Inaktive linker og bilder.

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Inaktive linker og bilder.

Innlegg geir159 » Søn Feb 20, 2011 11:36

Et knall bra forum uten tvil. Men det som irriterer meg en del er alle linker og bilder som er inaktive.

Er medlem av et annet båtforum og der er det løst med at man må laste opp bilder til forumet og disse er ikke mulig å slette. Eneste mulighet er å be moderator omå gjøre det for deg. De bruker Invision som platform.
Filmer må lastes opp via youtube.

Her er det mange som bruker photobucket, og dersom medlemet sletter bildet eller filmen blir de borte fra forumet.

Er dette noe dere kan gjøre noe med?
Brukerens avatar
geir159
Lærling

Innlegg Rubber Duck » Søn Feb 20, 2011 14:19

Inaktive bilder og linker er det en del av her ja, dog er det ikke mulig pr. dato å laste opp bilder direkte på forumet/server. Dette er drøftet med HM Fagmedia av meg tidligere, og jeg sa den gangen at jeg ikke ønsket en slik løsning, fordi de krevde kopiretten/bruksrett til alle bildene som ble lastet opp, hvilket jeg ikke synes er en god løsning.

Nå vet jeg heller ikke om den tekniske ut-siden av HM Fagmedia ønsker en slik løsning heller, med tanke på at det vil kreve en del serverplass etterhvert, og tilsvarende trafikk og belastning på serveren. Når det gjelder video, har jeg tidligere bedt om at det blir lagt til en funksjon som gjør at en kan poste youtube videoer rett på forumet, det skal ikke være noe hokus-pokus. Jeg har ikke fått noe respons tilbake på dette, men jeg skal ta opp den tråden, sammen med et par andre igjen.

Takk for innspillet :D

RD
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest