Vitser

En god latter forlenger livet, heter det. Vi kan ikke garantere det, men vi kan derimot garantere litt trim av latter- og magemusklene på denne tråden!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg sickpuppy » Man Feb 26, 2007 18:06

Og så til mitt første bidrag, klarer noen å ta igjen hvilken film den er tatt fra?

Det var en svarting, mexicaner og en hvit amerikaner som gikk langs ei badestrand en søndag morgen..
Den ene av de kom tilfeldigvis til å trakke borti en lampe som lå delvis gjemt i sanden, og ut kom den berømte Genie.. :)
Genie (ånden i flasken altså), kunne bare oppfylle 3 ønsker tilsammen, så de tre fikk 1 ønske hver.
Først ut var svartingen, og han sa "Jeg ønsker at alle svartinger skal være hjemme i svartingland (afrika sikkert) og ha det godt der!" Og vips var han vekke..
Så var det mexicaneren.. han sa "Jeg ønsker at alle mexicanerne skal være hjemme i mexico og ha det fint der!" Og vips, så var han også borte..
Så var det amerikanerens tur.. Han sto og grubla lenge, før han spurte "er alle mexicanere og svartinger ute av usa nå?" Genie kunne bekrefte det.. Da svarte amerikanern..
"Well, I'll have a coke then!"..
sickpuppy

Innlegg vabis8 » Ons Feb 28, 2007 17:36

;)
Can I Play With Madness
Brukerens avatar
vabis8
- Fløtepusen -

Innlegg Birting » Ons Feb 28, 2007 21:12

Født fri, skattet ihjel!!!!!!!

A man's home is his castle until his queen arrives.

www.teltgutta.webs.com
Brukerens avatar
Birting
Veteran

Innlegg Hawkie » Ons Mar 14, 2007 01:08

Ei blondine kom kjørende alt for fort og fikk plutselig en politibil etter seg. Hun stoppet og gjorde klar sitt mest blonde smil som vanlig, men denne gangen var det en annen blond politikvinne som hadde stoppet henne så hun fikk faktisk spørsmåål om å finne frem førerkortet. Etter å ha rotet litt nede i vesken blir hun mer og mer frustrert og den blonde politikvinnen spør henne forsiktig om hva som er galt. Blondinen i bilen svarer at hun ikke husker hvordan førerkortet ser ut, hvorpå den blonde politikvinnen svarer kjapt at det er firkantet og har bilde av henne midt i. Noen sekunder senere finner blondinen i bilen frem et speil og ser på det. Hun rekker det over til den blonde politikvinnen.
politikvinnen ser på speilet og blir tydelig brydd. Etter noen øyeblikk kommer det fra politikvinnen "kjør videre, jeg visste ikke at du også var politi"

Idiotiske spørsmål:

På flyplassen spør de om noen har puttet ting i baggasjen din uten at du vet om det. Vel hvis du ikke vet om det hvordan i helvete skal du kunne gi dem et vettig svar på det spørsmålet?

Tre menn ankommer perleporten til Sankt Peter. Sankt Peter forteller at dessverre på grunn av en feil i datasystemene deres så kan han kun slippe en av dem inn i dag og de andre to må vente en stund. For å finne ut hvem han skal slippe inn utropes en konkurranse og den som har den mest utrolige historien om hvordan de døde skal slippe inn.

Den første mannen forteller at han kom hjem litt tidlig og fant kona liggende naken til sengs. Da han lenge hadde mistenkt hennes utroskap begynner han å lete rundt i leiligheten etter elskeren. Etter kort tid hørte han skraping ved vinduet og jomen hang ikke elskeren under vinduet deres i 9 etasje. Han forteller videre hvordan han banker løs på fingrene til mannen for å få han til å slippe og når han endelig falt så landet han pinadø i et tre. Rasende av sinne sprang mannen inn og hentet kjøleskapet og kastet ut av vinduet etter mannen som nå lå i treet, men jomen viklet ikke foten hans seg inn i strømledningen og han ble selv med ned i døden.

Imponert av denne ulykksalige historien snur Sankt Peter seg mot nestemann som begynner å fortelle.

Mannen forteller at han jobber som vinduspusser og var i 15 etasje og holdt på å pusse vinduer når han plutselig falt. I dødsangst ba han til Gud om hjelp og han fikk plutselig tak i en vinduskarm, men så dukket noen opp og banket løs fingrene hans og han falt videre. Denne gangen hadde han en slik flaks at han havnet i et tre for en myk landing, men før han fikk reist seg kom et kjøleskap flyvende og traff ham midt i hodet.

Måpende står Sankt Peter der og snur seg videre til den siste mannen og sier at hans historie bør være helt utrolig om han skal vinne etter dette.

Den tredje mannen svarer med spe stemme, jeg satt naken i et kjøleskap og gjemte meg og plutselig var jeg bare her.

Gjett hvem som slapp inn.
----------------------------------------------------
Pensjonert, kjører nå skrivebord og laptop
Brukerens avatar
Hawkie
Distribusjonssjåfør

Innlegg Hawkie » Ons Mar 14, 2007 12:52

Fru Pedersen hadde sin elsker på besøk da mannen hennes plutselig kjørte inn i oppkjørselen. I mangel av rømningsveier tok fru Pedersen resolutt tak i sin elsker og smurte han inn med babyolje og kastet talkum på han. Kritthvit sto elskeren der og lurte på hva dette skulle bety. Fru Pedersen repliserte fort "lat som om du er en statue her på soverommet, så smyger du deg ut ved anledning". Elskeren så gjorde og stilte seg opp. Herr Pedersen kommer inn på soverommet tydelig sliten og ser på "statuen" og spør sin kone hva i helvete dette var for noe, hvorpå fru Pedersen svarte "jeg har kjøpt en soveroms statue siden jeg hørte at fru Olsen hadde en slik en også". Herr Pedersen slo seg til ro og la seg ned i sengen for å slappe av. Timene gikk og Fru Pedersens elsker ble mer og mer sliten av å stå i ro i mørket, men holdt ut. Plutselig kommer lyset på og jomen er det ikke herr Pedersen som kommer med mat og drikke som han rekker over til "statuen". Som et spørsmålstegn står elskeren der og måper. Da kommer det tørt fra herr Pedersen "når jeg stod hos fru Olsen fikk jeg hverken vått eller tørt på 3 dager, så jeg tenkte du trengte dette".
Pensjonert, kjører nå skrivebord og laptop
Brukerens avatar
Hawkie
Distribusjonssjåfør

Innlegg OlavEmil » Ons Mar 14, 2007 19:28

Hawkie skrev:Tre menn ankommer perleporten til Sankt Peter. Sankt Peter forteller at dessverre på grunn av en feil i datasystemene deres så kan han kun slippe en av dem inn i dag og de andre to må vente en stund. For å finne ut hvem han skal slippe inn utropes en konkurranse og den som har den mest utrolige historien om hvordan de døde skal slippe inn.

Den første mannen forteller at han kom hjem litt tidlig og fant kona liggende naken til sengs. Da han lenge hadde mistenkt hennes utroskap begynner han å lete rundt i leiligheten etter elskeren. Etter kort tid hørte han skraping ved vinduet og jomen hang ikke elskeren under vinduet deres i 9 etasje. Han forteller videre hvordan han banker løs på fingrene til mannen for å få han til å slippe og når han endelig falt så landet han pinadø i et tre. Rasende av sinne sprang mannen inn og hentet kjøleskapet og kastet ut av vinduet etter mannen som nå lå i treet, men jomen viklet ikke foten hans seg inn i strømledningen og han ble selv med ned i døden.

Imponert av denne ulykksalige historien snur Sankt Peter seg mot nestemann som begynner å fortelle.

Mannen forteller at han jobber som vinduspusser og var i 15 etasje og holdt på å pusse vinduer når han plutselig falt. I dødsangst ba han til Gud om hjelp og han fikk plutselig tak i en vinduskarm, men så dukket noen opp og banket løs fingrene hans og han falt videre. Denne gangen hadde han en slik flaks at han havnet i et tre for en myk landing, men før han fikk reist seg kom et kjøleskap flyvende og traff ham midt i hodet.

Måpende står Sankt Peter der og snur seg videre til den siste mannen og sier at hans historie bør være helt utrolig om han skal vinne etter dette.

Den tredje mannen svarer med spe stemme, jeg satt naken i et kjøleskap og gjemte meg og plutselig var jeg bare her.

Gjett hvem som slapp inn.

HAHAHAHAHA :lol: :lol:
OlavEmil
Bileier

Nytt og nyttig

Innlegg ratt ta ta » Lør Mar 17, 2007 09:20

Bilde
---Finnes der grei kjøring---
Brukerens avatar
ratt ta ta
Lærling

Innlegg Birting » Lør Mar 17, 2007 13:38

Bilde
Født fri, skattet ihjel!!!!!!!

A man's home is his castle until his queen arrives.

www.teltgutta.webs.com
Brukerens avatar
Birting
Veteran

Innlegg ratt ta ta » Lør Mar 17, 2007 19:13

Mannen gikk bort til sin kvinnelige kollega og sa: - Håret ditt lukter aldeles fortryllende i dag
kvinnen ble rasende og gikk til sjefen sin, og sa at hun ville ha seg frabedt slik sex sjikanering
sjefen spurte : Kaller du det sex sjikanering
da han sier det lukter godt av håret ditt?
- da svarte kvinnen - Han er dverg

ha ha ha ha ha.
:-P
Brukerens avatar
ratt ta ta
Lærling

Innlegg R-620 » Man Apr 02, 2007 17:12

jesus hang på korset, jesus roper på josef, josef!? kom bort her litt, jeg skal fortelle deg noe, josef går bort, da kommer det noen vakter og tar tak i han og kapper av han beina og bærer han tilbake, da roper jesus en gang til, josef!? kom no bort då.. jeg skal fortelle deg noe, josef krabber bortover bakken, da kommer det noen vakter og kapper av han armene, jesus roper en gang til, josef!?
kom no bort då, vakten bærer han bort, de syns jo litt synd på han.. hvis det er så viktig må han nå få høre det, da sier jesus, du josef, jeg tror jeg kan se huset ditt herfra!
Brukerens avatar
R-620
Bileier

SMS

Innlegg ratt ta ta » Søn Apr 15, 2007 08:14

Vits tillsendt på SMS

Er det ingen som har fått med seg att det er påbudt med refleksvest i bilen fra 1. mars? Nå har jeg kjørt rundt med vest på meg i åtte uker, men jeg ser ingen andre som gjør det... :rødme:

:D :D :D
Brukerens avatar
ratt ta ta
Lærling

Innlegg Hammer » Søn Apr 15, 2007 11:20

sickpuppy skrev:Og så til mitt første bidrag, klarer noen å ta igjen hvilken film den er tatt fra?

Det var en svarting, mexicaner og en hvit amerikaner som gikk langs ei badestrand en søndag morgen..
Den ene av de kom tilfeldigvis til å trakke borti en lampe som lå delvis gjemt i sanden, og ut kom den berømte Genie.. :)
Genie (ånden i flasken altså), kunne bare oppfylle 3 ønsker tilsammen, så de tre fikk 1 ønske hver.
Først ut var svartingen, og han sa "Jeg ønsker at alle svartinger skal være hjemme i svartingland (afrika sikkert) og ha det godt der!" Og vips var han vekke..
Så var det mexicaneren.. han sa "Jeg ønsker at alle mexicanerne skal være hjemme i mexico og ha det fint der!" Og vips, så var han også borte..
Så var det amerikanerens tur.. Han sto og grubla lenge, før han spurte "er alle mexicanere og svartinger ute av usa nå?" Genie kunne bekrefte det.. Da svarte amerikanern..
"Well, I'll have a coke then!"..

Kjeme vel frå Boondock Saints den.. Kanon bra film!!
Heaven in the sack, and Hell on eighteen wheels ! !

Old enough to know better. Still too young to care!
Scania V8! Forever!
Brukerens avatar
Hammer
Veteran

Innlegg frk480 » Fre Apr 20, 2007 23:14

Burde ikke spørre, men jeg trenger det virkelig. har ikke hatt det på evigheter, og kan føle hvordan den glir inn god og stiv, og kommer ut igjen myk å deilig. er sikker på at du kan tilfredstille lengslen min, er desperat og trenger din hjelp. du syns sikkert at jeg er frekk, men jeg kan allerede føle tungenleke med den, suge ut de søte saftene til de nesten er borte. så la meg komme til saken. kan jeg bomme en tyggegummi av deg?
--------------------------------------------------
FADER CM3
Fader kubikk, du som er i blokka
gi oss i dag vårt daglige dreiemoment,
Forlat oss våre fartsovertredelser
som vi forlater forelegget.
Led oss ikke inn i kontroller,
og fri oss fra nistepakkekjørerne.
For veien er din, hestekreftene
og friheten i all evighet!!

---------------------------------------------------
Guttungen kom hjem fra skolen en dag og ba fortvilet sin far om hjelp til leksene. - Selvfølgelig, svarte far. - Ingen problemer. Hva trenger du hjelp til? Gutten forklarte at de hadde fått to dager på seg til å definere hvordan samfunnet henger sammen politisk og sosialt. Rett og slett hvordan det er bygd opp. Faren var ikke like selvsikker lenger, men ville likevel gjøre sitt beste. - La meg gi deg et eksempel, sa han: - Siden det er jeg som bidrar med inntektene her i huset, så kan jeg være kapitalismen. Din mor bestemmer og styrer alt, dermed er hun regjeringen. Hushjelpen arbeider hele døgnet, så hun representerer arbeiderklassen. Du, min sønn, kan være folket, mens din lillebror (2 år) er en ypperlig representant for fremtiden. Skjønner du noe av hva jeg mener? - Nei, dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg skal sove på det, svarte sønnen. Utpå natten våknet gutten av at lillebroren skrek. Ved å gå bort til sengen hans, skjønte han på lukten at noe burde gjøres med bleien. Han gikk og banket på døren til foreldrenes rom, men ingen svarte. Han gikk inn, bare for å finne sin mor sovende. Han prøvde å vekke henne, men fikk ingen respons. Han gikk videre til hushjelpens rom og banket på. Ingen svarte og han prøvde å gå inn, men døren var låst. Gjennom nøkkelhullet kunne han se hushjelpen og sin egen far svært opptatt. Han dundret på døren, men fikk ikke svar. Irritert gikk han bare og la seg igjen, dro dyna over hodet og sovnet. Neste morgen var alle samlet til frokost og faren var nysgjerrig på om sønnen hadde lært noe av eksempelet fra dagen før. - Ja, svarte gutten. Nå skjønner jeg hvordan alt henger sammen, sa han. - Vel, hva venter du på? La oss få høre, sa faren. Gutten trakk pusten godt inn og begynte: - Mens kapitalismen høvler over arbeiderklassen, sover regjeringen, folket blir totalt ignorert og fremtiden er full av dritt!
Brukerens avatar
frk480
Lærling

Innlegg brukar » Lør Apr 21, 2007 12:29

Meget bra historier / vitser som er kommet inn. Noen av de så gode at jeg måtte bruke et sekund for å forstå poenget. DA er de gode da. :idea:

Det skal stor skrivekunst til for å få fortalt ei historie slik at den blir arti´å lese. Det må også litt fortellerkunt ispedd, mange ganger.

Denne fortellerkunsten synes jeg slike som Hjalmar Andersen, (Jallis) Artur Arntsen (Oluf) og andre i denne sjangeren har. Øystein Sunde er vel ikke noe undom han heller lengre, men han greier nå denne kunsten også i musikalsk form. Som i mine ører gjør fortellingen ekstra pikant.

Derfor føler jeg meg litt på dypt vann når jeg prøver meg på denne noe "kjedelige" historien om presten som gikk og tenkte på søndagsprekenen oppover en bygdevei, - og kom til en gård som var utrolig vellstelt rundt alle hushjørner. Og midt i blomsterbeddet på gårdstunet sto kona med rompa i været og lukte og gjorde det enda mere vellstelt.
Presten hosta og harka litt, mens han ytret som følger:
"Dere har fått dere et vellstelt, vakkert sted her, men jeg savner en ting."
Kona retter ryggen, kikker på presten og lurer på hva det kan være.
¨"Nei, det var nå bare det at jeg ikke kan se noen småtroll springe rundt på tunet."
Da setter kona hendene i sia, - ser litt skarpere på presten mens hun hever stemmen en smule:
"Det kan jeg bare fortelle presten, at det som ikke blir gjort med traktor her på gården, - det blir ikke gjort".

Flemming
Motto: Le, det smitter!

Vennlig hilsen
Flemming
brukar
Lensmann

Innlegg Stuttjukken » Lør Apr 21, 2007 14:32

Det er i våre dagar det, Brukar. I "hine hårde dager" var det slik i dalstroka innafør at kjerringane skulle gjera alt arbeidet på gardane, både inne og ute, medan mannfolka gjekk på stas, for å sei det slik. Vel mannfolka arbeidde dei óg, men slåttearbeid nært gardstunet og alt fjøsarbeid var kvinnfolkarbeid fram til etter 2. verdskrigen. Slik var det den gongen. I dag kan kvinnfolka ta ut svangerskapspermisjon så og så lenge. I gamle dagar arbeidde dei seg hardt og helselause inne og ute heilt til riene kom for ofte og vatnet gjekk. Sjølv då måtte kvinnfolka naudbe husbonden om å få gå heim for å føda barna sine. Utefødslar i slåttemarka førekom nok meir enn ein gong. Det hende at både mor og barn døydde av det i dei dagar. Slik var det berre, og ingen kraft i verda på dei tider kunne stoppa dette kadaveriet. Det vart jo rekna som latskap må vita, den gamle tida si verste dødssynd, minst like gale som å føda barn utanfor ekteskap.
Stuttjukken
- på norske vegar -

ForrigeNeste

Gå til Underholdning

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest