Pressemeldingar, oppfordring.

Dette er tråden til våre Sjåførombud, og vil inneholde egne tråder og informasjon knyttet til sjåførenes liv og virke på veien. Mer info kommer.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Pressemeldingar, oppfordring.

Innlegg Stuttjukken » Søn Mar 02, 2008 13:16

Det går her ut ei oppfordring til skriveføre og skriva pressemeldingar. Dei kan adresserast til myndigheiter, departement, media, aviser, m.m.

Skriv pressemeldingane på skriveprogram på datamaskinen din, og lagra dokumenta. Så kan de senda utkasta som PM til den de stolar på for korrektur, ved å kopiera inn meldinga di.

Helsing Stuttjukken.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Re: Pressemeldingar, oppfordring.

Innlegg crazy1 » Søn Mar 02, 2008 13:36

Stuttjukken skrev:Det går her ut ei oppfordring til skriveføre og skriva pressemeldingar. Dei kan adresserast til myndigheiter, departement, media, aviser, m.m.

Skriv pressemeldingane på skriveprogram på datamaskinen din, og lagra dokumenta. Så kan de senda utkasta som PM til den de stolar på for korrektur, ved å kopiera inn meldinga di.

Helsing Stuttjukken.

Er kje det å ta litt av? Kan jo lett koma ut av kontroll meiner nå eg, bedre om en har en eller fleire talsperson(er) til å gjøre dette, men for all del eg kan jo ta feil.
crazy1
Distribusjonssjåfør

Innlegg Stuttjukken » Søn Mar 02, 2008 14:48

Eg veit no ikkje om dette er å ta av. Eigentleg er me seine, for prosessen med pressemeldingar er i full gang på http://www.nettby.no . Sjølv sende eg ut ei melding til avisene i forkant av minnemarkeringa nyleg. Denne pressemeldinga vart til og med oversett til nederlandsk og sendt til nettsider i Nederland. Andre sende den til Sverige og Danmark. Prosessen med pressemeldingar er allereie i full gong på nettet, og no fører T.I.A. an på dette området, med støtte frå Sjåførklubbane og Yrkessjåførombudet. Formann veit nok litt kva som skjer rundt pressemeldingane for tida. Han sende mi melding til eindel aviser austpå.

Ta av, ja. Det har allereie gjort det, faktisk, og no får me hengja på her på Berglis óg.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Gå til Yrkessjåførombudet, medmennesker på vegen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest