Ny farge på Bergli Truckstop - og litt info om funksjoner

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Ny farge på Bergli Truckstop - og litt info om funksjoner

Innlegg Rubber Duck » Tor Aug 25, 2011 16:05

Som dere sikkert nok har sett, har det blitt en fargeendring på toppbanneret på Bergli Truckstop i dag, samt at sidene til Tungt.no er forandret noe. Dette er en del av forbedringene som redaksjonen jobber med, så også med forumet vårt.

Som jeg nevnte tidligere i vår/sommer, skal vi også få jobbet litt mer med brukersnittet på forumet, altså at vi legger til en del flere funksjoner som gjør det lettere å f.eks sitere flere innlegg om gangen, poste youtube filmer direkte i innlegg, "liker" knapp til facebook muligens, osv.

Det er ønskelig at dere også kommer med innspill hvis det er noe dere ønsker å få lagt til som an være med på å forbedre brukeropplevelsen på forumet, post gjerne forslagene i denne tråden.
Sist endret av Rubber Duck den Tor Nov 10, 2011 18:30, endret 1 gang
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg T-E » Tor Aug 25, 2011 16:09

Hmm....Hvorfor kan dere ikke åpne opp igjen dataspilltråden for innlegg??....Slik at vi som faktisk spiller lastebilspill på data har en plass og dele sider og slikt, erfaringer med spill og slikt.....Har ennå ikke forstått hvorfor dere stengte den? :| :roll:
Så VÆR SÅ SNILL og åpne den tråden igjen... :-P
Life's good!

Lærling Transferd Ålesund!
~Loud Pipes Saves Lives~
Brukerens avatar
T-E
Distribusjonssjåfør

Innlegg torsein » Tor Aug 25, 2011 16:18

T-E skrev:Hmm....Hvorfor kan dere ikke åpne opp igjen dataspilltråden for innlegg??....Slik at vi som faktisk spiller lastebilspill på data har en plass og dele sider og slikt, erfaringer med spill og slikt.....Har ennå ikke forstått hvorfor dere stengte den? :| :roll:

den ble stengt en gang fordi tungt.no ikke ville ha den åpen mere etter hva jeg har forstått for det hadde ikke noe med lastebil å gjøre, men slik jeg ser det har det litt med lastebil å gjøre, fordi kanskje det blir det som gjør at du vil bli trailer sjåfør, men hva vet nå jeg.

en ting jeg vil ha er at vist du lukker internetten så blir alle forumen/trådene du ikke har lest markert som lest, det er noe jeg savner, for når jeg er innom noen ganger er det ikke alltid jeg har tid til å lese ferdig alt da hadde det vert greit med at dem ikke hadde blit markert som lest.
Brukerens avatar
torsein
Bileier

Innlegg Rubber Duck » Tor Aug 25, 2011 16:40

T-E skrev:Hmm....Hvorfor kan dere ikke åpne opp igjen dataspilltråden for innlegg??....Slik at vi som faktisk spiller lastebilspill på data har en plass og dele sider og slikt, erfaringer med spill og slikt.....Har ennå ikke forstått hvorfor dere stengte den? :| :roll:

Bergli Truckstop er primært et diskusjonsforum for aktive yrkessjåfører, ikke for unge, aktive dataspillere, så enkelt og greit et det.

torsein skrev:en ting jeg vil ha er at vist du lukker internetten så blir alle forumen/trådene du ikke har lest markert som lest, det er noe jeg savner, for når jeg er innom noen ganger er det ikke alltid jeg har tid til å lese ferdig alt da hadde det vert greit med at dem ikke hadde blit markert som lest.

Jeg tror det kan ha noe med å gjøre at en ikke får logget seg av, eller at du ikke har en logg i nettleseren som husker sidene du har vært på og ikke. Sjekk dette først, jeg tror det kan løse problemet ditt.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg torsein » Tor Aug 25, 2011 16:45

Rubber Duck, har altid hatt dette problemet jeg ;) har testa på 3 dataer her hjemme og, testa endel dataer på skolen, men ingen av dem funker med å ha frumet med markert på det som er ulest, jeg får logget meg av og på jeg, så kan ikke vere det problemet ;)
Brukerens avatar
torsein
Bileier

Innlegg Pelle » Tor Aug 25, 2011 18:53

Er det bare hos meg eller funker ikke "Logginn/Loggut" knappen? Måtte trykke på "Sjekk private meldinger" for å få opp innloggings-ruta.. Og nå får jeg ikke logget av....
Member of Team Lightforce
Brukerens avatar
Pelle
Veteran

Innlegg Pedalpumper » Tor Aug 25, 2011 19:22

Akurat samme problem her.
Link til Stranda Truckstop:
http://strandatrucksto.diskusjonsforum.no/

Forumet for deg som liker tunge kjøretøy.
Brukerens avatar
Pedalpumper
Distribusjonssjåfør

Innlegg BTH » Tor Aug 25, 2011 19:23

Pelle, dette er tilfelle hos meg og. Dette bør kanskje fikses.
Brukerens avatar
BTH
Veteran

Innlegg T-E » Tor Aug 25, 2011 19:27

Hehe..Hvorfor logge seg inn/ut??.....Dumt spm kanskje, men jeg ser ikke problemet med å alltid være innlogget/ krysse av i ruten for automatisk innlogging :P
Life's good!

~Loud Pipes Saves Lives~
Brukerens avatar
T-E
Distribusjonssjåfør

Innlegg Pelle » Tor Aug 25, 2011 19:32

For den som ikke deler pc med noen, er det sikker greit å være konstant innlogget....
Member of Team Lightforce
Brukerens avatar
Pelle
Veteran

Innlegg T-E » Tor Aug 25, 2011 19:36

Oops... :rødme: Tenkte ikke på det :flire:
Life's good!

~Loud Pipes Saves Lives~
Brukerens avatar
T-E
Distribusjonssjåfør

Innlegg BTH » Tor Aug 25, 2011 19:45

Også er det generelt sett en fordel at alt fungerer som det skal.
Med tanke på nye brukere osv.
Brukerens avatar
BTH
Veteran

Innlegg The Cowboy » Tor Aug 25, 2011 19:53

Virker bra detta ja.. Hade og problemer med logg inn knappen, men skollet meg bare i bunn og brukte den der!
(sikkert mange som har glemt vi har 2 innlogginger på startsiden..hehe)

Men jeg må få be, ytterst, om at den "liker" knappen, ikke blir forbehold fjasbok tullinger..
Lag en som er for bergli og medlemmene her, som alle kan bruke.. Ikke bare en slik "må være medlem av fjasboka.com for å like dette" knapp!!
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg guff1 » Tor Aug 25, 2011 20:57

the cowboy :tommel:
guff1
Brukerens avatar
guff1
Distribusjonssjåfør

Innlegg Administrator » Tor Aug 25, 2011 21:18

De fleste av oss har problemer med inn- og særlig utloggingsknappen, jeg skal sende en epost til it-avdelingen/ansvarlig på dette i morgen, så regner jeg med at det ordner seg.

Det er sansynligvis gjort en del større endringer i systemet i forbindelse med omleggingen av tungt.no og deler av forumet som gjør at enkelte små, dog viktige, ting ikke fungerer optimalt, men jeg håper det lar seg ordne så rakst som mulig.

Ellers er det bare å rapportere i denne tråden om ting som ikke fungerer, så skal jeg videreformidle dette til rette vedkommende.
Administrator
Administrator

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest