Truckers International Association (T.I.A.).................

Det finnes mange ulike interesseorganisasjoner, foreninger og lag i vårt langstrakte land som har tilknytning til trafikk, trafikksikkerhet, sjåføryrket osv. I denne linken vil disse organisasjonene få egne hovedtråder hvor de kan presentere og gi informasjon om sitt arbeid, og skape et netteverk for alle som er opptatt av og har veien som sitt arbeidssted.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Truckers International Association (T.I.A.).................

Innlegg Stuttjukken » Søn Des 30, 2007 23:00

Jaudå, Rubber Duck, eg kikka på dei gamle trådane om T.I.A., men eg bestemte meg for at det var på tide med ein ny tråd om T.I.A., fordi føremålet med tråden skal vera meir målretta i dette tilfellet.

http://www.nettby.no er diskusjonen om gjennoppliving av T.I.A. i gong for "ørtende" (??) gong, men denne gongen vart det ordna ei eigen gruppe for føremålet. Det er allereie eit par Bergli-brukarar som har meldt seg inn i denne T.I.A.-gruppa der. Det var no det frå Nettby.

Er ikkje dette noko som mange på Bergli kunne ha ordna i stand eigentleg? Kva er det me har på Bergli i dag? Er det mange som har tenkt over det? Sjølv har eg vore klar over det i lange tider, sidan kort etter at eg gjekk inn i forumet for drøye 2 år sidan. (Er det så lenge allereie (??), hmmm.....................). Bergli er intet mindre enn eit solid nettverk av sjåførar med felles interessar, og som diskuterar alt mogleg ut frå den enkelte brukar sine interesser, slik det skal vera i eit forum. Somme er teknisk engasjerte, andre er interesserte i gromme bilar, somme SER sjåføren bak rattet og bryr seg, andre er engasjerte i sjåføren sin kvardag, somme er organiserte, og lista kan gjerast lang, men felles for brukarane i forumet er at me er/har vore/skal verta/er på annan måte i kontakt med yrkessjåførar, m.m.

Kva med at Bergli tek tak i dette med T.I.A. og får det på beina att? Bergli skal ikkje vera åleine om dette. Nettby byrjar å arbeida med dette i desse dagar. Det har vore eit "gammalt" T.I.A., og det bør på banen. Så har me sjåførklubbane som formann har nemnt i ein annan tråd. (Eg grev fram att trådane og linkar til dei i neste innlegg, så ikkje skriv noko her før det er gjort, men det ordnar eg straks dette innlegget er klart). Me har meir enn dette. Trolle-nettverket, Landsforeningen for Trafikkskadde (LTN), Trafikkskaddes forum, Nei til frontkollisjonar, m.fl. Det er sikkert mykje meir enn det eg veit om, men som andre her inne kjenner til. Dessutan er det meir som trengs gjerast på området som handlar om å bry seg, ikkje sant, formann? (Formann veit kva eg tenkjer på).

Kanskje T.I.A. sin viktigaste funksjon må vera å bry seg overfor andre sjåførar, for det er ikkje alle sjåførar som har det lett i arbeidssituasjonen sin, og då tenkjer eg ikkje på løn, arbeidskontrakt, og andre formelle ting som organisasjonane pliktar å ta seg av. Det er det menneskelege planet Stuttjukken tenkjer på no. Det er sjåførar som opplever mobbing og andre utidige ting i arbeidet. Det kjem eg attende til når tida er inne, for der er det eindel ting som må gjerast endå.

Stuttjukken spør ikkje om avstemmingar og anna om og men her denne gongen. Her bør dei som kan bidra med noko koma på banen i tur og orden.

Då skal Stuttjukken grava fram overnemnte linkar.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stuttjukken » Søn Des 30, 2007 23:10

http://truckstop.diskusjonsforum.no/tru ... out71.html .

http://truckstop.diskusjonsforum.no/tru ... ut546.html .

Eil gammal T.I.A.-link fann eg på Nettby før i kveld. Sjekk innom T.I.A. sin målsetjing. (Sida er så rusta at eg måtte dobbeltklikka på det eg ville få fram på sida).

http://www.home.no/tia-norge/start.htm .

Då kan de fyra laus her inne.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stuttjukken » Søn Des 30, 2007 23:14

Eit nytt T.I.A. bør vera det same som Sjåfør-organisasjonen som Hawkie har ein kongstanke om, som skal samla alle grupper som arbeider for yrkessjåførane, sjåførklubbane, osv.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg speed45 » Lør Jan 05, 2008 01:36

Ja nå er det iallefall dratt i gang noe angående T.I.A PÅ Netbby og mere vil skje - Intrerreserte kan ta en tur innom profilen min der - klikke på logoen på forsia og gå rett inn på gruppa som er rød - slipper dere inn så fort det kommer søknader der ..

- Håper på en god oppslutning - det finnes både materiell og ting til å starte opp T.I.A igjen - så nå mangler bare meninger og meninger ..

Det er jo fullt mulig å lage opp en egen tråd her inne på berglis også..
:?:
Bilde
Brukerens avatar
speed45
Lærling

Innlegg Stuttjukken » Lør Jan 05, 2008 10:49

Takk for tilbakemelding, speed45.

Her er aktuelle linkar:

http://www.nettby.no/ for dei som treng registrera seg først.

Deretter kan ein gå inn på http://www.nettby.no/community/news.php ... _id=441453 , men då må ein vera registrert og pålogga på Nettby. (Direkte frå Bergli fører linken til ei side med registreringsskjema, men det som står over er søkeadressen til gruppa, som verkar når ein er pålogga på Nettby og skriv det der, eller ein kan sjå på biletprofilen til speed45, gå inn på gruppene hans og finna T.I.A. der).

Speed45 gjer ein stor innsats i T.I.A.-gruppa på Nettby.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stuttjukken » Lør Jan 05, 2008 14:21

VIKTIG MELDING!!

Forhenværende kusk har ordna til testar med T.I.A. nettradio.

Prosedyre:

1. Installer WinAmp. Link her:
http://www.winamp.com .

2. Start WinAmp.

3. Sjå etter menyen oppe til venstre, svært liten skrift.

4. Trykk File.

5. Trykk Play URL..............

6. Skriv frekvensadressa (må skrivast, ikkje trykkjast på denne linken), og gå inn der. Den endrar seg frå gong til gong, fram til frekvensen vert fast. I dag, la. 5. januar 2008 er frekvensen følgjande:
http://85.228.133.102:8000 .

T.I.A. sin nettradio rullar frå datamaskinen til Stuttjukken på Playa del Thunes med gamle slagarar, og ute er det opphaldsvêr og vind. Ting skjer raskt i T.I.A. for tida. Vil de sjekka radioen, så gjer det raskt. Det er ikkje godt å sei kor lenge Forhenværande kusk testar radioen i dag.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg formann » Lør Jan 05, 2008 14:24

Formann er igang og laster ned winamp, og har sendt en søknad på nettby.
mvh "formann" i Korketrekkern Sjåførklubb
CB 6207
Brukerens avatar
formann
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Lør Jan 05, 2008 14:56

.................og T.I.A. sin nettradio rullar avgarde framleis på Playa del Thunes.........................
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Forhendværende kusk » Lør Jan 05, 2008 15:28

Og fra klokken 16.50 i dag og til klokken 18 har dere som liker Hank Snow (som i "gamledager" var det beste av trucker-musikk) mulighet til å høre alle hans beste. Bruk Winamp og legg inn denne adressen:
http://85.228.133.102:8000
Adressen vil bli endret og ny adresse vil bli opplyst etter hvert.
Velkommen til TIA-Norge nettradio.
Torgeir Abrahamsen
Brukerens avatar
Forhendværende kusk
Lærling

Innlegg terje » Lør Jan 05, 2008 15:58

der var winamp og tia radioen instalert å påslått.
Terje AKA Trønder'n
Cobra 104
I`d rather push my Chevrolet than drive a Ford.
Tlf: (+47) 41216891
Brukerens avatar
terje
Bileier

Innlegg terje » Lør Jan 05, 2008 16:36

Blir det en fast adresse på nettradioen eller må man skrive inn en ny hver gang?
Jeg gidder ikke regge meg på nettby bare for å søke på T.I.A, er det noen mulighet for å legge ut her så man kan søke herfra?
Terje AKA Trønder'n
Cobra 104
I`d rather push my Chevrolet than drive a Ford.
Tlf: (+47) 41216891
Brukerens avatar
terje
Bileier

Innlegg Forhendværende kusk » Lør Jan 05, 2008 17:12

Jeg har undersøkt med min internettleverandør og her jeg er nå, kan det ikke leveres statisk IP. Regner med at andre vil overta om en stund og da blir det nok en fast IP-adresse å forholde seg til.

Selvsagt skal jeg legge ut ny IP her når det blir byttet! :D
Sist endret av Forhendværende kusk den Søn Jan 06, 2008 20:55, endret 1 gang
Torgeir Abrahamsen
Brukerens avatar
Forhendværende kusk
Lærling

Innlegg Stuttjukken » Søn Jan 06, 2008 17:31

...........og no rullar Smurfene på T.I.A. sin nettradio....................
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Hawkie » Søn Jan 06, 2008 17:52

Ok, nå spør jeg kanskje dumt her, men jeg husker at siste initiativ for å gjenopplive T.I.A i Norge strandet fordi det ikke var inngått noen avtale med internasjonale T.I.A som sitter med alle rettigheter på navn og symboler/logo bruk og disse ville ha rimelig godt betalt pr medlem for å godkjenne nytt norsk forbund. Er dialogen med internasjonale T.I.A åpnet og rettigheter/kontingent avklart med disse?

Siste jeg fikk med meg av mitt eget gamle US medlemskap var at T.I.A var beinharde på varemerket fordi nesten 90% av inntektene kom fra salg av artikler og gjenstander med logo fremfor medlemskontingent/aktiviteter. Det var noe av dette som også drepte de lokale forbundene rundt i europa, og såvidt jeg kan erindre er det vel ennå bare Italia, Sveits, og Tyskland som ennå har beholdt T.I.A lokallags statusen.

Kort sagt kan man si at siden det var private krefter i T.I.A som satt på rettighetene så ble det mer en novelty forretning enn en truckers forening, så dersom rettighetene er avklart/kjøpt kan det være moro, men det kan virke på meg som om det punktet er oversett helt her, for det er heller ikke bare å starte opp et T.I.A chapter uten rettigheter osv.
----------------------------------------------------
Pensjonert, kjører nå skrivebord og laptop
----------------------------------------------------
Brukerens avatar
Hawkie
Distribusjonssjåfør

Innlegg Stuttjukken » Søn Jan 06, 2008 20:39

Forhendværende kusk får beskjed av meg ganske straks.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Neste

Gå til Interesseorganisasjoner & T.I.A.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest