Transporthistorie fra Sørlandet
Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164, Torkil Ø, heilertsen, Trailer Raymond
Tor Bringsverd var vel også innom den bilen en liten stund,eller tar jeg veldig feil her?
Hegland&Hansen Transport a/s
CB 6124
Tlf 91342585
morten.hegland@online.no
http://www.hht-as.no
https://www.facebook.com/pages/Hegland- ... 9409521151
CB 6124
Tlf 91342585
morten.hegland@online.no
http://www.hht-as.no
https://www.facebook.com/pages/Hegland- ... 9409521151
-
r1morten - Bileier
PN89333 var en F12, 1992 modell. Bilen tilhørte Jonny Tønnesland, fra Finsland. Jeg tror den bilen tilbrakte heile sitt liv (iallefall heile sitt norske liv) hos samme eier, og forsvant på eksport for noen år siden.
Disse bildene er tatt 95-96:
(Sjåfør og fotograf: Tommy Årikstad)
Disse bildene er tatt 95-96:

(Sjåfør og fotograf: Tommy Årikstad)

CB 6221
-
espen - Langtransportsjåfør
Tar sjansen på å legge ut bildet av en båt også her. MS Skagen er vel i høyeste grad transporthistorie fra Sørlandet
Er ikkje få lastebiler den har fraktet over Skagerak! Bildet her har jeg lånt av Roy Lie. Det er tatt i Hirtshals rundt 1994.
Fant faktisk igjen Skagen når jeg var på påskeferie, i Jordan. I en by som hette Aqaba. Båten gikk mellom Jordan og Egypt. Tar sjansen på å slenge inn et par bilder av den sånn som den ser ut idag:

Fant faktisk igjen Skagen når jeg var på påskeferie, i Jordan. I en by som hette Aqaba. Båten gikk mellom Jordan og Egypt. Tar sjansen på å slenge inn et par bilder av den sånn som den ser ut idag:

CB 6221
-
espen - Langtransportsjåfør
Helt enig, gamle ferger er i høyeste grad TRANSPORTHISTORIE, artig å se hvordan de gamle fergene ser ut idag,,
dette bør flere gjøre, 

Briand
- briandb@start.no
- Veteran
Men det er vell ingen som har noe transport historie fra Werdal i byremo?
Han hadde ei gang for leenge siden et par biler, kan ikke huske hvilke biler det var, men det var volvo
Den ene var en Finexpress som gikk Norge-Finland. Det var en bil å henger med kapell mener jeg å huske
Han hadde ei gang for leenge siden et par biler, kan ikke huske hvilke biler det var, men det var volvo

Den ene var en Finexpress som gikk Norge-Finland. Det var en bil å henger med kapell mener jeg å huske

Lastebiler er min drøm
Og derfor elsker jeg drømmer <3
Og derfor elsker jeg drømmer <3
- Skuland
- Lærling
Det ligger mange bilder av de gamle Kai Werdal bilene i tråden min.
Bruk søkefunksjonen, så finner du dem med en gang, og slipper å bla igjennom 2600 bilder
Og det er dessuten ikke leeenge siden Kai Werdal hadde biler for Håkull, Vestfrakt, Finnexpress med mere
De Lutte
Bruk søkefunksjonen, så finner du dem med en gang, og slipper å bla igjennom 2600 bilder

Og det er dessuten ikke leeenge siden Kai Werdal hadde biler for Håkull, Vestfrakt, Finnexpress med mere

De Lutte
Sist endret av DeLutte den Tor Aug 13, 2009 18:59, endret 1 gang
-
DeLutte - - MODERATOR -
Ingen årsak.
Trykk på søk, og gå inn og skriv "Kai Werdal" helt øverst
Så merker du av for "søk etter alle ordene" like under.
Og tilslutt går du helt ned i venstre hjørne og krysser av for" Vis treff som innlegg"
De Lutte
Trykk på søk, og gå inn og skriv "Kai Werdal" helt øverst
Så merker du av for "søk etter alle ordene" like under.
Og tilslutt går du helt ned i venstre hjørne og krysser av for" Vis treff som innlegg"
De Lutte
Sist endret av DeLutte den Tor Aug 13, 2009 19:03, endret 1 gang
-
DeLutte - - MODERATOR -
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest