Advarsel: Medlemmer med mer enn én brukerkonto...

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Advarsel: Medlemmer med mer enn én brukerkonto...

Innlegg Rubber Duck » Søn Mai 08, 2011 20:26

Vi har lenge hatt en liten mistanke om, og fått bekreftet, at det er flere medlemmer på Bergli Truckstop som har opprettet to eller flere brukerkontoer på forumet. Dette er ikke lov i henhold til de gjeldende regler vi har her;
13.
Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet, ønsker du å lage en ny konto må din gamle konto lukkes av en administrator.

Alle som registrerer seg på Bergli Truckstop og/eller poster innlegg på forumet, legger igjen ip-adressen sin, og det er dermed en smal sak for oss å finne ut hvem som har flere brukerkontoer her, samt hvor mange og hvilke brukernavn som er koblet opp mot de ulike trådene.

Nå kan jeg ikke helt se vitsen med å opprette flere brukerkontoer her inne, med få unntak som å kunne avgi flere stemmer en én på Ukens avstemming, andre avstemminger, samt poste innlegg som en tilsynelatende ikke står bak selv. Dette er ikke bare i strid med reglene, men også direkte urettferdig i eksempelvis Ukens avstemming, hvor avstemmingen ikke blir korrekt, samt at enkelte stemmer flere ganger på eget eller andres bilde.

Jeg har ikke rukket å gå gjennom alle brukerne her inne, ikke tenker jeg å gjøre det heller, for det synes å være mest utbredt blandt de yngre medlemmene her inne, hvilket jeg får bekreftet både med systematisk sjekk og stikkprøver på brukernavn.

Dette er som nevnt ikke tillatt på forumet, og konsekvensene her er som på andre reglelbrudd; en risikerer å bli utestengt fra forumet, brukerkonto slettet og at vi sperrer ip-adresser og e-post adresser til de som gjentatte ganger bryter reglene eller ikke retter seg etter oppfordring fra moderatorer eller administrator.

Så langt har jeg en lengre liste med medlemmer som har to eller flere brukerkontoer her inne, og jeg vet at det blir lengre når jeg fortsetter søket. Alle disse kontoene vil bli slettet fra forumet, og eventuell utestengelse vil bli vurdert i hvert enkelt tilfelle.

Samtidig vil jeg også gi de av dere dette gjelder sjansen til å stå for det dere har gjort, så dere kan vise dere ansvarlige nok til å fortsatt få ha brukerkonto på Bergli Truckstop. Dermed oppfordrer jeg dere til å sende meg en PM eller mail (berglitruckstop@gmail.com) hvor dere oppgir de brukerkontoene dere har opprettet i tillegg til den opprinnelige kontoen dere har. Hvis ikke, risikerer dere at jeg sletter alle kontoene på forumet.

RD
admin
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg NorwegianDAFDriver » Fre Feb 22, 2013 13:38

Kan du slette en annen konto jeg hadde, siberiantigeri ?
Bilde
Brukerens avatar
NorwegianDAFDriver
Lærling

Innlegg Rubber Duck » Fre Feb 22, 2013 20:23

NorwegianDAFDriver skrev:Kan du slette en annen konto jeg hadde, siberiantigeri ?

Slettet nå.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg NorwegianDAFDriver » Fre Feb 22, 2013 20:39

Rubber Duck skrev:
NorwegianDAFDriver skrev:Kan du slette en annen konto jeg hadde, siberiantigeri ?

Slettet nå.
Takker :)
Bilde
Brukerens avatar
NorwegianDAFDriver
Lærling

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest