Sjåførklubb i Rogaland

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg bigswede » Lør Mai 03, 2008 12:38

The bandit skrev:Innteressen er der helt sikkert, men det var ikkje lett å få gehør når vi prøvde å være seriøse sist gang. Grunnet tilstand på de tilstedeværende :D .

Det vi trenger er et sted sentralt Sandnes/Forus der det er plass til 50 til 100 mann.

Går nok å få låne verksted hallen hos oss, men det blir jæ... mye styr å ordning å få det til, men helt klart skulle det vært noen ehhh... kaffi møter.

Konne vell kapra helliporten(eller liknande) ein kveld vell?!? Der dei som vil vær seriøse kunne møtes, eller no..
~2006 Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Spania, USA 2013~
Brukerens avatar
bigswede
Bileier

Innlegg crazy1 » Lør Mai 03, 2008 13:41

bigswede skrev:
Konne vell kapra helliporten(eller liknande) ein kveld vell?!? Der dei som vil vær seriøse kunne møtes, eller no..

Handle det om å væra seriøs og ka e i såfall det? Må pinadø gå an å vær litt sosial uten at en ska måtta tynna ut blodet med promille. Plassen på heliporten e godt forslag, likeså utstillinga på Håland i slutten av mai.

Spørsmålet e ka e folk opptadde av, og ka kan med gjer med det? Personlig så syns eg at en kan ta det litt 50-50 sosialt og seriøst.
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg ArmyTrucker » Lør Mai 03, 2008 14:58

Desverre så e heliporten stengt med jordhaug og kan ikje brugas, eller me komme ivertfall ikje inn me bilane
ArmyTrucker
Bileier

Innlegg crazy1 » Lør Mai 03, 2008 17:36

ArmyTrucker skrev:Desverre så e heliporten stengt med jordhaug og kan ikje brugas, eller me komme ivertfall ikje inn me bilane

Parkeringa te travbanen??
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg ArmyTrucker » Lør Mai 03, 2008 19:03

nei den er jo åpen

bare det ikje e løp en dagen det blir eventuelt
ArmyTrucker
Bileier

Innlegg Onnaien » Man Mai 05, 2008 23:19

En parkeringsplass som møtested???Joda,da må værgudene stå på rette beinet ihvertfall... :flire: ...Er jo utstillinga på Håland,å ellers må det vel være mulig å få låne en plass en kan samles innendørs???Ikke enkelt å få til noe seriøst på en parkeringsplass vel??
Bilde
91181198

The chicken...:D
Brukerens avatar
Onnaien
Sjefstøffel

Innlegg crazy1 » Tir Mai 06, 2008 01:46

Onnaien skrev:En parkeringsplass som møtested???Joda,da må værgudene stå på rette beinet ihvertfall... :flire: ...Er jo utstillinga på Håland,å ellers må det vel være mulig å få låne en plass en kan samles innendørs???Ikke enkelt å få til noe seriøst på en parkeringsplass vel??

Nei sant nok d kan jo høre med Bjørn Helge og Bennyen, vil gjerne lodde stemningen, få innspill på aktuelle ting av interesse. Forøvrig så tar det visst litt av akkurat nå hos Ringnes, og då får eg noen ekstraturer, men det kan jo Onnaien alt om.
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg bigswede » Søn Mai 11, 2008 12:11

Nordre enden på Hellyporten er fortsatt open dah..
- Det eg la i "seriøs" er at vi hadde møttes, til diskusjon. Men tror egentlig ikke vi brude tatt med oss lastebilene da, heller trefftes i ett større møtelokal heller... Skriver nå bare ned noen tanker eg gjør meg opp i nuet.
- Men har tenkt litt i det sisste, føler at det er blitt "klikking" å "fløy'ing" av sjåførstanden her i Sør-Rogaland, me nåværende to "klubber" å det er ikke positivt. Viss noe skal komme på beina er føtste mål: Slutte å baksnakke!
~2006 Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Spania, USA 2013~
Brukerens avatar
bigswede
Bileier

Innlegg crazy1 » Søn Mai 11, 2008 13:23

bigswede skrev:Nordre enden på Hellyporten er fortsatt open dah..
- Det eg la i "seriøs" er at vi hadde møttes, til diskusjon. Men tror egentlig ikke vi brude tatt med oss lastebilene da, heller trefftes i ett større møtelokal heller... Skriver nå bare ned noen tanker eg gjør meg opp i nuet.
- Men har tenkt litt i det sisste, føler at det er blitt "klikking" å "fløy'ing" av sjåførstanden her i Sør-Rogaland, me nåværende to "klubber" å det er ikke positivt. Viss noe skal komme på beina er føtste mål: Slutte å baksnakke!

Heilt enig vi burde møtes en kveld og ta en diskusjon om dette, og en treng ikkje å vise fram doningen for det. For min del er det viktig at en viderefører det iniativet som John har tatt og at en ikkje treng å ha 2 klubber. Det eg syns er at det blir litt vel mye for en eller to enkelt personer å styre med i tillegg til en hektisk hverdag, samt eg ser faren i at en da kanskje vil fokusere ensidig på hva en selv er opptatt av.

Har forsåvidt forstått at det har vært litt polarisering / rivalisering mellom ulike fløyer, ka det går i har eg ikkje heilt klart for meg, men som du sier det er bare for dumt. Sjøl hadde eg visse planer om å "ta for meg" messene og snakke litt med sjåførene om interessen for dette.

Likevel skulle gjerne ha sett at me va fleire om akkurat det då. Nå er det litt vrient å vite hvilke dager eg har Arendalstur og då går jo kvelden og vel så det. Men eg har antagelig minst en frikveld, så kanskje et lite "treff" hadde vært en ide, enten den kommende uka eller uka etterpå? Om vi blir 2 eller 50 betyr forsåvidt lite bare en kommer igang.

Oppfordrer alle som er interesserte i å sende meg et PM eller tekstmelding på 91609700, så får me gangen i d
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg bigswede » Søn Mai 11, 2008 13:33

Vi burde samlest, for å skapt ein felles plattform, med mål, å om kordan det heile skulle blitt styrt.
Brukerens avatar
bigswede
Bileier

Innlegg crazy1 » Søn Mai 11, 2008 14:34

Heilt enig og eg e klar så et egg, e jo en fin parkerings plass uten for gamle Tou på Forus, e kje mye bil der om kveldane.

Samtidig trur eg at kanskje det er lurt å bare "skjære" gjennom og sette igang. D eg ser for meg er at en har en 3 - 4 mann som kan samarbeide og avlaste hverandre, og at en kan få til noe som er sosialt i tillegg til en litt mer alvorlig undertone. Eg er sikker på at det finns mange ressurspersoner mellom oss som kan bidra, det er bare det å få til rammene rundt dette i utgangspunktet som en sliter litt med. Og eg trur at det lett kan bli litt mye om alt skal stå og falle på en eller to personer.
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg crazy1 » Man Mai 19, 2008 22:12

Då har eg funne ut at torsdag 22.5 e en fin dag, me forsøker oss på et uformellt møte/ treff for å legge et grunnlag og felles plattform for sjåførforeninga. satser på plassen utenfor Ringnes(Tou) på Forus. Eg satser på å være der fra kl 1800 og noen timer utover så det er bare å ta turen for et drøs.
Som Walter sier "Pisses me off"
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg ScaniaV8 » Tor Mai 22, 2008 20:25

crazy1 skrev:Då har eg funne ut at torsdag 22.5 e en fin dag, me forsøker oss på et uformellt møte/ treff for å legge et grunnlag og felles plattform for sjåførforeninga. satser på plassen utenfor Ringnes(Tou) på Forus. Eg satser på å være der fra kl 1800 og noen timer utover så det er bare å ta turen for et drøs.

Hmm ja der va ikkje møye folk :sad:
Brukerens avatar
ScaniaV8
Lærling

Innlegg crazy1 » Tor Mai 22, 2008 21:26

ScaniaV8 skrev:
crazy1 skrev:Då har eg funne ut at torsdag 22.5 e en fin dag, me forsøker oss på et uformellt møte/ treff for å legge et grunnlag og felles plattform for sjåførforeninga. satser på plassen utenfor Ringnes(Tou) på Forus. Eg satser på å være der fra kl 1800 og noen timer utover så det er bare å ta turen for et drøs.

Hmm ja der va ikkje møye folk :sad:

Beklager de vart litt kluss med tida gjekk ut tlf melding om 16:30. Men, men, ny mulighet å prates på West Coast messa den 31. Det er masse å gripe tak i og interessen er der. Tror dette på sikt kan bli veldig bra med rett miks av sosialt og seriøse tema.
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg Trailerjentå » Ons Mai 28, 2008 22:09

Me reiste jo rett før 18.00..

Men detta skal bli bra ja...
du såg på mæg å æ så på dæg å så lo me så godt
Brukerens avatar
Trailerjentå
Bileier

ForrigeNeste

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet