"Trønder Truckers"

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

"Trønder Truckers"

Innlegg Terje Tankbil » Man Nov 05, 2007 16:15

Er det noen interesse for å danne en "sjåførgruppe" her i Trøndelag? Eller at vi Berglibrukere møtes over en kaffekopp og litt lastebilprat noen ganger? En gang i måneden i Tr.heim foreksempel. Jeg vet at det er vanskelig å få samlet alle sammen på en gang, siden vi tross allt er lastebilsjåfører, og derfor er spredd over hela landet, men det kunne kanskje vært artig å prøve. Synspunkter takk.......
www.borstad.no
Bilde Tlf 48082445
Brukerens avatar
Terje Tankbil
Distribusjonssjåfør

Innlegg Stuttjukken » Man Nov 05, 2007 16:31

Berre eit tips. Istadenfor å venta på interessen, er det betre å gjera det motsett. Finn ein dato og tidspunkt og kunngjer dette. Start gruppa den dagen, sjølv om de ikkje er meir enn 1, 2, 3 eller 4 første gongen. Så finn de nokre datoar til, og andre gongen kan vera kun sosialt, og dei påfølgjande gongene byrjar ein å fylla samlingane med eit innhald/tema. Interessen kjem den, men den kjem ikkje før sjåførklubben er stifta. Først då vil det skje noko, og interessen aukar pga. jungeltelegrafen. Stuttjukken var overraska over kor mange nye fjes som kom på 3. samlinga, då temaet var køyre- og kvile-tid.

Spark ut ballen og la den rulla. Det er måten å gjera det på. Og eg er sikker på at interessen for sjåførklubben i Trøndelag er stor. Lukke til.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg røyksjuk » Man Nov 05, 2007 20:04

Bare til info: er en snøskuterklubb i trøndelag som kaller seg Trønder Trucks.....
Brukerens avatar
røyksjuk
Lærling

Innlegg Terje Tankbil » Man Nov 05, 2007 21:52

røyksjuk skrev:Bare til info: er en snøskuterklubb i trøndelag som kaller seg Trønder Trucks.....

SNØSCOOTERKLUBB.....! Hvorfor i svarte kaller man en snøscooterklubb Trønder Trucks??????

:-P :-P

Neida, det var ikke meningen å kalle gruppa noe som helst. Måtte bare ha en overskrift. Men, hvis man skulle ha et navn, så kunne det sikkert vært greit nok med Trønder Truckers. Jeg syns det høres ut som det er lastebilsjåfører i den gruppa, og ikke snøscooterkjørere ;) ;)
www.borstad.no
Bilde Tlf 48082445
Brukerens avatar
Terje Tankbil
Distribusjonssjåfør

Innlegg røyksjuk » Tir Nov 06, 2007 16:11

Terje Tankbil skrev:
SNØSCOOTERKLUBB.....! Hvorfor i svarte kaller man en snøscooterklubb Trønder Trucks??????

:-P :-P

Neida, det var ikke meningen å kalle gruppa noe som helst. Måtte bare ha en overskrift. Men, hvis man skulle ha et navn, så kunne det sikkert vært greit nok med Trønder Truckers. Jeg syns det høres ut som det er lastebilsjåfører i den gruppa, og ikke snøscooterkjørere ;) ;)

Akkurt grunnen til valget på denn klubben kann jeg ikke svare på, men de har vel hermet litt på en tysk klubb.. vet ike navnet på den klubben, men synes å komme på at det ligner ganske mye.

Ville bare informere om det med tanke på navnet... kan jo bli en del "misforståelser"...
Brukerens avatar
røyksjuk
Lærling

Innlegg Terje Tankbil » Fre Nov 09, 2007 16:39

Hmmm.....her var det ike mye interesse nei :-? :-?
www.borstad.no
Bilde Tlf 48082445
Brukerens avatar
Terje Tankbil
Distribusjonssjåfør

Innlegg Trønderjet » Fre Nov 09, 2007 17:23

Jo, det tror jeg kunne vært fint, å komme sammen med andre kusker og bergli-brukere. Godt forslag!
Brukerens avatar
Trønderjet
Bileier

Innlegg formann » Søn Nov 11, 2007 14:39

Masse trøndere som kunne være interessert i dette vel? Bra Terje Tankbil! Og lykke til!

Sjekk også tråden Norske sjåførklubberds forening.
mvh "formann" i Korketrekkern Sjåførklubb
CB 6207
Brukerens avatar
formann
Bileier

Innlegg formann » Man Jan 07, 2008 19:05

Har nettopp prata med en kar på telefonen, og satser på at han snart får godkjent profilen sin og titter inn her. denne telefonsamtalen sier meg at det burde ikke være noe problem å lage en sjåførklubb i Trøndelag. Så til de som er interessert: Følg med her fremover!

Det finnes også sjåførgrupper på nettby.no som er veldig interessante. Bla annet diskuteres det å få liv i gamle erverdige TIA igjen.
mvh "formann" i Korketrekkern Sjåførklubb
CB 6207
Brukerens avatar
formann
Bileier

Jada, dette vil jeg være med på

Innlegg Silvercrow » Tor Jan 10, 2008 17:26

Etter litt påtrykk fra Formann i Korketrekkeren og Stuttjukken har jeg kommet meg inn her og opprettet profil. Bussjåfør av yrke, - men kjører litt vogntog og semi, - på hobbybasis. Kan ikke tenke meg en bedre hobby :)

Så da spør jeg Terje Tankbil jeg, - skulle vi prøve å få stellt i stand et treff?
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Donna Diesel » Søn Jan 13, 2008 00:44

Heia!!

Synes det var en knall ide. Prøv å få det til på dager jeg har barnefri da...hehe
KORSVOLL MASKIN
DONNA DIESEL
Brukerens avatar
Donna Diesel
Distribusjonssjåfør

Innlegg Terje Tankbil » Man Jan 14, 2008 12:05

Høres bra ut ja. Kom med forslag til tid/sted.
www.borstad.no
Bilde Tlf 48082445
Brukerens avatar
Terje Tankbil
Distribusjonssjåfør

Hvor ?

Innlegg Silvercrow » Tor Jan 31, 2008 20:22

Det er visst mest Nord-Trøndere som legger igjen spor i denne tråden. Terje Tankbil lanserer idèen om å møtes i Trondheim... Passer dette for alle?
Ser for meg Stav Gjestegård som et aktuelt sted for å møtes / lufte litt idèer lodde interessen. Der er det iallefall stor nok parkeringsplass. Kaffen er besk og maten er dårlig der, - men det er vi vel vant til? Kan noen andre foreslå tid? - Sett en tid så ser vi hvor mange som kommer.
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Dagis » Man Feb 04, 2008 08:44

Bare sett i gang og få samla "Trønderbataljonen"....! Det høres ut som en god plan. Er jeg hjemme og har mulighet kommer jeg. Kan ringe deg og legge ei plan jeg, Terje... ;-)
Bilde
Brukerens avatar
Dagis
- Rødstrømpe -

OK

Innlegg Silvercrow » Ons Feb 06, 2008 22:57

Jeg foreslo Stav Gjestegård for noen dager siden. Noen her er i allefall interessert. Det er bra !
"Trønderbataljonen" hehe... noterer det som et godt forslag til navn på klubben jeg ;)

Ingen har protestert på valg av sted...

Mange kjører jo langt og mange er opptatt alle ukedager. Noen kjører ut på søndag og blir borte til lørdag...

Jeg foreslår Søndag 24 februar jeg (noen er muligens opptatt med vinterferie da..? )
Jeg kommer til å være der klokken 18.00 nevnte søndag, - med min lille sølvgrå Toyota, - så er jeg spent på hvor mange andre som kommer.

Alle vet vel hvor Stav Gjestegård er, - men om noen skulle være i tvil så er det den blå greia som er bygd over E 6 på Stav mellom Trondheim og Værnes. Håper jeg ikke blir ensom der...
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Neste

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest