Emil A. Larsen
Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164
BYE BYE . Ja, Da orker ikke jeg mere. Nå har jeg godt i 3 måndter med ploblemere hjemme og på skolen. Og i dag greide ikke jeg mere. Som Nå hvet jeg ikke hva jeg skal gjøre. skulka skolen og krangla med de hjemme. Som vis dere ikke høre noe fra meg så går vell alt til Helvete med meg

- Emil A. Larsen
- Bileier
-
sigve. Trond Truckers :D - Veteran
Ja. I dag måtte jeg på skolen siden skulle ta sprøyta mot svineinfuensaen. Som tok den og dro på butikken for skolen og så hadde vi 1 time samfunskunsakp. 1 time da vi spiste og 2 timer med jævla musikk. Vis det er noe jeg hater så er det musikk der vi må spille med instumenter. med jeg satt bakest i musikk romme og satt på data min som gikk greit. Og i morra er det endelig fredag. Helg og fri fra den jævla skolen. Med det går litt bedre med meg i dag en i går. Med jeg Må nok bare stå på. med jeg kommer sterke tilbake hit på bergli. Bare vent og se 

- Emil A. Larsen
- Bileier
Ja
Her er 3 bilder fra Tirsdag da jeg var med Kay til Fokserød og heiste vegelementer
Begnye og bli kalt ut og stå ut en hel dag. med vi har en varm scania som ekke noe ploblem.

Her er 3 bilder fra Tirsdag da jeg var med Kay til Fokserød og heiste vegelementer

Begnye og bli kalt ut og stå ut en hel dag. med vi har en varm scania som ekke noe ploblem.

- Emil A. Larsen
- Bileier
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest