Nok ein tragedie. Gest på vegne av yrkessjåførane.

Dette er tråden til våre Sjåførombud, og vil inneholde egne tråder og informasjon knyttet til sjåførenes liv og virke på veien. Mer info kommer.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Nok ein tragedie. Gest på vegne av yrkessjåførane.

Innlegg Stuttjukken » Tor Mar 27, 2008 19:10

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... /1.5216484 .

Ei yrkessjåfør og ein passasjer omkom ved E 16 Ljøsne i Lærdal, nokre km. innanfor Lærdalstunnelen.

Etter ulukka i Namdalen for nokre veker sidan stilte nokre eldsjeler i Yrkessjåførombudet opp. Dermed vart det oversendt blomsterdekorasjon til gravferda og til dei pårørande, med påskrifta "Yrkessjåførar på norske vegar, Yrkessjåførombudet", (sjølvsagt med hensyn til rådande målføre i området). I den samanheng vart det oppretta ein konto for konkrete formål i Yrkessjåførombudet.

Også i samband med den siste ulukka vert liknande tiltak med blomsterdekorasjonar til gravferda tek Yrkessjåførombudet sikte på å utføra denne gongen óg, så snart me veit kven dei omkomne og dei pårørande er. Dessverre må me rekna med at fleire yrkessjåførar kjem til å omkomma i trafikken i framtida. Yrkessjåførombudet vurderer slike tiltak permanent i tråd med den økonomiske handlefridomen, iallfall så lenge ingen andre instansar stillar opp på vegne av yrkessjåførane.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Onnaien » Fre Mar 28, 2008 15:30

Huff å huff...Det tar ikke slutt med ulykker nei,å kommer nok ikke til å gjøre det heller...Denne gangen er det vel ikke akkurat vegmyndighetene som kan pålegges skjylda...Veiene var jo bare og tørre,å på bildene ser det ikke ut for at det var så dårlig vei heller...Men uansett tragisk... :-?
91181198

The chicken...:D
Brukerens avatar
Onnaien
Sjefstøffel

Innlegg OlavEmil » Fre Mar 28, 2008 15:44

Får berre skyte inn at eg støttar dette fantastiske tiltaket fullt ut. Reknar med det er mange, mange fleire enn eg og Onnaien som gjer det òg, sjølv om dei ikkje skriv det her...
OlavEmil
Bileier

Innlegg oahaugen » Fre Mar 28, 2008 15:48

jeg også støtter opp det fantastiske tiltaket som blir jort,bra noen tar ansvar å gjør noe med det.
stolt sjåfør hos Posten Transport Steinkjer!
oahaugen
Distribusjonssjåfør

Innlegg Onnaien » Fre Mar 28, 2008 16:07

Så klart det vert støtta fullt ut...:D...
91181198

The chicken...:D
Brukerens avatar
Onnaien
Sjefstøffel

Innlegg Scania jenta » Fre Mar 28, 2008 16:28

Ditto..
www.Dvergstuen.com
Vi er alt det vi har opplevd...
Brukerens avatar
Scania jenta
Veteran

Innlegg Arne Rakland » Lør Mar 29, 2008 00:24

Støtter hele veien.
arne@longhillcp.com
98225129
Never drive faster than your guardian angel
can fly.
Brukerens avatar
Arne Rakland
Hjelpemann

Innlegg Stuttjukken » Lør Mar 29, 2008 07:10

Link henta frå ulukkes-tråden, der namnet på den norske sjåføren er frigjeven.

http://www.firda.no/nyhende/article3434756.ece .

Link frå Firda om transportbedrifta som vart ramma av nok ei dødsulukke.

http://www.firda.no/nyhende/article3432740.ece .
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Stuttjukken » Tor Apr 03, 2008 10:07

Først i dag fann eg ut om gravferda og dei pårørande. No viste det seg at gravferda er i dag, Haukedalen kyrkje. Dermed var ikkje den mogleg å rekkja, for å sei det slik. Då vart følgjande gjort, nemleg at det vart tinga og sendt ein real blomsterdekorasjon til heimen i Haukedalen, der familien bur (foreldra). Rekninga vert sendt til meg, og går over kontoen på vanleg vis. Som ein ser er det ikkje alltid ein finn ut alt om gravferd og pårørande fort nok, så då vert det i desse tilfella gjort slik. Det er det minste ein kan gjera, når det er som det er.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Bakkelid » Lør Apr 05, 2008 02:07

Mulig ej e veldig dum no, eller he gått glipp av nokke her, men kor kan ej være med på å betale for overnevnte blomster-dekorasjona?
Borat forever!
Brukerens avatar
Bakkelid
- Per von Sjøholt -

Innlegg Stuttjukken » Lør Apr 05, 2008 07:31

PM er sendt. Kontonummeret vert opplyst om via PM om andre lurar på dette.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Scania jenta » Søn Apr 06, 2008 11:13

Mulig ett dårlig forslag,men går det ikke ann å opprette en konto der vi som medl av bergli kan sette inn noen kr til sånne formål da? Og som Stuttjukken kan disp?Tror desverre att det vil bli flere yrkessjåfører som vil miste livet i ei tragisk ulykke.
www.Dvergstuen.com
Vi er alt det vi har opplevd...
Brukerens avatar
Scania jenta
Veteran

Innlegg Stuttjukken » Søn Apr 06, 2008 12:24

Det har me allereie, Scania jenta. Sjølv om Stuttjukken "disponerar" kontoen, så er det Yrkessjåførombudet sin konto. Det betyr at det er yrkessjåførane sin konto, nemleg ein konto for dykk yrkessjåførar som har lyst til å bidra til føremål i Yrkessjåførombudet, for ein betre kvardag for yrkessjåførane, og inntil vidare (med økonomisk handlefridom på dagens nivå) har blomsterdekorasjonar til gravferder/pårørande 1. prioritet, rett og slett fordi det er det tiltaket som gjer at fleire yrkessjåførar støttar opp med midlar til kontoen. Så får andre føremål for kontoen koma seinare når det er større økonomisk handlefridom. Det er lov for yrkessjåførar og øyremerkja føremålsmessig det som dei betalar inn, uavhengig av det som står over. Så skal yrkessjåførane ha eit ord med i laget når det gjeld bruken av kontoen. Alt det praktiske rundt kontoen er gjort for å skilja det i frå min eigen privatøkonomi, for noko anna synest eg hadde vore svært dårleg gjort av meg. Midlar som andre yrkessjåførar støttar opp med i Yrkessjåførombudet sin regi har eg stor respekt for, og slik må det vera.
Stuttjukken
- på norske vegar -

Gå til Yrkessjåførombudet, medmennesker på vegen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest