Truckersparty i Bergen 19-21 August.

Skal du på truckshow, demodager eller andre arrangement som omhandler transport? Fortell oss andre om tid og sted, eller rapporter til oss etterpå!

Moderatorer: DeLutte, MOOY, topline164, Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem

Innlegg Erikjorgensen » Tir Aug 23, 2011 20:25

Blir det utstilling i år som ifjor i travparken? :)
Erikjorgensen
Distribusjonssjåfør

Innlegg R-620 » Tir Aug 23, 2011 23:08

ikke i år, en neste år. de store forhandlerne/utstillerne syns det blir for ofte hvert år, uansett må de jo få tid til å komme med nytt :D
snakket så vidt med ole gunnar (olliken) han nevnte så vidt han hadde noe spennende prosjekter på gang. hva det er vet jeg ikke, men ut i fra bilen han kjører nå er jeg veldig spent på hva det kan være :D
Brukerens avatar
R-620
Bileier

Innlegg Erik » Ons Aug 24, 2011 10:13

Ustillere/påbyggere vil ha messe annen hvert år.. Det samme har de no gjort på Jæren.. De også skal ha messe neste år.. Som R-620 skriver så skjer det ikke så mye dette året. I 2012 har MB og Volvo kommet i gang med sine nye biler... Denne festen vi hadde no var et lite plaster på såret siden det ikke ble messe. Ting er på gang ang neste år ja.. Er tidlig i planleggingsfasen, så er for tidilig å komme ut med noe no... Men tror messen neste år blir bra.. Kanskje vi skal sette rekord i Convoy kjøringen? Var 40 stk i fjor. Satser på flere i 2012 :D

Hva bil kjører Olliken no da???
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg R-620 » Ons Aug 24, 2011 22:20

akkuratt nå kjører olliken denne, men om denne bilen han snakket om er til seg selv eller en annen sjåfør vet jeg ikke helt 100% men jeg er ganske sikker på at han sa dn var til seg selv :)

nå kjører ha denne kombi bilen (som også har hvert i transport magasinet 2 ganger)

Bilde

Bilde

Bilde

det kan godt hende du ikke er så veldig imponert, men jeg har hvert med han en dag på jobb og sett bilen i aktivitet i ulike omgivelser og utfordringer, jeg syns hvertfall bilen ganske tøff på det ene og det andre :)
Brukerens avatar
R-620
Bileier

Innlegg Erik » Ons Aug 24, 2011 22:44

Har jo kjørt den en god stund. Trodde det var noe nytt på gang jeg da..
Brukerens avatar
Erik
Bileier

Innlegg R-620 » Tor Aug 25, 2011 00:02

ja, det var det ha snakket om, tror det er bil til han de planlegger. men hvilke planer og hva de skal gjøre med bilen vet jeg ikke. eneste jeg vet er at det blir scania med v8 hvertfall hvis jeg har tolket han rett.
sist han fikk scania med rekke seks var han helt fortvilet he he
Brukerens avatar
R-620
Bileier

Innlegg Erikjorgensen » Fre Sep 02, 2011 19:33

stiller ihvertfall på messe og convoy neste år jeg :)
Regner med den andre bilen i firmaet og kanskje noen innleie biler stiller og, da kan vi kanskje klare og komme med asfalt utstyr og hvis det er av interesse da?
Erikjorgensen
Distribusjonssjåfør

Innlegg R-620 » Lør Sep 03, 2011 13:14

etter som "publikum" er alle slags mennesker i alle aldre så tror jeg egentlig alt er av intresse :-) Roger og Harald stilte med gravemaskin (på maskinsemi) første året og helges maskinstasjon stilte med ledd dumper andre året, da var tanke gangen hovedsakelig at "publikum" skulle få et innblikk i hvordan trallene brukes og hva firmaene de kjørte for kunne gjøre av forskjellige oppdrag.
jeg har ikke hørt noen regler for hva som er lov og ikke lov å ta med, tror det kan være intressant, å vise det frem jeg, er sikkert ikke alle som kommer og er klar over at asfalt bilene også kjører utstyr, sikkert ikke alle har sett asfalt utstyret heller ettersom veiene er sporete og hullete om kvelden og om morningen er det ny svart asfalt :D
bare et forslag: kanskje dere kan se om dere får tak i en som kjører maskinsemi og som kan stille med en fres, og dere andre med utlegger, vals og det vanlige som dere transporterer på hengeren. også kunne dere kanskje stått samlet :)
Brukerens avatar
R-620
Bileier

Innlegg Erikjorgensen » Fre Sep 16, 2011 21:26

ja kan jo lufte det, men de vi bruker med fres de kjører fresen og bobcat på vanlig slepvogn men så for meg at vi hadde evt kommet med største utleggeren og en litt mindre, og er sant som du sier at ikke alle som vet hvordan de ser ut på nært hold! :D
Erikjorgensen
Distribusjonssjåfør

Forrige

Gå til Arrangement

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest