Convoy til TRANSPORTmessa 2015 - info som følger

Skal du på truckshow, demodager eller andre arrangement som omhandler transport? Fortell oss andre om tid og sted, eller rapporter til oss etterpå!

Moderatorer: DeLutte, MOOY, topline164, Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem

Convoy til TRANSPORTmessa 2015 - info som følger

Innlegg Administrator » Man Jun 15, 2015 12:10

Tradisjonen tro har Jon Sandem og co tatt ansvar og sørger for at det også i år gjennomføres convoy opp til grustaket ved Gardermoen fredag 19. juni, her er informasjon om avganger fra Oslo området og en del kjøreregler. Ta kontakt med Jon eller noen av de andre om dere har spørsmål - dette blir gøy!
:jippi:

Avgang Hjortneskaia: 18:30
Avgang Taraldrud: 18:20
Avgang Drammen: 17:50

Drammenserene tar kollektivfeltet etter Bygdølokket og kjører opp mot Hjortnes. Stopper ved rundkjøringa og lar veteraner / US-trucks komme ut før dere begynner å flette inn. Dersom dere har med noen veteraner / US-trucks så skal disse inn før de første vanlige bilene fra Hjortnes.

Taraldrudgjenget holder høyre felt etter å ha svingt av fra Ring 3 ved Ulvensplitten. Kjør så langt frem som der det høyre feltet går over til å bli bussfelt. Deretter flettes det inn etterhvert som det passer. Veteraner og US-trucks skal inn sammen med de andre av samme klasse.

Når det gjelder de som vil starte fra Grorud / Karihaugen så trenger jeg en kontaktperson. Det holder at jeg får et mobilnummer fra en av dere når dere har begynt å samle dere der. Jeg ringer så når jeg passerer Furuset, da setter dere dere i bevegelse og fletter inn på vei opp mot Djupdalstoppen.

Det samme gjelder alle som kommer på andre steder underveis, dere fletter pent og pyntelig inn.

Merk at ingen - INGEN - skal inn foran convoyen eller mellom veteranene eller de amerikanske bilene. Det var et par tilfeller av dette ifjor, håper det ikke gjentar seg i år.

Jeg har ansvaret på Hjortnes. Mobil 90681585
Kristian har ansvaret i Drammen. Mobil 91314832
Kjell-Erik har ansvaret på Taraldrud. Mobil 95553114
Administrator
Administrator

Gå til Arrangement

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest