Hjelp: jeg får ikke sendt PM....

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Hjelp: jeg får ikke sendt PM....

Innlegg knutslin^ » Tir Okt 05, 2010 22:55

noen moderatorer her som kan hjelpe meg med og få sendt pm. De blir bare liggende i utboks. Ganske fortvilende da jeg ikke får svart andre jeg får pm av..
Ingenting er som en Vabis..!
Brukerens avatar
knutslin^
Hjelpemann

Innlegg adri » Ons Okt 06, 2010 01:04

Alt er normalt. De blir liggende i utboksen din helt til mottakeren har åpnet PM'n.
Counting all the assholes in the room. Well I'm definitely not alone.

www.mooypictures.com
Brukerens avatar
adri
Co-administrator

Innlegg OlavEmil » Ons Okt 06, 2010 13:21

Og etter at forumet vart modernisert, kan ikkje mottakaren sjå at han har fått PM, fordi det ikkje står på toppen av forumet, slik det gjer i alle andre forum. Der står det kun "Sjekk private meldinger", anten det er nye meldingar eller ikkje...

Så med mindre dei du sender melding til går inn og sjekkar meldingane sine av og til (eller har epostvarsling), blir dei nok liggjande i utboksen din og samle støv ;).
OlavEmil
Bileier

Innlegg SivAlice » Ons Okt 06, 2010 13:35

Fekk melding sist jeg. Sjå på innstillingene på profilen din; jeg har strøket ønsket om mail-melding.
Brukerens avatar
SivAlice
Veteran

Innlegg knutslin^ » Ons Okt 06, 2010 15:07

Takk for kloke svar:) Da er alt i orden!
Dårlig at det ikke står noe om at man har fått pm når man logger seg inn fortsatt..
Ingenting er som en Vabis..!
Brukerens avatar
knutslin^
Hjelpemann

Innlegg Rubber Duck » Ons Okt 06, 2010 17:24

knutslin^ skrev:Takk for kloke svar:) Da er alt i orden!
Dårlig at det ikke står noe om at man har fått pm når man logger seg inn fortsatt..

Det kommer an på hvilken nettleser du bruker og hvilke innstillinger du har, jeg bruker Firefox med pop-up blokkker, og jeg sier alltid fra når jeg har PM ved innlogging.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg OlavEmil » Tor Okt 07, 2010 14:44

Men det gjeld kun viss du har haka av på "Popupvarsel ved PM" i profilinstillingane dine. Og det er det ikkje sikkert alle har fått med seg. Dessutan, om du skulle vere raskt innpå ein dag, og ikkje rekk å få med deg popupen, får du ikkje noko nytt varsel neste gong du loggar deg på.
OlavEmil
Bileier

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest