"Trønder Truckers"

Flere har etablert og er medlemmer i lokale sjåførklubber, og her vil kan alle som har startet eller ønsker å starte sjåførklubb mulighet til å presentere sin sjåførklubb. Bare innloggede medlemmer har tilgang til å lese i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Silvercrow » Fre Apr 11, 2008 19:47

Det blir flere møter, - så fortvil ikke, de som ikke kan komme.

Vi ser i morgen om vi klarer å bli enig om hvor og når vi skal ha møtene fremover. Alle som vil, - men ikke kan, - møte i morgen sender bare en melding med navn og telefonnummer, - så blir dere notert på medlemslista.

Så da ser jeg frem til møtet vårt i morgen klokken 12 på Stav :)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg baltasar » Fre Apr 11, 2008 20:55

Jeg vil også gjærne være med,men vet ikke om jeg får til å kom på Stav i morgen 12 april:)
baltasar
Lærling

Innlegg The King of Plaza » Fre Apr 11, 2008 21:13

Halløy her!!!
Æ bli forhindra te å møt i morgen... :sad: :sad:
Æ har pappa vækka å hælg, så æ må vårrå me dattra mi på ei telstellning i mårrå 12april.... Men æ håpe at dåkk itj bli ferr skuffa at æ itj får te å møt... Men håpe dåkk ferrstår... Men æ vil vårrå me i Trønder Truckers ja :D:D:D
tlf priv 95156332..

"knights of thunder"

My God has a hammer, your God was nailed to a cross, Any questions...?
Brukerens avatar
The King of Plaza
Veteran

Innlegg Donna Diesel » Fre Apr 11, 2008 21:17

Hmm...er det lov å ta med barn da????
KORSVOLL MASKIN
DONNA DIESEL
Brukerens avatar
Donna Diesel
Distribusjonssjåfør

Innlegg Trønderjet » Fre Apr 11, 2008 21:49

The King of Plaza skrev:Halløy her!!!
Æ bli forhindra te å møt i morgen... :sad: :sad:
Æ har pappa vækka å hælg, så æ må vårrå me dattra mi på ei telstellning i mårrå 12april.... Men æ håpe at dåkk itj bli ferr skuffa at æ itj får te å møt... Men håpe dåkk ferrstår... Men æ vil vårrå me i Trønder Truckers ja :D:D:D

Det kommer sikkert flere muligheter! Vi får prøve å holde et møte i nordfylket en gang også. Da bli det litt enklere å stikke innom for de som bor i Namdalen og deromkring også.
Brukerens avatar
Trønderjet
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Lør Apr 12, 2008 11:25

Stuttjukken vonar at det kjem nokon denne gongen. Det er sant at yrkessjåførar har eit så innvikla tidsskjema med mykje spontanaktivitet, slik at det normalt sett kjem noko i vegen for dei aller fleste. Sånn er det berre. Når det er sagt kan eg endeleg sei at det handlar om å prioritera, men Stuttjukken veit at yrkessjåførar må gje avkall på alle slike prioiriteringar når det ber til stykket.

Når det er sagt, er Sjåførklubben i Trøndelag komen for å bli. Så langt er det det viktigaste no.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Silvercrow » Lør Apr 12, 2008 16:17

Da er møtet på Stav gjestegård avholdt :D

Jeg er ikke det minste skuffet. Tvert i mot er jeg meget fornøyd. Vi var i alt 7 stk (og med dattera til Terje Tankbil ble vi 8 ) samlet på Stav i dag og hadde et koselig og fruktbart treff. Og jeg gjentar: Til de av dere som ville, - men ikke kunne i dag, fortvil ikke, - jeg noterer medlemsliste fortløpende.

For å begynne med begynnelsen så diskuterte vi navn på klubben. Vi kaller den for tiden Midt-Norges sjåførklubb

Tilstede var:

Bare Stig, - Stig Evjen
Nordlys, - Jørgen Pedersen
Trønderjet, - Kjell Arild Bersås
Dr.Stein, - Steinar Høybakken
Snedi, - Geir Åge Øren
Silvercrow, - Trond Bolkan
Terje Tankbil, - Terje Betten

Praten gikk løst og uformellt om faglige ting og absolutt ikke faglige ting, - ulike erfaringer på godt og vondt.
Vi ble blandt annet enig om at vi skal være en tverrfaglig klubb som inviterer alle slags yrkessjåfører. Gjennom å bruke litt fritid med hverandre øker vi også forståelsen for hverandres behov og utfordringer ute i trafikken.

Noe formellt styre var det heller ikke ønskelig på nåværende tidspunkt å stifte. Vi vil bruke tiden fremover på å markedsføre klubben ute på våre arbeidsplasser og rundt om, - og først om fremst rekruttere medlemmer til klubben. Vi nøyde oss med å utnevne en kontaktperson på vegne av klubben og dette ble meg selv, Silvercrow. Jeg treffes på
telefon: 93 49 22 43

Det kom frem en rekke gode forslag til temakvelder, - og det ble også nevnt en bestemt person innenfor Biltilsynet her i Midt-Norge, som har ytret ønske om å komme i kontakt med oss yrkessjåfører for å fortelle litt om kjøre/hviletider og bruk av de nye kortleserne. En slik temakveld er nok høyaktuell.

Vi diskuterte også litt løst rundt tider og steder for de fremtidige møtene. Det kan være aktuellt å legge møtene i Nord og Sør Trønderlag annenhver gang, ettersom vi bor langt fra hverandre og det for enkelte vil bli veldig lang vei å dra dersom vi skal møtes samme sted hver gang.

Vi bestemte ikke noe tid eller sted for neste møte, men vi holder diskusjonen i gang her, - i denne tråden og blir enig om et nytt møte her. Vi må i det minste få til et møte til før folk begynner å avvikle sommerferie.

Dette var et korfattet referat fra dagens møte. Alle som var tilstede må gjerne supplere dette referatet, hvis De føler et behov for det.
Medlemslisten legges også ut på denne tråden om litt, - med navner og telefonnumre, - slik at vi kan holde kontakt også utenfor nettforumet. SMS er jo en genial ting :)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Silvercrow » Lør Apr 12, 2008 16:44

Medlemsliste:

Bare Stig, - Stig Evjen tlf: 905 41 559
Nordlys, - Jørgen Pedersen tlf: 982 87 444
Trønderjet, - Kjell Arild Bersås tlf: 982 87 428
Dr. Stein, - Steinar Høybakken tlf: 974 76 090
Snedi, - Geir Åge Øren tlf: 922 41 122
Silvercrow, - Trond Bolkan tlf: 934 92 243
Terje Tankbil, - Terje Betten tlf: 480 82 445

disse møtte på Stav i dag:

I tillegg noteres som medlemmer:

Lux, - Roger Krogstad
Baltazar, - Annar Storsve
Dagis, - Dag Rune Bergheim

Jeg tør ikke legge ut Deres telefonnumre, ettersom at jeg ikke har spurt dere om lov til det, - så hvis dere ikke har noe i mot at telefonummerne ligger ute i denne tråden kunne dere føre det opp selv?

Jeg ser at Donna Diesel, Rubber Duck, røyksjuk og Sick Puppy med fler er interessert i å være med, - Selvsagt helt i orden. Skriv et innlegg eller en melding til oss og før dere opp på medlemslisten. Dere er notert allesammen, - men jeg mangler navn og nummer fra dere.
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg baltasar » Lør Apr 12, 2008 18:29

hei ;) telefonnr mitt er tlf dagtid 97062415 privat og kveld 95257566 :-?
baltasar
Lærling

Innlegg nordlys » Lør Apr 12, 2008 18:39

Heisann Møtet var kjempefint ,vi håper å kunne rekrutere mange flere her i i midt norge.
ta gjærne kontakt hvis det er ønskelig =)
Slivercrow ligger det noen link her inne til TIA?
Bilde
mob: 98287444
Brukerens avatar
nordlys
Langtransportsjåfør

Innlegg Silvercrow » Lør Apr 12, 2008 19:30

Det finnes noen tråder her inne angående T.I.A.

her:

http://truckstop.diskusjonsforum.no/tru ... um-68.html

Og her har jeg en link til T.I.A.s eget nettforum:

http://tianorge.ning.com/
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Dagis » Lør Apr 12, 2008 22:00

Silvercrow skrev:Medlemsliste:

Lux, - Roger Krogstad
Dagis, - Dag Rune Bergheim Tlf: 99 40 45 47

Jeg tør ikke legge ut Deres telefonnumre, ettersom at jeg ikke har spurt dere om lov til det, - så hvis dere ikke har noe i mot at telefonummerne ligger ute i denne tråden kunne dere føre det opp selv?

Jeg ser at Donna Diesel, Rubber Duck, røyksjuk og Sick Puppy med fler er interessert i å være med, - Selvsagt helt i orden. Skriv et innlegg eller en melding til oss og før dere opp på medlemslisten. Dere er notert allesammen, - men jeg mangler navn og nummer fra dere.
Bilde
Brukerens avatar
Dagis
- Rødstrømpe -

Innlegg Dagis » Lør Apr 12, 2008 22:01

dobbelpost
Sist endret av Dagis den Fre Mai 09, 2008 09:49, endret 1 gang
Bilde
Brukerens avatar
Dagis
- Rødstrømpe -

Innlegg Stuttjukken » Lør Apr 12, 2008 23:57

Dette ser bra ut, Silvercrow. No kjem det til å gå framover med sjåførklubben i Trøndelag óg.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg The King of Plaza » Søn Apr 13, 2008 00:01

Silvercrow skrev:Medlemsliste:

Lux, - Roger Krogstad
Dagis, - Dag Rune Bergheim
The king of Plaza - Einar Arne Følstad 98226424

tlf priv 95156332..

"knights of thunder"

My God has a hammer, your God was nailed to a cross, Any questions...?
Brukerens avatar
The King of Plaza
Veteran

ForrigeNeste

Gå til Sjåførklubber

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest