Sjåførgruppe i Bergen.

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Erik » Lør Jan 22, 2011 01:25

Heisann..

Som mangen har sikkert merket at det vert lite og ingen aktivitet i Bergen sjåførklubb siden messen i August.. Hvorfor det har dauet ut vet jeg ikke..
Men det jeg vet er at vi må samle oss igjen! Klubben hadde i starten en stor og fin gjeng. Den har no forsvunne ut i alle kanter..
Skal vi bli en bra klubb igjen og muligens ha en messe i år må vi bli en stor gruppe igjen..

Jeg har samlet sammen en del kontakter som skrev seg på når de var på messen + jeg har en del kontakter utenom..
Det blir altså møte på Fredag 28 Januar på Nygårdstangen.. Jeg har fått låne venteromslokalet der til å ha møtet.. Tangen er en sentral plass
for alle sammen med bil, lastebil eller kollektivt.. Møtet begynner kl 19.00 og varer 1-2 timer...

På møtet vil det bli dannet et nytt styre i klubben.. Vi må snakke om fremtiden til klubben ang hva vi vil..
Så dere må tenke og komme med forslag :)

Alle som kommer på Fredag må ta med 100 kr.. Dette blir årskontigenten i klubben.. Dere tenker vell at dere kaster vekk 100 kr, men det gjør dere ikke.
Jeg skal sørge for at dere får noe igjen for pengene..

Håper flest mulig har sjangs å komme på fredag..
Hadde vert greit om dere ga meg en tilbakemelding om dere har sjangs eller ikke...

Klubben, messen og Convoyen :P trenger oss til å stå sammen!!!
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Des » Søn Feb 13, 2011 21:02

Hei...
.. så ikke denne før nå. Hvordan gikk det da?

:) :)
Des
Hjelpemann

Innlegg Erik » Man Feb 14, 2011 00:02

Det gikk bra.. Var rundt 15 stk som møtte opp.. Flere vil det komme.. De trenger bare å se at klubben er blitt skikkelig igjen.. No jobbes det med ny hjemmeside som vil gjøre ting enklere for folk :)

Jeg tviler på at det blir noe messe i år.. Utstillere osv vil vente til neste år siden det skjer litt mer da.. Men jeg håper på at vi får til et treff i Bergen etter sommerferien :)
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Man Mar 28, 2011 21:19

Vår nye hjemmeside er under oppbygging...

Dere kan ta en titt her..

www.bergensjåførklubb.com
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Søn Mai 08, 2011 21:27

Heisann..

Det er på tide å ha et møte igjen i klubben..
Vi hadde et møte i vinter der rundt 15 stk møtte opp.
Der snakket vi løst om fremtiden i klubben vår...

No er det på tide å gjøre noe.. Det vil bli et møte på Nygårdstangen Fredag 13 Mai kl 19.00.. Det blir i kiosk/venterom lokalet på Tangen..
Det er 2 ting som jeg vil ta opp da.. På første møte ble det nevnt å gi Norsk Luftambulanse en pengesum i støtte fra oss. Da håper jeg at de kan gi oss et skikkelig
sikkerhetskurs.. Jeg vet de driver med sånt.. Det andre er Truckparty som vi har lyst å holde over sommerferien.. Det blir ikke noe messe i år. Utstillere osv har lyst å ha messe annent hvert år.. Det skjønner jeg.. Men etter messen og det sosiale vi hadde på messen i fjor, så må vi lage en fest og treff for oss sjåfører.. Dette vil vi ta opp på møtet på Fredag.. Andre temaer vil sikkert dukke opp også..

Jeg håper flest mulig stiller opp.. Jo flere vi blir jo bedre er det.. Ta gjerne med kollegaer eller bekjente sjåfører :)

Sees på Fredag da?

Mvh Erik
www.Bergensjåførklubb.com
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Tir Mai 24, 2011 22:06

Nytt møte på Nygårdstangen Onsdag 1 Juni kl 18.00..

Tema blir førstehjelpskurset hos Norsk luftambulanse og truckerspartyet som trolig vil skje 20-22 August =)
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Tir Mai 24, 2011 22:11

Vil minne dere på at klubben finnes på Facebook..

http://www.facebook.com/home.php#!/grou ... 827&v=wall
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Lør Mai 28, 2011 16:20

Erik skrev:Nytt møte på Nygårdstangen Onsdag 1 Juni kl 18.00..

Tema blir førstehjelpskurset hos Norsk luftambulanse og truckerspartyet som trolig vil skje 20-22 August =)

Heisann...

Det blir møte igjen Onsdag 1 Juni på Nygårdstangen..
Selv om det var få på sist møte fikk vi gjort mye.. Jeg har snakket med Norsk luftambulanse ang førstehjelpskurs.. De er posetive til det og skal sende meg en mail no over helgen. Satser på at vi tar kurset før ferien..

Truckerspartyet begynner smått å falle på plass og..
20-22 August blir det fest på Eikås sitt anlegg på Haukås.
Vi har fått låne lokalet der ute som vi kan vere lørdagskveld..
Andre ting vi kan finne på der ute på dagtid må vi ta opp på møtet..
Satser på at jeg steller istand en liten convoy fra byn og ut fredags kveld..
Mangen likte jo det i fjor, så da må vi ha det i år også..
Live musikk holder jeg på med også...

Ser frem til kurs og fest i sommer :D

Håper dere kan spre litt rundt ang det som skjer i klubben. Jo flere vi er, jo bedre er det...

MVH Erik
www.Bergensjåførklubb.com
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Ons Jun 08, 2011 23:48

Sidene til Bergen sjåførklubb er oppe å går =)

http://www.bergensjåførklubb.com

Kopier linken =)
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg OlavEmil » Søn Jun 12, 2011 10:33

OlavEmil
Bileier

Innlegg Erik » Man Jul 18, 2011 14:40

Heisann folkens.. Enda det ikke er kommet noe ut ang truckerspartyet vi skal ha i Aug kan jeg si at det blir 19-21 August på Eikås motorsenter.. Der er det stor plass for å stille ut bilene våres.. Regner med vi tar en convoy fra Jekteviken (Der vi kjørte ifra i fjor) og ut til Eikås. Avgang fra byn rundt 19.00.. Ingen andre biler slipper inn på området før Covnoyen er kommet inn..

På Eikås er det et stort lokale som vi har fått lånt med sitteplasser til alle.. Der blir det ikke noe servering.. Vi lar heller folk få ta med seg det de ønsker inn på festen.. Countrymusikk osv blir det spillt..

Det blir 18 års grense inne i lokalet.. Ingen grense utendørs... Håper dere kan spre dette ut.. Håper vi kan samle en stor gjeng som vi kan stille opp på rad og rekke... La oss lage en fest som vi hadde fredagen før messen i fjor..

Mer info vil komme når jeg det har vert et møte som skjer i slutten av Juli=)

Kart til området..
http://maps.google.no/maps?hl=no&rlz=1T ... 7657055166
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Ons Jul 20, 2011 20:45

Har vert på Eikås å sett rundt på plassen og lokalet.. Virker veldig bra.. Stor plass til lastebiler osv... Lokalet har sofaer med bord. Rundt 20 plasser.. Ellers er det stoler og bord til alle.. Det er prosjektor der med lerrete.. Kanskje en Convoyfilm kommer på iløpet av lørdagen? Er toalett der. Store griller er det..., så lørdags ettermiddag vil de bli varmet opp sånn at dere kan grille mat som dere tar med selv =) Ser veldig frem til en sosial helg med gjengen langs veien ;)

Skal se om jeg får ut noen bilder senere =)
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Ons Jul 20, 2011 23:01

Oppstillingsplassen for bilene...
Bilde

en del av lokalet.. Veggen i bakgrunnen kan lett fjernes.. Er en 3-4 extra meter der inkl prosjektor osv..
Bilde

Beste plassene til de første som kommer :mrgreen:
Bilde
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Ons Jul 20, 2011 23:05

Bilde av hele anlegget.. Lokalet i bakgrunnen..

Bilde
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Søn Sep 25, 2011 11:39

Det blir møte i klubben Lørdag 15 Oktober... Les mer på hjemmesiden...

www.bergensjåførklubb.com/innhold/about.htm
Brukerens avatar
Erik
Bileier

ForrigeNeste

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest