tom tom batteri

Vårt eget lille datahjørne hvor vi samler ulike tips, programmer og spørsmål knyttet data. GPS diskuteres også i denne tråden.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

tom tom batteri

Innlegg billern1961 » Tor Feb 17, 2011 20:39

har en tomtom som er ca 4 år gammel.nå får jeg ikke ladet batteri mer.den må stå med strøm på hele tiden eller så går den i svart.merkelig at det ikke går an å bytte batteri på dem? det svaret fikk jeg ihvertfall på elkjøp men kanskje de bare ville jeg skulle kjøpe ny?men den fungerer helt perfekt så det er ikke aktuelt.det er bare det at når jeg leverer og tenninga er slått av så må jeg starte den på nytt igjen hver gang.noen tips? :?:
IT`S A MAN`S WORLD
billern1961
Sykkelbud

Innlegg Fisketjøn » Tor Feb 17, 2011 20:45

Om eg hadde irritert meg over slikt sjølv, hadde eg vel bare funne fram passande verktøy (brekkjern og spett? :-P) og prøvd forsiktig å åpne boksen. Ein skulle jo tru at det finst eit batteri av meir eller mindre standard type inni der. I verste tilfelle er det lodda fast, men neppe nokon heksekunst å byte om du har ein "litt" mindre loddebolt enn ei typisk "loddeøks" :?

Har du prøvd å google temaet? Skulle tru det er andre som er minst like klåfingra som meg som har lagt ut fullstendig bruksanvisning for slikt :)
Brukerens avatar
Fisketjøn
Lærling

gps batteri

Innlegg billern1961 » Tor Feb 17, 2011 21:34

takker for tips! skal se hva jeg finner.eller så er det "bare" å kjøpe ny.vi truckere tjener jo så fett :roll:
IT`S A MAN`S WORLD
billern1961
Sykkelbud

Gå til Data, internett og GPS

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest