Spam på epost fra Bergli Truckstop?

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Spam på epost fra Bergli Truckstop?

Innlegg Rubber Duck » Tor Okt 14, 2010 20:20

Jeg har lagt merke til at det kommer veldig mye spam fra en del registrerte medlemmer for tiden på mailadressen til Bergli Truckstop, primært piller beregnet på et sted mellom navle og kne, litt porr og annen snodig reklame.

Nå vet jeg at det ikke sendes bevisst fra dere, men at det sansynligvis sendes ut fra spamroboter som har en del mailadresser, så jeg sletter bare dette. Det fikk meg likevel til å tenke på at det er greit å si fra til alle medlemmene hvis det samme skjer fra Bergli Truckstop sin mailadresse også (berglitruckstop @ gmail . com), da jeg fikk en tilbakemelding fra en bruker som lurte på om jeg kunne anbefale pillereklamen han hadde fått av meg/Bergli Truckstop.

Så, hvis noen plages med slik spam/reklame som kommer fra denne epostadressen, så er det IKKE sendt fra meg med viten og vilje, eller andre hensikter og intensjoner altså. Bare så det er sagt...
Sist endret av Rubber Duck den Søn Mai 08, 2011 20:08, endret 1 gang
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg un.1830 » Fre Okt 15, 2010 00:29

Bijobb på gang? Ekstrainntekt i helgene? Spe på annonsekronene ytterligere? Hø hø!
Ikke prøv deg engang! Vi vet jo alle hvordan uskyldige telefonselgere låter når de tror noen er interresert, og tro meg, etter 2 øl er jeg truendes til og kjøpe hva som helst bare blondinen i katalogen ser bra ut! =)
H2SO4
un.1830
Veteran

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest