"Trønder Truckers"

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Stuttjukken » Ons Feb 06, 2008 23:42

Der kom det noko konkret og førehalda seg til, nemleg stad, dato og klokkeslett. De trøndarar som kan, bør støtta opp om dette. Gjennom Sjåførklubben kan de køyra i gong tiltak som til slutt får positiv betydning for dykkar kvardag.

Når møtet finn stad, så slå fast at dette er starten på Sjåførklubben. Unngå ein diskusjon OM det skal startast sjåførklubb. Akkurat det skjedde på første møtet i Bergen, men eg samla inn namn, adresser, tlf.nr., E-post. Deretter måtte eg slå fast at Sjåførklubben var hermed starta og i gong.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Trønderjet » Tor Feb 07, 2008 06:04

Barnedåp til lille Iselin da, så da kommer jeg dessverre ikke. Kanskje det passer bedre neste gang?
Brukerens avatar
Trønderjet
Bileier

Innlegg Terje Tankbil » Tor Feb 07, 2008 09:36

Kjempefint at noen tar ansvar her. Selv har jeg vært litt travel om dagen, men har jeg anledning,så kommer jeg. Jeg har jobbhelg,men man kan da ikke jobbe hele dagen heller. Skal prøve å legge opp kjøringa slik at jeg passerer Stav kl 1800 :)
www.borstad.no
Bilde Tlf 48082445
Brukerens avatar
Terje Tankbil
Distribusjonssjåfør

Innlegg Stuttjukken » Tor Feb 07, 2008 10:00

For de som ikkje kan vera med på det første møtet, og kanskje ikkje på møte nr. 2 eller 3 heller når det ber til stykket. Det er noko som heiter medlemsliste, og det må på plass frå første møte. Dei som ikkje kan koma på det møtet, melder frå til silvercrow med namn/adresse/tlf.nr/E-post. Dermed så er de medlem. Hugs at medlemslista er ein styrke i seg sjølv, så det er lurt å koma raskt på medlemslista, sjølv om det ikkje høver for enkelte og møta opp før t.d. utpå hausten om det skulle vera. Hjå oss i Bergen Sjåførklubb har me medlemmar som endå ikkje har hatt høve til å koma, men medlemmar er dei og får melding om møter og anna som skjer i tur og orden (prøver iallfall, kremt). Slik er det hjå oss.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Silvercrow » Søn Feb 10, 2008 18:20

Kjempefint med råd og tips Stuttjukken :)

Så Søndag 24. februar altså, klokken 18.00 på Stav Gjestegård. Jeg tar med penn og notatblokk og setter medlemsliste der og da.
Alle som vil, - men ikke kan, - møte der, - sender en pm til meg med navn, e-post og telefonnummer og dere blir notert på medlemslista.
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Rubber Duck » Søn Feb 10, 2008 22:27

Kjempebra at du tar initiativ Silvercrow :tommel:
Jeg skal prøve å sette av ettermiddagen jeg også, noe usikker i forbindelse med vinterferien, men skal prøve å få det til. Tror det blir lettere etter hvert å få på plass møter, folk/medlemmer og tema når klubben først har kommet i gang ja, så det er bare å klemme til her! :D
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg Stuttjukken » Søn Feb 24, 2008 21:23

No er me spente, Silvercrow.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Silvercrow » Søn Feb 24, 2008 21:31

tja... va skal jeg si....

Jeg får vel starte med et lite møtereferat.

Tilstede var en person. Meg selv :)

Klubben er herved stiftet og det er bare å poste mld, eller sende pm for å skrive seg på medlemslista....

...fortsettelse følger etterhvert.

Møtet ble hevet ca kl 1900.

Navn på klubben ble forøvrig ikke vedtatt. Forslag mottas med takk ;)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Silvercrow » Søn Feb 24, 2008 21:40

Bilde

..... et vintermotiv fra Trønderlag, - i mangel av noe mer...
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Stuttjukken » Søn Feb 24, 2008 21:41

Ordnar de med ei bok som de kan skriva i, så noterer de at møtet har funne stad. Notér frammøtte, kva som skjedde, m.m., (sjølv om eg ser det ikkje er så mykje å skriva om). Hugs at de vestemmer åleine her i første omgang.

Uansett resultat i dag, Silvercrow; Trøndelag Sjåførklubb er hermed oppretta og er ein realitet. Så lenge det ikkje var andre på møtet, har de fritt spelerom til å bestemma kva neste møte skal innehalda. Set opp ein møteplan frå no og fram til Biri-treffet i september. De kan kikka på kalendaren og plukka ut nokre datoar, med 5-8 vekers mellomrom.

Jobb med klubben som om det var fleire på møtet. Det hjelper, Silvercrow. Me i Korketrekkeren, Harstad og Bergen kan bistå deg i det vidare arbeidet med klubben i Trøndelag. Anten det gjekk sånn eller sånn; no er Sjåførklubben i Trøndelag ein realitet. Det er iallfall godkjent her vestfrå.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Silvercrow » Søn Feb 24, 2008 21:42

vi avtaler neste møte nærmere.
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Terje Tankbil » Man Feb 25, 2008 12:51

Jeg hadde planer om å møte opp, men måtte i all hast til Hitra med gass. Jeg snakket også med "Dagis", som også måtte på jobb. Beklager, men neste gang skal jeg prøve å komme.
www.borstad.no
Bilde Tlf 48082445
Brukerens avatar
Terje Tankbil
Distribusjonssjåfør

Innlegg Trønderjet » Man Feb 25, 2008 12:55

Ja, dette må prøves en gang til. Selv hadde vi barndåp for litjpia, men nå er det overstått. Hadde vært morsomt med en sammenkomst.
Brukerens avatar
Trønderjet
Bileier

Innlegg sickpuppy » Man Feb 25, 2008 14:05

Til og med jeg kunne tenkt meg å prøve å få møtt opp på noe slikt. Ser disse fantene i bergen får det jo til, hva er det de får til som vi ikke får til?
Hah, dette skal vi da få til! :)
sickpuppy

Innlegg Rubber Duck » Man Feb 25, 2008 18:49

Dette skal vi få til ja! :tommel:
Jeg måtte jobbe ekstra på søndag, ellers hadde jeg dukket opp på møtet.

Vi får prøve å få til et nytt møte om ikke lenge, og huske å minne på/oppdatere når dato nærmer seg.
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

ForrigeNeste

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest