Sjåførgruppe i Bergen.

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Sjåførgruppe i Bergen.

Innlegg Stuttjukken » Tor Mai 24, 2007 11:38

Tid for første samling: Fredag 1. juni, kl. 18.30.

Stad: Bergen, Nygårdstangen, ved kantina ein stad.

Resten kan de lesa her:

http://www.lastebilen.no/forum/viewtopic.php?t=2011 .

Eg tenkjer det held i første omgang. Det er berre å ta turen.

Helsing Stuttjukken.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stuttjukken » Tor Mai 24, 2007 23:29

Gjer det, King V8. Det er fritt for for hardingar óg, dette. (Eventuell oppdeling skjer ved behov, men det er ikkje tema på lenge endå). Det er berre å ta turen, King V8.

Eg veit at formann ikkje kan koma. Kanskje sjølvaste sjefen her skulle ha teke turen. Eg tenkjer på Rubber Duck, så klart. Hermed er han invitert!!

Alle i rimeleg nærleik, både i Bergen og utover så mange mil som de sjølv føler for, kan koma. Hardanger, Voss, Nordhordland, Sogn, osv. Sidan det ikkje er sjåførgrupper av denne typen andre stader på Vestlandet, vert det ikkje sett geografiske begrensingar. Det er plass til både rogalendingar, møringar, hallingar, valdrisar, osv. Så kan det kanskje verta fleire sjåførgrupper etterkvart rundt om landet over. Eg veit at formann vonar at det skjer.

Ludvig frå Harstad sjåførklubb, ja. Skulle han ha lyst og høve, er han óg velkomen. Han veit jo kva dette går i.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Rubber Duck » Man Mai 28, 2007 15:38

Glimrende tiltak Stuttjukken, og jeg skulle gjerne ha tatt turen om tid og anledning hadde passet. Får håpe det kommer mange på møtet, det er jo mange sjåfører og kommende sjåfører i området, så det er bare å dra i gang. :tommel:

PS: jeg prioriterte tråden jeg!
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg R-620 » Man Mai 28, 2007 18:53

tror jeg tar meg en tur jeg og :D
godt av å komme meg utenfor de fire veggene
Brukerens avatar
R-620
Bileier

Innlegg formann » Man Mai 28, 2007 19:16

Alle som leser dette må informere alle de kjenner om at dette er på gang, Fortsett det gode arbeidet Stuttjukken!
mvh "formann" i Korketrekkern Sjåførklubb
CB 6207
Brukerens avatar
formann
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Man Mai 28, 2007 20:07

Kor lenge det varer er umogleg å sei, King V8 (eg veit at ferja ikkje ventar). Tanken er å vera litt på Nygårdstangen først, for å samla innspel frå dei som kjem, og for å få notert seg namn, adresser, tlf.nr. og slikt. Så var tanken å tusla inn mot sentrum (eller Bystasjonen) og ta seg ein matbit eller noko, ein stad der det ikkje er 18-årsgrense, slik at alle kan vera med der óg, samt at det er plass nok. Det vert ikkje bestilt plass, så lenge antalet er heilt i det blå. Kvar enkelt betalar for seg det dei vil ha. Det får verta slik.

Det vert nok svært så amatørmessig i starten, men det får våga seg. Eg har tenkt som så at det er betre å prøva, og dumma seg ut, istadenfor å ikkje prøva. Eg kan nok verka både klønete og uproff, men det er no ein start, dette då. Jaudå, eg får nok hjelp, trur eg nok.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Harald`s » Man Mai 28, 2007 20:08

Dette høres jo lovande ut...Skal få me meg Boyen, han sjøl, Roger og King of sugande...Så blir det nok meir en 7 stk som stiller ;)

Meget positivt dette :!: :!: :D
"Transport er vårt yrke og service er vår styrke"
Brukerens avatar
Harald`s
Veteran

Innlegg formann » Man Mai 28, 2007 20:55

Klønete og uprofft, det var slik jeg starta Korketrekkern Sjåførklubb. Hiv dere på alle som kan. Når dere får samla dere finner dere raskt ut hvordan dere vil jobbe videre.
mvh "formann" i Korketrekkern Sjåførklubb
CB 6207
Brukerens avatar
formann
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Tir Mai 29, 2007 21:50

Eg har nett fått eit spørsmål som gjeld røyking. Så vidt eg veit skal kantina på Nygårdstangen vera røykfri. Eg meinar at det er best å ta heile samlinga røykfritt, (røyking utandørs er OK), både på Nygårdstangen og på den staden me går til etterpå. Eg vonar at dette er OK. Det er visst fleire enn eg som føretrekkjer det røykfritt. Han som tok kontakt tålar ikkje røyk, og då synest eg det er greitt at dette vert røykfritt.

-mentor-
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stuttjukken » Ons Mai 30, 2007 18:28

Det er berre å ringja om det trengs. Tlf.: 93 40 01 61. Start samtalen med å sei "*nicket ditt* på Berglis", så er me på bølgjelengde med det same.

Helsing Stuttjukken.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Ludvig » Ons Mai 30, 2007 21:03

Stuttjukken skrev:
Ludvig frå Harstad sjåførklubb, ja. Skulle han ha lyst og høve, er han óg velkomen. Han veit jo kva dette går i.

Beklager, men denne tråden har jeg faktisk ikke sett før nå i kveld :rødme:

Kjempetilltak, stuttjukken.
Jeg skulle gjerne vært der, men det er en del faktorer som stiller seg ivegen for det, dessverre, bla. det at jeg først nå er blitt oppmerksom på dette.

At det kansje virker litt klønete og rotet på første møtet, ja det hører med. Prøv å finne noen blant de fremmøtte som kan være villig til å gå inn i et styre, og finn ut hva dere ønsker å stå for.
Når det er gjort er det 4 pils og en pizza (pr. mann/kvinne) ;)

Lykke til med oppstarten, så får vi evt. ta et landsmøte en dag.
Brukerens avatar
Ludvig
Bileier

Innlegg topline164 » Tor Mai 31, 2007 00:43

Har ikke sett dette før nå jeg heller. Får se hva jeg får til, er midt i eksamenslesingen, men kan jo ta en pause fra det.
Brukerens avatar
topline164
- MODERATOR -

Innlegg R-620 » Tor Mai 31, 2007 16:51

topline164 skrev:Har ikke sett dette før nå jeg heller. Får se hva jeg får til, er midt i eksamenslesingen, men kan jo ta en pause fra det.

ikke noe unnskyldning det!!
jeg og er midt i eksamen.. godt av å komme deg vekk fra boken og bli med på noe sosialt...
dessuten bøker er farlige!!! det samme er skole.. tvinger folk til å ta med seg bøker hjem og bruke all fritiden på å lese så vi glemmer at livet er mer enn en bok
Brukerens avatar
R-620
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Tor Mai 31, 2007 19:48

Minnar om morgondagen, folkens. Det var det heile.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg R-620 » Tor Mai 31, 2007 21:50

EG KJEM, EG KJEM EG KJEEEEEEEM!!!!!
Brukerens avatar
R-620
Bileier

Neste

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest