Godt Nytt År 2015-2016

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Godt Nytt År 2015-2016

Innlegg Rubber Duck » Tor Des 31, 2015 12:02

Tiden flyr, så fort at jeg faktisk ikke rakk å lage noe julebilde slik jeg pleier i år, men jula kom og gikk likevel den.

Nå har jeg startet dagen med en god kopp kaffe, gledet meg over nye oppdateringer på Transporthistorietrådene og ledd meg småskakk av PK sine rakett planer, nok en gang! Forumet lever i sitt beste velgående, det kommer nye medlemmer til jevnt og trutt, og en ikke i like stort tilfang som tidligere år. Hvis vi ser på den reelle aktiviteten, så er vi fortsatt et stort og aktivt forum, sammenlignet med tidligere er det nå Transporthistorien som virkelig kjennetegner og driver forumet fremover. Jeg har sagt det før og sier det igjen; jeg er dere som driver Transporthistorietrådene evig takknemlig for alt arbeidet dere legger ned i dette, jeg vet at det er veldig mye arbeid som ligger bak både enkelte bilder og de utrolig fine tematrådene som dere har opprettet og drifter fremover med stødig hånd. Tilbakemeldingene fra andre brukere og mennesker jeg treffer ute i den virkelige verden understreker dette veldig, vi er veldig mange her som setter svært stor pris på det dere gjør og deler med oss av bildemateriale og informasjon. Dere gjør Bergli Truckstop til et av de største og beste nettstedene når det kommer til norsk transporthistorie, det er jeg og har vi alle stor og god grunn til å være stolt av!

Jeg ønsker å takke hver og en av dere for alt arbeidet dere gjør her inne, jeg håper virkelig dere fortsetter dette arbeidet fremover også, norsk transporthistorie lever gode dager for tiden! "Ingen nevnt, ingen glemt" heter det ofte i slike sammenhenger, dere vet alle hvem dere er som bidrar til dette arbeidet, likevel har jeg lyst til å løfte frem Torkil litt ekstra. Han er en av mange bidragsytere og trådstartere her inne som bidrar med enorm kunnskap og materiale, i tillegg gjør han også en god del arbeid som ikke nødvendigvis vises like godt i trådene, han modererer, rydder og holder styr på både innlegg og folk her inne, noe som ikke alltid er like enkelt. Måten han håndterer dette på er upåklagelig, det er alltid orden i rekkene og ikke noe styr med han til rors, så en ekstra takk til deg Torkil for alt du gjør og bidrar med her på forumet! :tommel:

Nå står vi på dørstokken til et nytt år, når det gjelder Bergli Truckstop ligger det ikke noe store utfordringer for vår del, drift og innhold forblir slik det er og jeg tror det er en god ting og videreutvikling. På bildesiden har vi blitt mer synlig gjennom at vi nå får hele midtsiden i Transportmagasinet med Månedens Transportmagasin bilde, det synes jeg er veldig moro og en fin påskjønnelse for den fotografen som er så heldig å bli stemt frem til denne muligheten. Videre er jeg også veldig spent på det nye og kommende Veteranlastebilen, jeg tror det blir et fint og bra blad for oss som liker transporthistorie, og kanskje kan de av dere som besitter all kunnskap og bildemateriale også bidra til at dette blir et godt magasin for transporthistorien.
Bladet er ikke kommet i trykk enda, men kan følges på facebook: https://www.facebook.com/Veteranlastebilen

Jeg håper dere alle har hatt en fin juletid og at dere får en fin og trygg feiring av starten på det nye året - takk for det gamle og riktig Godt Nytt År til dere alle her på Bergli Truckstop!

Bilde
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest