LIKE-knapp

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

LIKE-knapp

Innlegg SivAlice » Man Jul 09, 2012 09:49

Jeg tror det er flere enn meg som kunne ha tenkt oss en LIKE-knapp, FINT-BILDE-knapp, eller bare KNÆSJ JA 8-)

Utvikling av sidene er kanskje på sin plass innimellom.

Innspill :?: Forslag til løsninger :?: Kanskje det finnes andre løsninger enn Facebook-knappen :?:
Brukerens avatar
SivAlice
Veteran

Innlegg klmads95 » Man Jul 09, 2012 11:53

lille me, me want it tuuu. hehe :)
Call me a Prisoner of the Highway, Imprisoned by the Freedom Of the Road!!

VG.2 Transport & Logistikk-> here i come

Mads.K.Løken
Brukerens avatar
klmads95
Langtransportsjåfør

Innlegg 69Mustang » Man Jul 09, 2012 13:05

Vi har jo like-knapp? :tommel:
Så hva skal vi med en annen??
LordOfTheFords!!
69Mustang
Bileier

Innlegg torsein » Man Jul 09, 2012 13:29

69Mustang, så da skal alle bruke den der og lage ett inlegg vist det er et bilde dem liker?

enig med lille me, at det brude være en liker knapp her eller en takk knapp under innlegget til hver enkelt.
Brukerens avatar
torsein
Bileier

Innlegg Yossi » Man Jul 09, 2012 21:23

"Takk for posten" er allerede utviklet til phpbb, så det skal vel ikke være så veldig vanskelig å implementere om man gidder.
Om du vil ha "liker" så er det vel alltids mulig å linke forumet med facebook
Yossi
Lærling

Innlegg Rubber Duck » Man Jul 09, 2012 22:01

Yossi skrev:"Takk for posten" er allerede utviklet til phpbb, så det skal vel ikke være så veldig vanskelig å implementere om man gidder.
Om du vil ha "liker" så er det vel alltids mulig å linke forumet med facebook

Jeg har hverken tilgang til eller kompetanse på "roten" av forumet, det er it-avdelingen til HM Fagmedia/Egmont Media som eier oss som kan dette. Jeg har luftet dette temaet tidligere, så det kan være på sin plass å sjekket ut mulighetene igjen for å få samkjørt forumet med facebook iallefall, samt et par andre tilføringer jeg har etterspurt.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg Yossi » Man Jul 09, 2012 22:40

Begge deler som tidligere nevnt, er allerede utvidelser som p.d.d eksisterer og er operativt. Enten laget av utviklerne av phpbb selv eller brukere av phpbb, og kan enkelt implementeres med tilgang og et par museklikk.

De andre tingene du har etterspurt kan jeg ikke svare for, men så vet jeg heller ikke hvordan HMF/EM arbeider, så det kan jo hende at de ser på alt samtidig før de eventuelt gir tilbakemelding/starter arbeidet.
Yossi
Lærling

Innlegg The Cowboy » Tir Jul 10, 2012 04:28

Rubber Duck skrev:samkjørt forumet med facebook

Vil det da si at de av oss som IKKE har slengt oss på den sosiale forfallls hypen, FB, ikke får tilgang til å bruke den liker knappen?? Eller at vi kan risikere å miste tilgangen til bergli alt i alt??

Ser det på mange aviser fra før av, at om man ikke er FB medlem, får man ikke kommentere under artikler og slik.. Vil ikke ha det på den måten her..

Liker knappen er jeg enig i, FB sammenkjøring derimot.. Not so much!
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg 69Mustang » Tir Jul 10, 2012 08:38

Eg hater Fisebook!!! Dermed basta :twisted: :twisted: :twisted: :spy:
LordOfTheFords!!
69Mustang
Bileier

Innlegg SivAlice » Tir Jul 10, 2012 09:00

Nei, må ikke samkjøres med Facebook :!:

Bergli må få være trykkventilen vi har uten at det samtidig kommer på bygda. :rødme:
Det er som nevnt lenger opp her at vi liker bilder og innlegg, men vi har samtidig ikke nok å si til at vi legger inn nye innlegg.

Skjønner at ikke moderatorene kan gjøre så mye her, men det må vel være lov å komme med innspill og forslag til utvikling av nettstedet. Dessverre er mange av oss blitt farget av Facebook, og da kommer det bare opp slike forslag. Kanskje andre har sine idèer :?:
Brukerens avatar
SivAlice
Veteran

Innlegg Yossi » Tir Jul 10, 2012 10:07

The Cowboy skrev:
Rubber Duck skrev:samkjørt forumet med facebook

Vil det da si at de av oss som IKKE har slengt oss på den sosiale forfallls hypen, FB, ikke får tilgang til å bruke den liker knappen??

Mest sansynlig, da "like-button" er facebook sin etc.

The Cowboy skrev:Ser det på mange aviser fra før av, at om man ikke er FB medlem, får man ikke kommentere under artikler og slik.. Vil ikke ha det på den måten her..

Det er også mulig å ha som en tilleggstjeneste, at man knytter sin eksisterende Bergli-bruker opp mot sin facebook konto. Det vil ikke si at dersom du ikke har facebook konto, mister tilgang, men om du har FB kan du knytte begge kontoene sammen.

"Takk for posten" kan se slik ut (Tommel opp om du liker. Ned om du har trykket liker, men angrer) - http://www.phpbb.com/customise/db/download/id_75544-sid_195b79834157ac22010084fed9ab7d4b
Yossi
Lærling

Innlegg Rubber Duck » Ons Jul 11, 2012 22:58

Uansett hva som blir gjort eller ikke gjort med tillegg på forumet, så skal det ikke være av en slik art at noen blir utestengt eller ikke får tilgang til forumet, så det er bare å senke skuldrene Roger ;)

Når det gjelder facebook, så er det nok en kobling mellom "liker" på forumet og facebook på samme måte som det er med f.eks aviser og facebook, uten at jeg er noen guru på dette området.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg guff1 » Tor Jul 12, 2012 05:20

bland for all del ikke face book eller hva det heter, inn her :roll:

guff1
Brukerens avatar
guff1
Distribusjonssjåfør

Innlegg 69Mustang » Tor Jul 12, 2012 12:08

guff1 skrev:bland for all del ikke face book eller hva det heter, inn her :roll:

guff1

:tommel:
LordOfTheFords!!
69Mustang
Bileier

Innlegg The Cowboy » Fre Jul 13, 2012 10:09

Burde da vel være mulig å lage en egen "bergli-knapp" vel?? Uten at den på død og liv skal linkes til FB..

Er jo bare selve knappen vi vil ha.. En typ "tommel opp" aktig knapp.. :)
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Neste

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest