Sjåførgruppe i Bergen.

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Erik » Tor Okt 13, 2011 22:21

Minner om møtet på Lørdag. Viktig at folk stiller no.. Messen neste år trenger medarbeidere =)
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Ons Des 14, 2011 23:50

Hallaisen der ute.. Jeg må spørre dere sjåfører om en ting... Vi diskuterer litt om messen neste år.. Da blir det jo middag med dans til live musikk osv....

Men, resturangen på travbanen har satt en pris på middag med forrett (gryterett tror jeg) til en pris av 350 kr pr hode.. Da får mann middagen + inngangsbillett til festen..

Er dette mye? Hva mat kunne dere tenkt dere? Vi snakket om å ha en pris på middagen og en pris på å komme inn på dansen...

Kan jeg få noen innspill fra dere? Messen er tross alt for oss sjåfører :)
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg Erik » Lør Apr 28, 2012 23:30

Torsdag 3 Mai er det møte i Bergen sjåførklubb.. Møtet holdes på Nygårdstangen kl 18.00.. Messen 17-19 August nærmer seg smått og vi har ting som må gjøres.. Plakaten er no første steg.. Det er smått laget en skisse på hvordan plakaten kan se ut og vi skal se over denne for å bestemme oss for hvordan vi vil den skal se ut.. Jeg trenger at folk stiller no.. Vi skal ha messe annen hvert år og da kan ikke 2-3 person er som brenner for dette gjøre alt alene.. Pga en ulykke for et par uker siden mistet jeg en dyktig kar som sto på for dette.. Han trenger no ro i fremtiden og vi må ta over hans oppgaver.. Så jeg håper at dere kommer og har lyst å være med på å lage en messe vestlandet ikke har sett maken til :) Har dere bekjente så ta de gjerne med.. Jeg gleder meg hvertfall mye til denne helgen i August.. Messen i 2010 var knall og i år skal det bli bedre :)

Mvh Erik
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Forrige

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest