Storbil-ulukker.

Dette er tråden til våre Sjåførombud, og vil inneholde egne tråder og informasjon knyttet til sjåførenes liv og virke på veien. Mer info kommer.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Sølvreven » Søn Feb 24, 2008 22:12

Må også si at 30 min er selvfølgelig bedre en ingen ting, vil også berømme ADR på dine kurs, dette er en glemt sak, for mange som holder kurs i Førstehjelp....
Men de tilbakemeldinger og sjåførers engasjement i denne saken viser at dette er noe man tar på alvor, og ingen ting er bedre en det.
Sølvreven
Bileier

Innlegg Stuttjukken » Man Feb 25, 2008 09:39

Det er ikkje psykologar me skal ha, men eindel yrkessjåførombud treng nok kursing i sokalla krise-psykologi og krise-handtering. Når det gjeld krise-handtering er det ei offentleg oppgåve og få i stand ved alvorlege ulukker. Så har Trolle mange gonger stilt opp for å ta seg av yrkessjåføren som andre sjeldan tenkjer på. Når det gjeld støttefunksjonen er dette først og framst for sjåførar som er i ulike vanskar av ulik art, mobbing, trakassering, m.m. Av eiga røynsle veit eg at yrkessjåførar føretrekkjer å snakka med andre yrkessjåførar om slike ting, framfor å gå til ein psykolog. Det er der Yrkessjåførombudet skal bidra med støtte først og framst. Når ulukkene er alvorlege nok trer det jo inn eit apparat. På ein måte kan ein sei at Yrkessjåførombudet ikkje skal ha så mykje med det og gjera. Viser det seg at ingen stiller opp for yrkessjåføren i slike tilfelle, meinar eg det er betre at Yrkessjåførombudet stiller opp enn at ingen gjer det. Eg veit godt at dette ikkje er enkelt, og det er difor eg tenkjer i dei baner at yrkessjåførombuda treng verta kursa i dette. Lesa seg til å lytta kan ingen. Det er ein personleg eigenskap som kan trenast opp om det er noko der, for anten kan ein det, eller så kan ein det ikkje.

Send over leksjonsopplegget til meg, Stig. Det vil eg sjå på. Det er slike innspel som de kjem med her, Stig, som eg ville ha. Eg trudde det var nokon der ute som hadde noko å fortelja om dette, og difor vart dette med psykologi og kurs nemnt i tråden her. Melding vert sendt over E-post óg.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Forrige

Gå til Yrkessjåførombudet, medmennesker på vegen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest