Når yrkessjåføren vert ramma av skadar og sjukdom.

Dette er tråden til våre Sjåførombud, og vil inneholde egne tråder og informasjon knyttet til sjåførenes liv og virke på veien. Mer info kommer.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Når yrkessjåføren vert ramma av skadar og sjukdom.

Innlegg Stuttjukken » Tir Apr 15, 2008 15:36

Yrkessjåførar har som kjent verdas mest uforutseiberre arbeidsplass, nemleg vegen. Ein kan nå langt med dyktigheit, fornuft og flaks, eller ein kombinasjon av desse. Det er no så. Likevel er det nokon av oss som er uheldige.

-Uhell/ulukker som medfører skadar,

-Uhell/ulukker som med fører sterke psykiske belastningar, aller verst ved dødsulukker.

-At ein vert ramma av sjukdommar som resulterer i tap av førarkort og køyresetel.

-Evt. fleire ting.

Uansett handlar det om at ein som yrkessjåfør vert teken til side pga. skadar og sjukdom, og ikkje får lov til og køyra og jobba som ein sjølv ynskjer. Eg nemner at eg kunne ha opplevd dette sjølv i nyare tid, men køyrer på dispensasjon med avgrensing i tid. Gjett om eg var lukkeleg den dagen i vinter, då eg fekk vita at eg fekk lov til å køyra i 2 år til i første omgang, og det vart felt mange tårer den dagen. Då forstod eg kor mykje jobben og køyringa betydde for meg. Så er det eindel yrkessjåførar som opplever at dei ikkje får køyra. Ikkje minst yrkessjåførar har jobben som livsstil, og får dei køyreforbud ramlar jo heile verda i grus for mange av dei. Nokon vert inneslutta og trekkjer seg unna samfunnet, og har det rett og slett vondt med seg sjølv, og det har vore yrkessjåførar som har gjort ende på livet sitt etter ein slik trøkk som dette er.

Eg trur at dette er ei så viktig sak at den må verta blant hovudsakene til Yrkessjåførombudet framover. Den konkrete grunnen til at eg trekkjer fram den saka er at nokon i familien min er på sjukehuset med ein alvorleg sjukdom. Så streifa tanken meg, og difor kjem denne tråden. (Dei som kjenner meg veit at eg handlar utan diskusjon, for mi røynsle er at det er den einaste måten og få noko gjort på).

Det bør opprettast ei støttegruppe i Yrkessjåførombudet som har ansvaret for å besøkja yrkessjåførar som vert ramma av tilsvarande hendingar som er skissert over. Costa har troppa opp på sjukehus før for å møta yrkessjåførar, så der hentar eg inspirasjonen i frå. Også yrkessjåførar som er heime eller rekonvalesens med sjukdomen og skaden sin bør ein besøkja. Den viktigaste effekten av det er at yrkessjåføren som er ramma skal kjenna seg verdsett og hugsa på. Om yrkessjåføren er borte frå yrkest midlertidig eller permanent er uvesentleg, med tanke på at dei treng besøk. Det same gjeld om yrkessjåførar missar sertifikatet, vert sparka frå jobben, osv. men det kan opprettast eigne trådar for dei sakene.

Diskutér dette.

Er det nokon som kan tenkja seg å vera med på dette?
Stuttjukken
- på norske vegar -

Innlegg Lucky Luke » Man Apr 21, 2008 08:13

Dette har eg kommentert i eit anna forum tidlegare (nettby), men blir berre meir og meir sikker på at dette er eit flott tiltak! Eg har sjølv vært i situasjonar der eg hadde sett stor pris på besøk av ein kollega, uten å få nettop det...

No er det vel på trappene å gjere Yrkessjåførombudet til ein stiftelse, og då er det naturleg med nokon "undergrupperingar". Altså fordela ulike oppgåver på oss som er ombud. Det er ei fin geografisk spredning, så det burde være fullt mogleg å få dette til. Eg ser kansje for meg ein modell, der 2 stk drar på besøk sammen til den som treng det. For på den måten å lettare kunne halde praten i gang.

Eg helsar dette tiltaket velkommen, og melder meg gjerne til ei slik oppgåve.
Stuttjukken har heilt rett i at handling er beste løysinga:)
Lars Johan Hammer
-Yrkessjåførombud
Brukerens avatar
Lucky Luke
Sykkelbud

Innlegg Sølvreven » Fre Nov 07, 2008 21:54

Stuttjukken

Ditt engasjemang for oss som kjører på vegen, det være seg alt fra tippbil til budbil, buss eller trikk, lang eller kort, ja samme pokker hva det nå enn er man drasser rundt på - Viser du din inntresse, å det er godt at det finnes slike som deg.

Men må bare spørre. Hva skal til for at dere tar kontakt med sjåfører som har vært innvolvert i en ulykke?
Sølvreven
Bileier

Innlegg King » Søn Nov 07, 2010 10:03

Hei. Jeg fikk kolaps på tur med last i Danmark den 29/7 nå i sommer, og takket være min arbeidskolega som kom bak og stoppa. Han fikk ringt etter lege og ambulanse og så gikk det i full fart inn på sykehuset i Randers.På de 3mnd som jeg fikk kjøre og arbeidsforbud, så fikk jeg ikke en eneste telefon fra noen av mine arbeidskolegaer.Fikk flere tlf da fra Helge kolegaen som jeg kjørte sammen med der og da. Men andre? Nei. Verden er blitt slik at: Tenk på deg sjølv og drit i alle andre.Det eneste som folk stort sett er inntresert i er hvor mye du har tjent i forhold til din kolega.Har jeg rett i det?????
King
Sykkelbud

Innlegg The Cowboy » Søn Nov 07, 2010 10:39

King, Tror det er litt pø om pø.. Hadde selv en kolega som kjørte ut i sommer, havna på sykehus og greier..
Skulle gladelig ringt og spurt om hvordan det gikk osv osv.. Men hadde ikke noen måte å kontakte han på, til gjengjeld så jobber fetteren hans i samme firma, så jeg spurte han ved jevne mellomrom og ba han hilse videre..

Noen ganger så blir det ikke til at man "bryr seg", pga at man ikke har tid, ikke føler man kjenner person godt nok osv..

Mange grunner til at man ikke tar kontakt som kolega..
Men du har nok gjerne rett, er blitt mye "meg meg meg" kultur i detta landet..
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Gå til Yrkessjåførombudet, medmennesker på vegen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest