Nå kan du gå hjem og komme tilbake igjen på mandag". Mandag møter Per på skolen igjen og frøken står og skriver på tavlen... plutselig knekker krittet og hun bøyer seg ned for å plukke det opp. Per reiser seg og pakker sekken sin, går til døren og sier: "Vi ses i 2. klasse" :D
Brukerens avatar
Roadfeeder
Lærling

Innlegg Roadfeeder » Tor Nov 10, 2011 11:24

Et eldre ektepar satt hjemme i stua og drakk kaffe. Mannen i huset satt og koste seg med middagsavisen. Da leste han plutselig høyt for sin kone:..
"For tidlig utløsning kan ha sin årsak i altfor raske svingninger med bakparten, eller det kan være feil på utstyret.
- Æsj, sier kona, hold nå opp med dette grisepratet ditt.
- Griseprat? sier mannen, jeg sitter bare her og leser om
Kjetil Andre Aamodt som gir gode råd om skibindinger
Brukerens avatar
Roadfeeder
Lærling

Innlegg Noiram » Fre Nov 11, 2011 02:07

Læreren ga sine femteklassinger en oppgave: Få foreldrene til å fortelle en historie med en moral til slutt.
Neste dag kom barna på skolen hvor en og en fortalte sine historier.
"Johnny, har du en historie å dele med oss?"
"Ja, frøken. Pappa fortalte om tante Marie. Tante Marie var pilot i Irak-krigen og hennes fly ble skutt ned. Hun måtte skyte seg ut over fiendtlig territorium og alt hun hadde var en flaske med Whisky, en pistol og en overlevelseskniv. Hun drakk Whiskyen på vei ned slik at den ikke skulle falle i fiendens hender. Hun landet med sin fallskjerm midt blant tjue fiendtlige soldater. Hun skjøt femten av dem med pistolen inntil hun gikk tom for ammunisjon, drepte videre fire til med kniven inntil knivbladet knakk og deretter drepte hun den siste med bare hendene sine."

"Gode Gud," sa den skrekkslåtte læreren. "Hva slags moral var det din far lærte deg ut av den historien?"
"Hold deg til helvete unna tante Marie når hun har drukket."
Brukerens avatar
Noiram
Sykkelbud

Innlegg reidars » Fre Nov 11, 2011 13:46

En lærerinne begynner sin nye jobb på en skole i Trondheim.
Hun ber elevene rekke opp hånden dersom de er RBK-supportere. Alle utenom en liten jente rekker opp hånden. Frøken kikker forundret på jenta og spør:
Lise, hvorfor rekker du ikke opp hånden?
Fordi jeg ikke er RBK-supporter, svarer hun.

Frøken er forundret og spør om du ikke er RBK-supporter, hva er du da?
Jeg er MFK-supporter, svarer hun.
Frøken tror knapt sine ører. Lise, hvorfor er du MFK-supporter?

For at mamma og pappa er fra Molde. Mamma er MFK-supporter og pappa er MFK-supporter, derfor er også jeg MFK-supporter.
Jasså, svarer frøken litt irritert. Det er ingen grunn for deg til å være MFK-supporter. Man må ikke synes det samme som sine foreldre hele tiden. Tenk om din mamma hadde vært prostituert, din pappa narkolanger og din bror biltyv. Hva hadde du vært da?

DA, svarte Lise, DA hadde jeg vært RBK-supporter!!
reidars
Lærling

Innlegg Roadfeeder » Lør Nov 12, 2011 00:29

Mannen var hos legen. Han fikk stikkpiller. Legen hjalp mannen med å sette inn den første. Om kvelden skulle kona hjelpe han med å sette inn en ny. Hun legger den ene hånden på mannens skulder, mens hun fører pillen inn med den andre håndas pekefinger. Idet hun er ferdig, setter mannen i et skrik. Var det vondt ville kona vite. Nei, men jeg kom til å tenke på at da legen hjalp meg i dag, hadde han BEGGE hendene på skuldrene mine........
Brukerens avatar
Roadfeeder
Lærling

Innlegg SivAlice » Ons Nov 16, 2011 22:42

Johan tog en öl på en restaurang tillsammans med sin kamrat Jens, då han plötsligt fick se en vacker kvinna som satt vid bardisken. Efter att ha suttit och samlat mod i drygt en timme gick han tillslut fram till henne och frågade:

- Har du kanske lust att komma över till mitt bord och prata en stund?

Hon svarade med att resa sig upp och ropa med sina lungors fulla kraft:
... ... ... ...
- Nej, jag vill absolut inte följa med dig upp på rummet i kväll!

Alla gäster och servitörer i den fullsatta restaurangen stirrade med avsmak på Johan då han slokörat smög sig tillbaks till sitt eget bord, både förolämpad och överraskad.

Ett par minuter senare kom kvinnan över till dem och bad om ursäkt.

- Jag beklagar om jag gjorde dig förlägen, sa hon, - men det är så att jag studerar psykologi och nu håller jag på med en undersökning av hur olika människor reagerar när de utan förvarning försätts i generande situationer.

- Det var det fräckaste jag har hört! ropade Johan så högt att det skrällde i hela restaurangen. - Två tusen kronor för en halvtimme...?
Brukerens avatar
SivAlice
Veteran

Innlegg Roadfeeder » Tor Nov 17, 2011 16:51

Kona var lei av å gjøre alt arbeidet hjemme, så de ble enige om å skifte på å lage middag. Dagen etter var det mannens tur og når kona kommer inn står mannen splitter naken med et glass vann i hånden og sier:
- "I aften er menyen kjærlighet og kildevann, Kjære".
Dagen etter kom mannen hjem, snuste nysgjerrig og ropte:
- "Hva skal vi ha i dag, skatt?"
Kona trår naken frem, usminket og med bustete hår og sier:
- "Rester fra i går, Kjære" :D
Brukerens avatar
Roadfeeder
Lærling

Innlegg Booster » Tor Nov 17, 2011 19:57

Nå er det ikke varmt i helvete heller lenger... Etter at djevelsen slapp inn en homo har ingen turt å bøye seg for å legge ved i ovnen
Brukerens avatar
Booster
Veteran

Innlegg SiCkPuPPy » Tor Nov 17, 2011 20:14

Du snakker om Jan Thomas eller hva han heter forno, Booster..?
La meg tukte bevern din..
Brukerens avatar
SiCkPuPPy
Langtransportsjåfør

Innlegg SiCkPuPPy » Tor Nov 17, 2011 20:15

For alle som ikke helt forstår grekernes økonomi, her er en analyse :

En turist går inn på et hotell i en liten gresk by. Han legger 300 euro på disken i resepsjonen og går opp for å se på rommet... Hotelleieren tar pengene og springer til slakteren og betaler fakturaen sin.... Slakter`n tar pengene og betaler bonden for det kjøttet han kjøpte på kreditt...Bonden løper til bensinstasjonen og betaler bensinen han har krita til traktorn sin... Eier`n av bensinstasjonen tar pengene og betaler gjelda si til byens gledespike... Hun går til hotellet og betaler 300 euro som hun skylder for "arbeidsværelset" sitt... Hotelleieren legger pengene på disken. Turisten kommer ned trappa til resepsjonen. Han liker ikke rommet, så han tar de 300 euroene og går. Ingen har tjent så mye som et rødt øre, men hele byen er gjeldfri og fremtiden ser lys ut for tilfellet...
Sist endret av SiCkPuPPy den Tor Nov 17, 2011 20:15, endret 1 gang
La meg tukte bevern din..
Brukerens avatar
SiCkPuPPy
Langtransportsjåfør

Innlegg Booster » Tor Nov 17, 2011 20:18

SiCkPuPPy skrev:Du snakker om Jan Thomas eller hva han heter forno, Booster..?

hehe ja mykkje likt,mn han er vl ik komt dit enda :d
Brukerens avatar
Booster
Veteran

Innlegg Noiram » Tor Nov 17, 2011 21:58

Kona kom hjem til mannen sin og sa:
- Kjære, bilen vil ikke starte, men jeg vet ...hva problemet er.
- Ja-ha, sa mannen tvilende. - Og hva er problemet da?
- Det er vann i forgasseren, kom svaret resolutt.
- Vann i forgasseren? svarer mannen. Hvordan i all verden kan du si at det er vann i forgasseren, du som ikke en gang vet forskjellen på en forgasser og et luftfilter?
... - Tro meg, sa kona, - det er vann i forgasseren!
- Ja vel, kjære. Jeg skal ta en titt på det. Hvor er bilen?
- I innsjøen på andre siden av veien. ;)
Brukerens avatar
Noiram
Sykkelbud

Innlegg SivAlice » Tor Nov 24, 2011 19:26

En brannmann kommer hjem fra jobb og sier til konen: -Vet du at vi har et fantastiskt bra system på brannstasjonen. En, og da tar vi på oss jakkene, To så glir vi ned stangen og Tre, så er vi klare for å kjøre. -Men det er jo bra sier konen. -Fra og med nå gjelder samme system her i huset, sier mannen. Når jeg roper 'En' vil jeg at du kler deg naken, og når jeg roper 'To' hopper du i seng og når j......eg roper 'Tre' så skal vi elske hele natten. Så neste kveld når han kommer hjem fra jobb, skriker mannen -En!, så tar konen av seg alle klærne, han skriker To! og hun hopper i seng. Så roper han Tre! og de begynner å elske, men så etter bare noen få minutter skriker konen - Fire! -Hva betyr Fire da...? spør mannen. -Mere slange, du er ikke i nærheten av ilden...!!
Brukerens avatar
SivAlice
Veteran

Innlegg SivAlice » Fre Nov 25, 2011 15:48

Apropos en Berit i orkan styrke i anmarsj...hehe :))

Berit og gubben hadde herjet villt i senga hele natten, skikkelig full ståhei.
Neste morgen slo gubben på radioen og trøtt som han var fikk han ikke med seg alt: "Dette er værmeldinga. Vi anbefaler dere å holde dere innendørs til Berit roer seg ned. Sivilforsvaret, Røde kors, Redningstjenesten bistår Politi med å sikre området."

- "Berit! Æ trur du må roe dæ ned, vi e blitt anmeldt!"
Brukerens avatar
SivAlice
Veteran

Innlegg Booster » Tir Nov 29, 2011 01:26

Hvist pungen e tom og kusa e full , ja da har du hatt et vellykket knull . Hvist pungen e full å ræva sår , da skulle du ha drekki litt mindre i går
Brukerens avatar
Booster
Veteran

ForrigeNeste

Gå til Underholdning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest