For nybegynnere på data :)

Vårt eget lille datahjørne hvor vi samler ulike tips, programmer og spørsmål knyttet data. GPS diskuteres også i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

For nybegynnere på data :)

Innlegg Luremusa » Søn Mar 04, 2007 04:45

HER ER NOE FOR DE SOM SLITER MED Å FINNE BOKSTAVENE PÅ TASTATURET....

ØVELSE GJØR MESTER

http://us.agame.com/en/agames/2/9/000366.html

gå inn på denne siden, så skal jeg love dere at fingrene blir kjørt, vist dere ikke vet heilt hvor alle bokstavene er....
Brukerens avatar
Luremusa
- Naturfotografen -

Innlegg Rubber Duck » Søn Mar 04, 2007 12:00

Oj, denne var en utfordring ja, men moro! :flire:
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg Luremusa » Søn Mar 04, 2007 15:24

Var det jeg fant ut og ja når jeg prøvde den, men tror den kan hjelpe litt på skrivekunskapene kanskje vist en prøver det litt..
Brukerens avatar
Luremusa
- Naturfotografen -

Hvem f n er han ERROR.?

Innlegg JANO » Tir Mar 06, 2007 23:41

Ja,har ikke noen fått opp denne feil meldingen før da. :?:

:flire: CONECTING ERROR :flire:

Hvem er det,har noen telefon nummret til han :?:
JANO

Innlegg Adriver » Tor Mar 08, 2007 14:46

Greit å ha en kjedlig dag
Adriver mob: 95236777
Adriver
Langtransportsjåfør

Innlegg Ravenous » Ons Mar 14, 2007 01:27

hehem endte opp med dette

30742

game over ;)
MAN har retta opp for førsteintrykket dem ga meg med TGA`en (virkelig HATA den bilen)
Men TGX`en har virkelig imponert :D
Ravenous
Hjelpemann

Innlegg bigswede » Fre Mar 16, 2007 21:03

27000 etterlleranna.. Adiriver; Takk for støtten om å ha ein kjedlig dag ;)
~2006 Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Spania, USA 2013~
Brukerens avatar
bigswede
Bileier

Innlegg rogernordvik » Fre Mar 16, 2007 23:33

Kom som nr 7 på Higskåren. 9200 trur eg da va
Liker mye av det samme som Visdal:-) han liker Jentetiss
Bilde
Brukerens avatar
rogernordvik
- Diodeminister -

Innlegg Adriver » Man Mar 19, 2007 10:43

har ikke skjønt helt åsen jeg skall få til poeng. Men det finner jeg sikkert ut hvis jeg leser bruksanvisningen.
Adriver mob: 95236777
Adriver
Langtransportsjåfør

Innlegg Linksys » Ons Jul 18, 2007 23:14

Dette har no oxo noe med nybegynnere på DATA å gjøre.
Les med go fornøyelse:

Melding som faktisk ble lagt inn på telefonsvareren tilCompaq kundeservise i Nord-norge,etter at en kunde i tre dager hadde forsøkt å få svar på

supportelefonen,og bare fikk beskjed om at han fortsatt sto i kø.

No e æ førrbainna, altså. Fy faen, førr nokka førrbainna skjit. Kem hælvette e det som ha fuinne opp det herre satans makkverket.Det går da fan-steiki

-helvete ikkje ant å hoille på å kuke med det here i vekkesvis. Main har da førr fan ainner teng å gjøre, enn å sette der å fettle å baille med den satans

musejævelen.

Kainn du innst inni den grønnskodde tykjeræva førrtelle meg ka som e vitsen med nokka jernskrammel som står der og gneill og hyle med en masse

hælvetes lyda og blinke og blafre utafan,og passord og ledninga og knotta som tykjen overalt.

Æ måtte berre ha fådd tak i en av dokker,dokker helvetes kuklæsta av nån supportgakkgakka, så skuill æ væl fansøkki ha rævkjørt dokker dit dokker høre

heime,satans utvrengte fetta av nån hestkuka. kom fan ikkje hit å lur mainnsjit på folk, å fortelle ka eg skal trøkke,din satans gjeddpeis.

Va det opp te mæ skulle dokker ha vært på ishave å ronka kobbkuka,førrbainna søringssatana,så kunne dåkker ha sotte å konnfigurert dokker sjøl så ut

av hællvettes langt opp i de utpulte rævan dokkers, at dokker mått måtte sjite ut av øran neste gang dåkker måtte på dass,og når dokker va ferdig med

det,så sku æ pærsonlig ha kommen å formatert trynan dokkers,å innstallert skanken så langt oppi baillhonka dokkers sånn at dåkk pessa røde

serienummer.

Sku det enno spenne liv i dokker etter det her,så sku æ ha plugga å pløyd dokker så langt utavhælvettes langt inn det største rævholle æ har funne. og da

sku det ha lukta mainnsjit av dokker heilt te dokker ha daua.Førr fan steike innst inn i det heiteste utsvidde hælvette førr satan,la mæ bare få tak i om så

bare en av dokker.Æ har da vel førr helvette slette hauet av hysjævla før. Æ komme te å måke heile den førbainna mainnsjiten i eska og sende ho i

retur.Æ vil fan ikkje ha han. Så kan dokker te hælvete sette der å ronke aleine i den helsikes telefon dokkers.
Linksys
Distribusjonssjåfør

Gå til Data, internett og GPS

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest