Yrkessjåførombudet og samfunnsdebatten.

Dette er tråden til våre Sjåførombud, og vil inneholde egne tråder og informasjon knyttet til sjåførenes liv og virke på veien. Mer info kommer.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Yrkessjåførombudet og samfunnsdebatten.

Innlegg Stuttjukken » Ons Jan 23, 2008 10:21

Pr. i dag har me ikkje kome til eit stadium der samfunnsdebatten er noko for oss, slik sett. Når den tid kjem at me er klar for det, meinar eg at Yrkessjåførombudet skal kunna ta del i samfunnsdebatten. Kva skulle så Yrkessjåførombudet ha der og gjera? Det handlar om å ta til orde for urettferd og kritikkverdige forhold for sjåførane, og der burde me vera uredde og kompromisslause. Fokuset heile vegen må vera å støtta opp om sjåførane i deira kvardag. Mange instansar har sine oppgåver her, ikkje minst fagforeiningane, og det er ikkje der me skal gjera noko. Samstundes som me skal støtta sjåførane enkeltvis, skal me óg kunna gå ut med viktige saker og synspunkt, og i verste fall slå alarm.

Synspunkt på dette, om og korleis, m.m..............................

Helsing Stuttjukken.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stuttjukken » Fre Feb 01, 2008 21:36

Det har skjedd ein interessann ting i det siste. Det gjeld anbudssituasjonen innanfor bussbransjen. For tida er bussjåførane ute i hardt vêr, etter at Unibuss overtok ruter i delar av Vestfold på anbud. Silvercrow skreiv ned nokre spørsmål omkring anbudssituasjonen til ein stortings-representant. Går dette gjennom transportkomitéen i Stortinget, er det von om at dette vert teke opp i Stortinget si spørjetime. Det skal verta spennande og sjå kva som kan koma ut av dette. All honnør til Silvercrow for dette initiativet. Det står det respekt av.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Bildedokumentar

Innlegg Silvercrow » Fre Feb 01, 2008 23:00

I dag gikk jeg til innkjøp av et nytt digitalkamera :)

Noe jeg har ønsket meg lenge. Jeg er også inspirert av bildedokumentaren Stuttjukken har laget på dette forumet. Du behøver ikke være beskjeden, - for dette er et formidabelt verk og blir bare bedre.

Jeg nevnte idèen min i en tråd på nettby for deg, - angående en tur til Hitra og Tjeldbergodden for å dokumentere standarden på vegene og særlig vintervedlikeholdet i dette distriktet. Jeg håper og å møte yrkessjåfører nå i den verste vintersesongen akkurat mens de er midt i "slagmarken"

Jeg tenker å ta turen til Hitra på mandag og Tjeldbergodden på onsdag/torsdag uken som kommer.

Men jeg trenger litt hjelp, - De av dere som måtte befinne seg i nevnte regioner de aktuelle dagene må gjerne kontakte meg, - så kunne vi avtale å treffes.

En annen ting jeg ønsker meg er en tråd i dette forumet hvor jeg kan legge ut de bildene jeg tar. Kunne noen "sette meg litt i gang" her? Gi meg noen tips om hvordan jeg går frem når jeg skal lage denne dokumentaren. Mitt største ønske er at dokumentaren blir innholdsrik og kvalitetsmessig bra nok til at større media kunne tenke seg å trykke den (F. eks Ukeadressa og Magasinet Dagbladet)
Brukerens avatar
Silvercrow
Lærling

Innlegg Stuttjukken » Lør Feb 02, 2008 00:19

Silvercrow legg tråden inn under Yrkessjåførombudet eller Forskjellige bilder. La det gå fram at dette er din dokumentartråd, og kvifor de opprettar den, og ein anmodning om at den ikkje skal slettast. Det anar meg at dokumentartråden til Silvercrow kan verta svært viktig for yrkessjåførane. Tråden skal likevel vera open for diskusjon og andre brukarar sine innlegg, på same måten som Stuttjukken sine biletdokumentarar...................... under Forskjellige bilder.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Gå til Yrkessjåførombudet, medmennesker på vegen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest