"Trønder Truckers"

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Silvercrow » Tir Feb 26, 2008 21:39

Selvfølgelig får vi det til :)

Jeg tok meg friheten til å stifte klubben jeg, - ettersom jeg ikke fikk noen protester på møtet 24. februar.

Dato for neste møte er enda ikke bestemt, - og ingen vedtekter er vedtatt, - valg av styre gjenstår også.....

Foreslå tidspunkter her, - hvis dere finner datoer, tider når dere vet dere har tid....

Påsken står for døren så jeg ser for meg neste møte over påske....
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Dagis » Tor Feb 28, 2008 14:13

Jeg vil være med....!!!! TrønderBataljonen...(TB)?Nidaros Sjåførklubb....(NS) noe uheldig den..? :flire: Midt Norsk Sjåførklubb...(MNS)? Håper vi klarer å finne et Norsk navn.. ;) ;) ;)
Bilde
Brukerens avatar
Dagis
- Rødstrømpe -

Innlegg Silvercrow » Tor Feb 28, 2008 20:13

Da har Silvercrow vært litt i tenkeboksen igjen....

(Jeg antar at de som har vært aktive i denne tråden er interessert i å være med)

Jeg noterer en foreløpig medlemsliste (uten forpliktelser overhode og helt uten formaliteter) : Terje Tankbil, Røyksjuk, Trønderjet, Donna Diesel, Dagis, Rubber Duck og Sickpuppy og til sist Silvercrow.

Formalitetene kommer på plass etterhvert som jeg mottar fulle navn og telefonnummer. Alle uansett liste eller ikke liste er selvsagt hjertelig velkommen i klubben. Bare gi et pip :)

Så skulle vi hatt en møteplan da... Dette er bare forslag, - og kan selvsagt diskuteres.

Hva med Søndag 13 april ? det er omtrent 6 uker til. På dette møtet kunne jeg tenke meg å drøfte litt formaliteter og rett og slett bli kjent med hverandre over en kaffekopp eller lignende.

Samme sted som sist? Stav Gjestegård.

Neste på Søndag 25 mai. Da kunne vi for eksempel hatt en temakveld. Jeg er litt avventende med å sette opp temaer, - dette syns jeg vi kunne diskutere over møtet i april. Se litt hva folk er interessert i å syssle med i klubben. Sted blir vi enig om.

Så stormer vi inn i juni måned og ferieavviklingen står for døra. Mange kommer til å avvikle ferie i løpet av de 2 - 3 mnd som kommer da... Kunne det vært aktuellt med en "sommeravsluttning" over en pils eller fler?

Så syns jeg det ville vært grådig artig om vi kunne samles og reise til Biri-messa sammen som en "høydare" i klubbens første år....

Da er det bare å diskutere her og kom med innspill / innvendinger - protester, - hva som helst.... Ingenting er bestemt og alt er åpent :)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Snedi » Tor Feb 28, 2008 23:18

Jeg vil gjerne være med.
Alltid et kvarter for sen..
CB 6216
Brukerens avatar
Snedi
Langtransportsjåfør

Innlegg Silvercrow » Fre Feb 29, 2008 02:55

Snedi, - det er notert. Hjertelig velkommen :)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg sickpuppy » Fre Feb 29, 2008 19:31

Jeg har muligens en plan om å reise på Biri'n uansett i år, så der skulle jeg da klart å tatt livet av et par pils i dårlig selskap :)

Når det gjelder mine oppmøter på søndager så lover jeg vertfall ikke noe, sånn sett har jeg personlig sett lysere på fredagskvelder eller noe, for da har vi fortsatt helgen foran oss istedet for å "stjele" av den siste helgekvelden og kanskje folk allerede har reist på jobb osv..
Dette er bare tanker fra meg, ikke ta det ille opp :)
sickpuppy

Innlegg Silvercrow » Lør Mar 01, 2008 21:27

OK :)

Jeg har ingen problemer med å ha møtene på fredag i stedet for søndag. Dette er helt i orden for meg :)

Er det flere som foretrekker fredager?

Eventuellt andre ukedager?
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Dagis » Søn Mar 02, 2008 08:02

Det der bli like vanskelig samme hvilken dag en velger. Ingen som har samme type kjøring og kjører ut på de samme dagene... Det fant jeg ut den tiden jeg var tillitsvalgt i YTF og arrangerte møter for alle gods/langtransport sjåførene i HOB.... Da fant vi faktisk ut at den dagen med størst mulighet for å få det til å passe for flest var Lørdag formiddag... Mange kom hjem sent på fredager og mange kjørte ut på søndager...
Her må man bare bestemme en dag også får de som kan komme... ;)
Bilde
Brukerens avatar
Dagis
- Rødstrømpe -

Innlegg Silvercrow » Søn Mar 02, 2008 23:48

Det er nok riktig som Dagis sier.

Kommer med plan her etterhvert.
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Sølvreven » Tor Mar 06, 2008 19:30

Har luftet dette for flere, og vi kommer nok noen fra Bjerkli oxo lørdag på formidagen er en fin tid....
Men kom med dato og klokkeslett.
Biribuss ja det hadde vært artig
Sølvreven
Bileier

Innlegg Silvercrow » Søn Mar 09, 2008 12:33

Skal vi prøve igjen, folkens :?:

Jeg foreslår neste møte
LØRDAG 12 APRIL

Kl. 12.00

Samme sted som sist?

STAV GJESTEGÅRD

Da tar vi for oss møteprotokollen, - blir kjent med hverandre over en kaffekopp og diskuterer litt innholdet i klubben og går gjennom medlemslista.

Videre kunne jeg tenke meg å diskutere om vi ønsker å være tilknyttet T.I.A.
T.I.A. Norge har våknet av dvalen og er i gang med å rekruttere medlemmer.
Så til slutt kan vi diskutere møteplan og innhold fremover.

Når det gjelder Biri messa så hører jeg rykter om at det ikke blir noe Biri i år... Dette må jeg undersøke nærmere, - men det finnes jo andre transportmesser så vi kan jo få stellt i stand litt skøy likevel :)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg gustav » Søn Mar 09, 2008 18:04

Hei! Ble det mange på Stav på møte?
gustav
Sykkelbud

Innlegg Silvercrow » Søn Mar 09, 2008 18:21

Forrige gang ble jeg ensom. Men jeg gir ikke opp av den grunn...

...var muligens noe uheldig med valg av tid, - så nå prøver jeg igjen :)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg TRAILER TOBBE » Søn Mar 09, 2008 20:08

Silvercrow skrev:Forrige gang ble jeg ensom. Men jeg gir ikke opp av den grunn...

...var muligens noe uheldig med valg av tid, - så nå prøver jeg igjen :)
hvor mange møtte opp da...
TRAILER TOBBE
Bileier

Innlegg scaniaV8power » Søn Mar 09, 2008 20:18

Berre han sjøl seffølgelig ;)
Intel inside, idiot outside...
Brukerens avatar
scaniaV8power
Bileier

ForrigeNeste

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet