Ødelagte tråder i Transporthistorie forumet

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Ødelagte tråder i Transporthistorie forumet

Innlegg Rubber Duck » Søn Okt 07, 2018 19:56

Jeg har blitt gjort oppmerksom på at flere av trådene til Torkil har blitt ødelagt for en uke tilbake, hvor mange av innleggene hans som er nøysomt satt sammen og plassert har blitt flyttet om på og at det medfører rot og endringer i trådene.

Etter å ha sjekket mulige forklaringer, ser det ut som at det mest sannsynlig er min feil at dette har skjedd etter at jeg slettet en bruker og brukerens innlegg 30. september etter vedkommendes ønske. Jeg må innrømme at jeg ikke tenkte over at dette ville medføre de ødeleggelsene som har skjedd i trådene til Toril (og sannsynligvis flere tråder hvor vedkommende hadde innlegg), og jeg er forferdelig lei for det som har skjedd, ikke minst overfor Torkil som er en av de som har gjort og gjør så utrolig mye godt og viktig arbeid her på forumet.

Jeg prøver å søke gjennom databasen for å se om det kan finnes andre forklaringer på dette, men jeg er dessverre ganske sikker på at det er overnevnte sletting fra meg som er årsaken til dette. Om det er mulig å hente frem de slettede innleggene igjen er jeg usikker på og jeg har min tvil om at det er mulig, men jeg sjekker.

Som en følge av dette vil jeg heretter ikke slette noens innlegg på forumet selv om de ønsker dette selv, brukeren kan slettes, men innleggene og vedleggene må vi beholde slik at ikke dette skjer igjen. Nok en gang; jeg beklager så mye at jeg har forårsaket dette her, men jeg ønsker som sagt å presisere at det med stor sannsynlighet er jeg som har gjort denne tabben, slik at det ikke blir spekulasjoner omkring andre brukere her inne.

Fredrik
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest