Utfordringer på forumet

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:37

Æljen skrev:borgan, det var kanskje litt å ta i eller?

å nei.. jeg kjenner hverken deg eller kent..

men den kommentaren skreiv du til meg fordi jeg diskuterte med han over 2 sider....

tåler du ikke kritikk uten å hisse deg opp ?

og fjortiss?? javel.. jeg vokser for hver dag som går...

Hadde jeg ikke tålt kritikk, så hadde jeg nå vel for faen ikke sitti her og svart på innlegga... Nei huff.. Hos deg går det tydligvis inn det ene øret og med jet fly ut av det andre.. Nei du har tydligvis mye og lære før du blir voksen skjønner jeg .....
borgan
Bileier

Innlegg Sølvreven » Tir Jan 13, 2009 23:37

Stig-Arne, Takk tror du forstår hva jeg mente. Takk for svaret :D
Sølvreven
Bileier

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:39

Stig-Arne skrev:
Bare-Stig skrev:Stig-Arne, Nei men dere burde REAGERE når ting skjer, ikke suttre i ettertid.

Joda, enig der.. men nå er det ikke bare jeg som moderer her på forumet, og jeg har heller ikke mulighet til å moderere hele forumet.. og kan dermed ikke gjøre så mye.
Sitter nå heller ikke å ser gjennom alle trådene som er på forumet og det er derfor det er viktig å ha ett vidt spekter av moderatorer slik at man dekker heler forumet.

Men til nå er ikke moderator teamet skikkelig oppbygd her inne, så håper RD har planer om dette..

Og atter en gang, ser man ting som bør modereres, trykk på raporter knappen

Bare-stig: jeg kan ikke moderere på områder jeg ikke har moderator status.

er som vi diskuterte i starten, vi burde hatt samla alle moderatorene og fått til en ordning..
Æljen

Innlegg Sølvreven » Tir Jan 13, 2009 23:39

Æljen, akkutt psykologi - Her har du ikke fulgt med, disse vil Ombudet ha tak i
Sølvreven
Bileier

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:41

borgan skrev:
Æljen skrev:borgan, det var kanskje litt å ta i eller?

å nei.. jeg kjenner hverken deg eller kent..

men den kommentaren skreiv du til meg fordi jeg diskuterte med han over 2 sider....

tåler du ikke kritikk uten å hisse deg opp ?

og fjortiss?? javel.. jeg vokser for hver dag som går...

Hadde jeg ikke tålt kritikk, så hadde jeg nå vel for faen ikke sitti her og svart på innlegga... Nei huff.. Hos deg går det tydligvis inn det ene øret og med jet fly ut av det andre.. Nei du har tydligvis mye og lære før du blir voksen skjønner jeg .....

jaja , kanskje jeg har mye å lære før jeg blir voksen.. so what?
Æljen

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:41

Æljen skrev:
borgan skrev:Men skal dette være ett forum for 14'tisser med dårlig selvtillit og kjerringer med problemer i balanse nerva så tror jeg nesten jeg får finne på noe annet,

"For jeg har vært meg selv i 24 år jeg" Har prøvd og være grei og koselig mot lille_meg og jeg, med og prøve og fortelle hu hva vanlig folkeskikk var, men det var jo nyttes løst..

nei, nå er vel forumet meint for sjåførene og de som er interresserte i yrket, og ikke de som trenger akkutt psykologi..

også sett at du har prøvd å være koslig mot hu, å det er bra ;)
kanskje bare gi faen i hu hadde vørt det enkleste? slå en strek over alt sammen og bare glemme henne? overse at hu er her..

Altså, er jo ikke så lett og overse da, når jeg fks går inn i dagboka til vissvass, så ser jeg 4 sider proppfulle med ting som fks det her:

En vanlig samtale mellom Terje og Lille_meg

T=Terje
L=Lille_meg

L: Terje?`
T: Ja?
L: Kyss
T: Kyss til deg også elskling
L: Værsegod.
L: Terje er du her enda?
T; Jada elskling
L: ååå så søt du er
T: du og..
L: syns du?
T: Ja klart jeg syns elskling

sånne samtaler får jeg nesten mark i magen av..
borgan
Bileier

Innlegg DeLutte » Tir Jan 13, 2009 23:41

Bare-Stig skrev:Det å skrive på dagbøker kalles ytringsfrihet, og den gjelder på Bergli også, men klart innenfor grenser.
Men dersom det skal stenges noen ute, ja da er Bergli kommet like langt som Kina...
Passer ikke meg at noen skriver slik og slik, kast de ut... Jaja sånn skal vi ha det her, men hjelper det da..

Måtte le da du dro inn Kina, en rimelig malplassert sammenligning.
Men et moroinnslag gjør seg alltid. :)

Ja, selvsagt hjelper det. Om noen ikke følger de grensene som er trukket opp, så hjelper det bra på situasjonen å fjerne dem.
Enhver person kan ikke påberope seg ytringsfrihet til å forfatte en dagbok på Bergli.
Visse kjøreregler gjelder her, som alle andre steder. Dagboken skal være transportrelatert.
Om man ønsker å formidle en annen type dagbok, så finnes det egnede forum til dette.
Bergli er ikke et forum, der kreti og pleti kan etablere en dagbok. Da har du misforstått totalt.

Når personer som knapt nok har noen tilknytning til transport og ellers mangler kjennskap til miljøet, skal forfatte en slik dagbok, så er det nødt til å gå galt.

De Lutte
Sist endret av DeLutte den Tir Jan 13, 2009 23:42, endret 1 gang
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Stig-Arne » Tir Jan 13, 2009 23:41

Æljen skrev:
Stig-Arne skrev:
Bare-Stig skrev:Stig-Arne, Nei men dere burde REAGERE når ting skjer, ikke suttre i ettertid.

Joda, enig der.. men nå er det ikke bare jeg som moderer her på forumet, og jeg har heller ikke mulighet til å moderere hele forumet.. og kan dermed ikke gjøre så mye.
Sitter nå heller ikke å ser gjennom alle trådene som er på forumet og det er derfor det er viktig å ha ett vidt spekter av moderatorer slik at man dekker heler forumet.

Men til nå er ikke moderator teamet skikkelig oppbygd her inne, så håper RD har planer om dette..

Og atter en gang, ser man ting som bør modereres, trykk på raporter knappen

Bare-stig: jeg kan ikke moderere på områder jeg ikke har moderator status.

er som vi diskuterte i starten, vi burde hatt samla alle moderatorene og fått til en ordning..

Stemmer stemmer.. og håper RD tar tak i dette.. Er ikke verre en å treffes på MSN å diskutere dette.. :)
Brukerens avatar
Stig-Arne
- MODERATOR -

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:43

Bare-Stig skrev:Æljen, akkutt psykologi - Her har du ikke fulgt med, disse vil Ombudet ha tak i

blir kanskje feil å si psykologi..
å for å være ærlig så har jeg knapt nok peiling på hva de "fine" ordene betyr ;)
bortsett fra at en psykolog hjelper deg med å løde dine egne verdensproblemer ;)
Æljen

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:44

DeLutte skrev:
Bare-Stig skrev:Det å skrive på dagbøker kalles ytringsfrihet, og den gjelder på Bergli også, men klart innenfor grenser.
Men dersom det skal stenges noen ute, ja da er Bergli kommet like langt som Kina...
Passer ikke meg at noen skriver slik og slik, kast de ut... Jaja sånn skal vi ha det her, men hjelper det da..

Måtte le da du dro inn Kina, en rimelig malplassert sammenligning. Men et moroinnslag gjør seg alltid. :)

Ja, selvsagt hjelper det. Om noen ikke følger de grensene som er trukket opp, så hjelper det bra på situasjonen å fjerne dem.
Enhver person kan ikke påberope seg ytringsfrihet til å forfatte en dagbok på Bergli.
Visse kjøreregler gjelder her, som alle andre steder. Dagboken skal være transportrelatert.
Om man ønsker å formidle en annen type dagbok, så finnes det egnede forum til dette.
Bergli er ikke et forum, der kreti og pleti kan etablere en dagbok. Da har du misforstått totalt.

Når personer som knapt nok har noen tilknytning til transport og ellers mangler kjennskap til miljøet, skal forfatte en slik dagbok, så er det nødt til å gå galt.

De Lutte

Kunne ikke vært mere enig med deg nå De lutte!!!
Der satt du krona på verket :)

Jeg og kan gå inn på ett forum for gravide, og opprette en dagbok, og ta bilde av ei gravid dame på gata og legge det ut på forumet dems.

Og når folk har komentert: Bra bilde det var fint:

Så fortsetter jeg med alt annet enn ting som har med graviditet og gjøre, da smeller jeg plutselig i gang med og fortelle om den 50 tommer's flat skjermen jeg kjøpte på lefdal for 5999,- Sånn har det utvikla seg med visse personer her inne.. og om folk har sett den nye blue ray spilleren til sony fks..

Og når folk overser meg, så går jeg inn på dagboka til gravide mona, og finner meg ei kjerring, og begynner og spamme dagbøka til cowboy laila om forholdet jeg har til feite turid..
Sist endret av borgan den Tir Jan 13, 2009 23:47, endret 1 gang
borgan
Bileier

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:44

borgan skrev:
Æljen skrev:
borgan skrev:Men skal dette være ett forum for 14'tisser med dårlig selvtillit og kjerringer med problemer i balanse nerva så tror jeg nesten jeg får finne på noe annet,

"For jeg har vært meg selv i 24 år jeg" Har prøvd og være grei og koselig mot lille_meg og jeg, med og prøve og fortelle hu hva vanlig folkeskikk var, men det var jo nyttes løst..

nei, nå er vel forumet meint for sjåførene og de som er interresserte i yrket, og ikke de som trenger akkutt psykologi..

også sett at du har prøvd å være koslig mot hu, å det er bra ;)
kanskje bare gi faen i hu hadde vørt det enkleste? slå en strek over alt sammen og bare glemme henne? overse at hu er her..

Altså, er jo ikke så lett og overse da, når jeg fks går inn i dagboka til vissvass, så ser jeg 4 sider proppfulle med ting som fks det her:

En vanlig samtale mellom Terje og Lille_meg

T=Terje
L=Lille_meg

L: Terje?`
T: Ja?
L: Kyss
T: Kyss til deg også elskling
L: Værsegod.
L: Terje er du her enda?
T; Jada elskling
L: ååå så søt du er
T: du og..
L: syns du?
T: Ja klart jeg syns elskling

sånne samtaler får jeg nesten mark i magen av..

hahahah, joa skjønner hvorfor du går lei ;)
detta kan de vel forsåvidt også bruke msn og telefon til ;)
Æljen

Innlegg Lysmester`n » Tir Jan 13, 2009 23:45

Unge lovende hr. Elg, det er der noe av problemet ligger....
HVOR skal egentlig grensa for hva som er akseptabelt på et lastebilforum gå?
HVORFOR er det et lastebilforum?
HVA passer inn?
Det er der de de vise strides.....

EDIT: når jeg skrev dette ble det posta et lass med innlegg, så dette kom ikke der jeg trodde, men budskapet er det samme, selv om det ikke havnet etter innlegget jeg planla....
Sist endret av Lysmester`n den Tir Jan 13, 2009 23:49, endret 1 gang
Brukerens avatar
Lysmester`n
- MODERATOR -

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:49

Lysmester`n skrev:Unge lovende hr. Elg, det er der noe av problemet ligger....
HVOR skal egentlig grensa for hva som er akseptabelt på et lastebilforum gå?
HVORFOR er det et lastebilforum?
HVA passer inn?
Det er der de de vise strides.....

Ælj takk ;)

grensa.. det er vel egentlig aldri blitt satt ei grense på detta forumet sånn sett.. det blir som ute i verden hvor vi har såkalte uskrevne regler..

grunnen til at det er et lastebil forum er fordi forumet er knytta til yrket generelt og det er det det skal handle om, ikke kjærlighets dagbøker som Borgan nevnte her.. akkurat der er jeg enig med han om at det kunne de spart seg for.

mye som passer inn her egentlig, men er mye som ikke passer inn også, som usaklige ting og kjærlighets snakk blant anna ..
Æljen

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:50

Jeg og kan gå inn på ett forum for gravide, og opprette en dagbok, og ta bilde av ei gravid dame på gata og legge det ut på forumet dems.

Og når folk har komentert: Bra bilde det var fint:

Så fortsetter jeg med alt annet enn ting som har med graviditet og gjøre, da smeller jeg plutselig i gang med og fortelle om den 50 tommer's flat skjermen jeg kjøpte på lefdal for 5999,- Sånn har det utvikla seg med visse personer her inne.. og om folk har sett den nye blue ray spilleren til sony fks..

Og når folk overser meg, så går jeg inn på dagboka til gravide mona, og finner meg ei kjerring, og begynner og spamme dagbøka til cowboy laila om forholdet jeg har til feite turid..

Sånn som dette er det visse personer her inne som oppfører seg uten at jeg skal nevne navn!!
Sist endret av borgan den Tir Jan 13, 2009 23:53, endret 1 gang
borgan
Bileier

Innlegg Lille_ meg » Tir Jan 13, 2009 23:53

Når vi er inne på da usakelige ting.
Hvor sakli er da en dagbok full av dame bilder, eller spagetti faksing?
Hva har DET med transport å gjøre?
Det finnes noe godt i alle!
Gjort er gjort, og spist er spist.

CB: 6375
Brukerens avatar
Lille_ meg
Langtransportsjåfør

ForrigeNeste

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest