Utfordringer på forumet

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:55

Lille_ meg skrev:Når vi er inne på da usakelige ting.
Hvor sakli er da en dagbok full av dame bilder, eller spagetti faksing?
Hva har DET med transport å gjøre?

nå er det forskjell på å være sjåfør å ha dagbok enn å være ??? å ha dagbok..

når du snakker dame bilder så kan vi ta visdal sin som eksempel, og han har faktisk også endel av hverdagen sin som sjåfør og ikke bare dame bilder, han har ei bok som omtaler både yrket hans og "hobby'n" hans..

men tar vi dagboka di til eksempel så omhandler den ...
Borgan, tar du over her??
Æljen

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:56

ALTSÅ, der var du ja, velkommen jeg har i grunn bare venta på deg...

Someone og visdal er sjåfører da, og er kanskje her av litt andre grunner enn jeg tror du er..? Vi møtes langs veien vi og tar en kaffe og røyker litt, og tar noen bilder og skriver i diverse dagbøker...
Vi spammer ikke dagbøkene til andre med svada.. Sånn du driver med..

Ikke begynn og sammenlign deg med dem a, da tror jeg du er i ferd med og drukne i salaten..

Som sakt så er ikke dette ett forum der du og Terje skal dyrke kjærligheten i diverse dagbøker...
Sist endret av borgan den Tir Jan 13, 2009 23:57, endret 1 gang
borgan
Bileier

Innlegg Tomas1 » Tir Jan 13, 2009 23:56

borgan skrev:Så fortsetter jeg med alt annet enn ting som har med graviditet og gjøre, da smeller jeg plutselig i gang med og fortelle om den 50 tommer's flat skjermen jeg kjøpte på lefdal for 5999,- Sånn har det utvikla seg med visse personer her inne.. og om folk har sett den nye blue ray spilleren til sony fks..

Og når folk overser meg, så går jeg inn på dagboka til gravide mona, og finner meg ei kjerring, og begynner og spamme dagbøka til cowboy laila om forholdet jeg har til feite turid..

Sånn som dette er det visse personer her inne som oppfører seg uten at jeg skal nevne navn!!

Det er jo ikke helt nødvendig å starte en hel verdenskrig for å frem budskap ditt, Borgan... Tror de fleste skjønnte hva du mente ganske fort.. Men du er veldig opptatt av enkelt personer... F.eks du henger deg ikke oppi hundeprat, dyreprat,etc... som også skrives på forumet... :shock:
Bilde

MAN, What else?
Tomas1
Veteran

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:58

Tomas1 skrev:
borgan skrev:Så fortsetter jeg med alt annet enn ting som har med graviditet og gjøre, da smeller jeg plutselig i gang med og fortelle om den 50 tommer's flat skjermen jeg kjøpte på lefdal for 5999,- Sånn har det utvikla seg med visse personer her inne.. og om folk har sett den nye blue ray spilleren til sony fks..

Og når folk overser meg, så går jeg inn på dagboka til gravide mona, og finner meg ei kjerring, og begynner og spamme dagbøka til cowboy laila om forholdet jeg har til feite turid..

Sånn som dette er det visse personer her inne som oppfører seg uten at jeg skal nevne navn!!

Det er jo ikke helt nødvendig å starte en hel verdenskrig for å frem budskap ditt, Borgan... Tror de fleste skjønnte hva du mente ganske fort.. Men du er veldig opptatt av enkelt personer... F.eks du henger deg ikke oppi hundeprat, dyreprat,etc... som også skrives på forumet... :shock:

Nevner jeg navn så går jeg jo til person angrep, så jeg får gi meg med det da, hvis ikke får jeg vel Terje, og lille_meg på døra her, og da tror jeg jeg hadde ledd så jeg hadde detti av stolen her...

Altså dyreprat da, Det er det kanskje flere som er innterisert i, enn kjærlighets livet til Terje og lille_meg, kan du ikke ta deg en tur til Råde ei helg da? Så kan du sikkert få høre hele kjærlighets historien, fra første Pm'en til første møte, til første kyss, til ja...
Sist endret av borgan den Ons Jan 14, 2009 00:00, endret 1 gang
borgan
Bileier

Innlegg Lille_ meg » Tir Jan 13, 2009 23:59

Æljen, Ja det er mye usakli i boka mi, men hvis du ikke har tittet på alle de usaklige innleggene så er det faktisk endel bilder av lastebiler og hverdagen til mine lastebilvenner der også!
Det finnes noe godt i alle!
Gjort er gjort, og spist er spist.

CB: 6375
Brukerens avatar
Lille_ meg
Langtransportsjåfør

Innlegg Æljen » Ons Jan 14, 2009 00:00

Lille_ meg skrev:Æljen, Ja det er mye usakli i boka mi, men hvis du ikke har tittet på alle de usaklige innleggene så er det faktisk endel bilder av lastebiler og hverdagen til mine lastebilvenner der også!

hvor da?
Æljen

Innlegg Æljen » Ons Jan 14, 2009 00:01

kanskje vi skal stoppe diskusjonen her?
den begynner å dra litt i feil retning syns nå jeg, å tror kanskje enkelte av dere er enige??
Æljen

Innlegg borgan » Ons Jan 14, 2009 00:01

Æljen skrev:
Lille_ meg skrev:Æljen, Ja det er mye usakli i boka mi, men hvis du ikke har tittet på alle de usaklige innleggene så er det faktisk endel bilder av lastebiler og hverdagen til mine lastebilvenner der også!

hvor da?

Ja det har ikke jeg sett de siste 30 sidene heller
borgan
Bileier

Innlegg borgan » Ons Jan 14, 2009 00:02

Nei, det gjør ikke det, Nå er det så saklig som det kan få blitt, skal vel for faen ikke på noe galla middag på slottet heller da...
borgan
Bileier

Innlegg Lille_ meg » Ons Jan 14, 2009 00:05

borgan, Hvis du bare går 6 sider tilbake i min bok sånn ca midt på siden er det noen bilder av en lastebil som jeg har lagt ut!

Så du må ikke 30 sider tilbake!
Det finnes noe godt i alle!
Gjort er gjort, og spist er spist.

CB: 6375
Brukerens avatar
Lille_ meg
Langtransportsjåfør

Innlegg DeLutte » Ons Jan 14, 2009 00:05

Du kan dessverre ikke henvise til en isolert hendelse, slik du her gjør.
Prøv å se tingene i en sammenheng.

Selvsagt er ikke spagetti faksing relatert til transport i seg selv.
Men dette er plassert innimellom flere transportrelaterte innlegg.
Å skrive en god dagbok, kan være krevende nok. Man bør ikke konstant bare sitte der og regne opp dagenes innhold i kronologisk rekkefølge.
Starta bilen 06.00, lasta hos X kl 07.00, tok første pausen 10.00, var fremme 11.30. o.s.v...

En god dagbokskriver krydrer gjerne det hele med humoristiske innslag innimellom.
Dette er Someone flink til, f.eks gjennom Bergli "avisene" sine.
En annen som skriver på en underholdende måte er PK.

De Lutte
Sist endret av DeLutte den Ons Jan 14, 2009 00:10, endret 2 ganger.
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Æljen » Ons Jan 14, 2009 00:08

Lille_ meg skrev:borgan, Hvis du bare går 6 sider tilbake i min bok sånn ca midt på siden er det noen bilder av en lastebil som jeg har lagt ut!

Så du må ikke 30 sider tilbake!

jammen :shock: :shock:

men hvis vi ser bort ifra de 7? bildene så er det 30 sider med reint jallasnakk...
Æljen

Innlegg borgan » Ons Jan 14, 2009 00:09

Godt eksempel på hva som prates om i din dagbok

Bilde
borgan
Bileier

Innlegg borgan » Ons Jan 14, 2009 00:11

Nei nå må jeg virkelig bare gi opp her jeg, så får dere som orker prøve og få hu til og forstå, gav det en kjangse i dag og jeg men.. Det går jo ikke inn..
Takk for i dag..
borgan
Bileier

Innlegg Æljen » Ons Jan 14, 2009 00:11

borgan, så sant så sant..
Æljen

ForrigeNeste

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest