Ny i Bygda :)

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Ny i Bygda :)

Innlegg NorwegianDAFDriver » Fre Feb 22, 2013 13:41

Heisann jeg heter da NorwegianDAFDriver (Mads) Jeg har vært en gjenganger her på bergli, siden 2006. Men har da ikke registrert meg før nå. Så her er jeg, ser fram til og være her i flere år til! :) Keep on truckin!
Bilde
Brukerens avatar
NorwegianDAFDriver
Lærling

Innlegg The Cowboy » Fre Feb 22, 2013 14:10

Tja, du skrev no vitterligen at du hadde en annen konto her inne, som du ville ha slettet, da.. Syns no det virker som om du har registrert deg minst en gang før.. hehe :lol:
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg NorwegianDAFDriver » Fre Feb 22, 2013 17:40

The Cowboy skrev:Tja, du skrev no vitterligen at du hadde en annen konto her inne, som du ville ha slettet, da.. Syns no det virker som om du har registrert deg minst en gang før.. hehe :lol:
Tja men den kontoen var bare 1 dag gammal ;)
Bilde
Brukerens avatar
NorwegianDAFDriver
Lærling

Re: Ny i Bygda :)

Innlegg Bill » Tor Feb 18, 2016 16:52

Heisann,

Jeg er også ny i bygda. Vokste opp i en Mercedes Benz LAK 322 fra 1963 som tilhørte min far. Ei hand på handskeromhandtaket og ei hand på defrosteren. Var så liten at når jeg måtte sette meg, så kunne jeg ikke se ut gjennom frontruta. Men når jeg fikk stå på dørken, så kunne jeg se ut. Det ble mange timer i lastebilen, av og til hele dagen, gruskjøring om sommeren og snøbrøyting om vinteren. Roden var mellom Gryllefjordbotten og krysset til Straumsnes, på Senja. En fæl rode med mye fokk og mange ras.

Nå bor jeg i lavlandet i California og har ikke sett snø på 3 år, bare litt sludd på vinduene før jul i vinter.

Du verden så forskjellig lastebiltransporten og kjøretøyene her er sammenlignet med hjemme i Norge.

Med vennlig hilsen Bill
Bill
Sykkelbud

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest