T-E skrev:Snusovic, Mye som burde bli tatt med den hjullasteren med salt som du nevnteMen der var jo litt positivt
![]()
Well; mest dreier det seg vel egentlig om at jeg av erfaring vet at det er maaange her som ikke deler min syn om jobben vi gjør. Mange elsker dette og kan aldri tenke seg å drive med noe annet enn dette, uansett betaling. Åssen kan jeg vite om du er mer som meg eller som dem? Det er jo klin umulig før du har fått prøvd deg...
Det eneste jeg prøver å si er at dette ikke er noe "normal" type jobb! Du må VIRKELIG brenne for lastebiler og være ute på veien for å like deg i denne jobben! Hvis du ikke føler att denne jobben ikke bare er en jobb uten også en form av fritid for deg så kommer du til å hate den like mye som jeg gjør, og være like fast i den som jeg.
Jonas Henriksen skrev:Hører også på dissa gamle gutta at de ikke kan forstå hvordan vi kan begynne med dette... Men med så få nyutdannede per år, og så mange gamle sjåfører som går av med pensjon om noen år, så kommer det til å bli enda lettere for oss å få gode jobber! ;D
"Gamle"?!??

Å få jobber er neppe et problem. Som jeg sagt til flere svenske venner og veninner; bare å si ifra hvis du har lyst til å jobbe så skal jeg fikse jobb i Norge!
Ulempen er når di fleste av dem har 140:-/h PLUS OB og overtidstillegg så er en norgesjobb en ren tapsaffære....
Selv? Jeg hadde flyttet tilbake til Sverige hvis det ikke var for at jeg genuint elsker dette landet mer enn det jeg er født i og aldri i livet sku bytte ut fjorder og fjell for rake motorveier og kravstore bileiere!!! Det er noe spesielt med Norge; når det en gang fått kloa i deg er det bare ikke et tema å skifte det mot noe annet....