Lastbilfans under 16 år

Her finner du ulike tegninger av lastebiler, samt bildetråder til de som ikke er gamle nok til å være lærlinger/yrkessjåfører.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Vaskedrengen » Tir Des 15, 2009 11:54

nexmartin skrev:Eg ble mobbet noe jevlig på barne skolen for at eg liker lastebiler, men på undomsskolen er det ikke mangen som mobber meg for det, men det er heller ikke mangen som vet det da. Holdt foredrag om arbeidsuken som eg var på hos Royal Transport fikk 4 og det var på engelsk.;) 8-)

bra at det er flere der ute som har det samme problemet. ;)

Jeg bliver heller ikke mobbert mere jeg blev i folkeskolen men Her på VGS bliver jeg ikke mobbet.
Bilde
Brukerens avatar
Vaskedrengen
Bileier

Innlegg Viken » Tir Des 15, 2009 14:00

De vennene jeg har vent seg til at jeg har andre inntereser og de mobber meg meg ikke.
Viken
Bileier

Innlegg EK » Tir Des 15, 2009 15:03

Alt ordner seg for snille gutter :blink:
- Even Kristoffersen-

Lærling hos Byrknes Auto Avd. Tollpost
Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg volvo gær`n » Tir Des 15, 2009 17:34

Hello! ;)
Jeg heter Stig-Inge, Er 13 år og som alle andre her inne, har en STOOR interresse for lastebiler! Er vel født å oppvokst med lastebiler, så er mye av det! Og det har jeg da fra pappa! 8-) De fleste i slekta mi har jo jobb i transport bransjen såå! :)
Onkel driver da et firma og har vel rundt 6-7 biler! :) Der av 1 bil er Scania, og resten er volvo :)
Veel, er det å mye mer å si da tro?
Tegner en del da, også kjører jeg jo lastebilspill på pc`n da! :mrgreen: Pedal to the metal! :)

Men jeg får slenge meg med på diskusjonen da! :)
Dette med mobbing av å like lastebiler er dritt! Men jeg vet ikke om jeg er alene om det, men er noen som liksom har hørt om Scania da, og forde de kjenner noen som kjenner Scania , er det best ( Er det jeg tenker først på jeg som er "volvo mann" :mrgreen: ) men er greit nok det liksom! MEn så begynner de å slenge dritt til en pga. merke man liker, er jo like mye galskap :-P Vet ikke om andre har opplevd dette men (?) .
Bilde
volvo gær`n
Veteran

Innlegg danish trucker » Tir Des 15, 2009 17:39

hej jeg hedder mads g. møller og er kommet med min pappa i lastbil siden jeg var 1 år og har taget lastbil billeder i mange år men tager for det meste billeder ver dag for jeg flyttet der er kun en ting at sige om mig lastbiler er mit liv :D
truck is my life
danish trucker
Hjelpemann

Innlegg danish trucker » Tir Des 15, 2009 17:39

og er 13 nu :flire:
truck is my life
danish trucker
Hjelpemann

Innlegg Liesødegård jr. » Tir Des 15, 2009 21:06

jeg ble jo mobba av de i klassen fordi jeg likte lastebiler:S, da er man domme elle? faen, men nå har jeg blitt venn med nesten alle og de respekterer det nå :D
blinker å hilser så mye man kan:)
Brukerens avatar
Liesødegård jr.
Distribusjonssjåfør

Innlegg EK » Tir Des 15, 2009 21:49

:tommel:
- Even Kristoffersen-

Lærling hos Byrknes Auto Avd. Tollpost
Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Forrige