LIKE-knapp

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg topline164 » Fre Jul 13, 2012 10:43

Har også flere ganger tenkt tanken om en "like" knapp, og er helt enig i at det ikke bør kobles til Facebook. Vet at muligheten for å "like" et bilde er tilstede på andre typer forum.
Brukerens avatar
topline164
- MODERATOR -

Innlegg Rubber Duck » Fre Jul 13, 2012 16:06

Fine innspill og tilbakemeldinger her, jeg noterer behørlig og tar de med til it-gjengen når de er tilbake fra ferie.

Jeg er enig i at forumet ligger litt "etter" i funksjoner sammenlignet med en den andre forum og de muligheter som finnes, så jeg håper vi får utbedret dette ganske snart.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg SindreMollerhaug » Tir Sep 18, 2012 14:21

[quote="69Mustang"]Vi har jo like-knapp? :tommel:
Så hva skal vi med en annen??[/quote]

Jeg kan ikke se noen liker-knapp i forumet. Hva heter Facebook-siden til Berglitruckstop?
SindreMollerhaug
Sykkelbud

Innlegg 69Mustang » Tir Sep 18, 2012 17:50

SindreMollerhaug,

Trykk på "Alle" nederst til høyre! :tommel:
LordOfTheFords!!
69Mustang
Bileier

Innlegg Autotransit » Man Mai 06, 2013 21:54

Istället för en "liker-knapp" kanske man kan skriva ett uppmuntrande ord ibland, det värmer lika mycket ;)

Dessutom måste jag ju säga att Bergli är mycket trevligare och har ett lugnare tempo än facebook, plus att det är lättare att både hitta gamla inlägg och se vad som händer. Men det kanske har något med stigande ålder att göra :mrgreen:

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen... ni som driver Bergli gör ett otroligt fint jobb, många tack för allt arbete ni lägger ner här. :blomster: ;)

/Stellan
Chaufför emeritus ;)
Bilde
Brukerens avatar
Autotransit
Veteran

Innlegg Visdal » Tir Mai 07, 2013 06:48

Åssen er mulighetene for å kunne få lasta opp bilder på forumet uten å bruke photobucket eller lignende...? Bare laste de rett opp fra tlf eller iPad sånn som på facebook, for oss som slår på pc'n tre ganger i året.... :D
Bilde
CB6227

Katter ville svelge Vissvass........
Brukerens avatar
Visdal
- Bleieskiftarbeider -

Innlegg Rubber Duck » Tir Mai 07, 2013 10:13

Visdal skrev:Åssen er mulighetene for å kunne få lasta opp bilder på forumet uten å bruke photobucket eller lignende...? Bare laste de rett opp fra tlf eller iPad sånn som på facebook, for oss som slår på pc'n tre ganger i året.... :D

Det er en mulighet, dog satte jeg meg litt i mot dette da Egmont AS kjøpte opp rettigheten til forumet, fordi det betyr at bildene vil bli lastet opp på en dedikert server tilhørende de - og de vil dermed hevde at de eier bildene og kan bruke disse som de selv vil. På samme måte som Facebook også har skrevet med bittesmå bokstaver.

Jeg er enig i at det er en enklere måte å laste opp bildene på, samtidig mister vi også råderetten over bildene våre. For noen er ikke dette noe problem, for andre vil det være et problem - og for slike som meg ser jeg fordeler og bakdeler med det :)
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg 69Mustang » Tir Mai 07, 2013 16:10

Hva med "ikke liker" knappen også?? :roll:
LordOfTheFords!!
69Mustang
Bileier

Innlegg Pernille » Tir Mai 07, 2013 20:51

Jeg er enig i at det skulle vært en slags liker-knapp her! Er ikke alltid man har så mye å si, selv om man liker innlegget :)
Hva gjelder å linke forumet opp til facebook så har det både positive og negative sider, men det er dessverre ikke til å komme unna at mer og mer foregår på facebook fordi det er noe "alle" bruker, det er enkelt og tilgjengelig. Som Visdal sier så er det litt mer arbeid å laste opp bilder via photobuket etc, og gjør at sjåfører som f eks sitter i bilen en efta og surfer på mobilen ikke har mulighet til å laste opp bildene sine hit, og da blir det kanskje glemt når h*n kommer hjem og har fri. På den annen side så er ihvertfall ikke jeg interessert i å overlate eierskapet av bildene mine til noen andre sånn uten videre! :)
Brukerens avatar
Pernille
- Pink Power -

Innlegg Andreaskj-94 » Ons Mai 15, 2013 00:18

Jeg er medlem av nettsiden bimmers.no, og der går det ann å laste opp bilder rett fra skrivebordet etc, men da kommer det opp en liten tekst nederst på bildet hvor det står "bimmers.no" på. Sånn kunne det jo også blitt her. Fordi skriften du får på bildet ditt på bimmers er så stort at det er umulig å photoshope vekk om noen skjønner hva jeg mener jeg :)
Brukerens avatar
Andreaskj-94
Langtransportsjåfør

Forrige

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest